Mille KK - oplata roczna

Data: 2009-10-09 13:43:14
Autor: RobertS
Mille KK - oplata roczna

Czy Mille może pobierać opłatę roczna za użytkowanie karty dodatkowej, gdy
udało się wyrobić limit w programie "Place i zyskuje" ? W wyciągach
papierowych pisali, że warunki do zwolnienia z opłaty są spełnione a opłatę 75
PLN i tak pobrali.

pozdrawiam

skoro są spełnione, a opłatę pobrali to złóż reklamację ;-)

RobertS

Data: 2009-10-09 11:56:21
Autor: squonk
Mille KK - oplata roczna
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

> [...]
5
> PLN i tak pobrali.
> skoro są spełnione, a opłatę pobrali to złóż reklamację ;-)

Tak właśnie zrobiłem.
BTW jaki jest czas na złożenie reklamacji , naliczenie miało miejsce 9
września, zauważyłem je na papierowym wyciągu, który przyszedł 2 dni temu

Data: 2009-10-09 14:01:44
Autor: MarekZ
Mille KK - oplata roczna
Użytkownik " squonk" <squonk0.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:han8d5$4po$1@inews.gazeta.pl...

Tak właśnie zrobiłem.
BTW jaki jest czas na złożenie reklamacji , naliczenie miało miejsce 9
września, zauważyłem je na papierowym wyciągu, który przyszedł 2 dni temu

W tego rodzaju przypadku jest on w zasadzie prawie nieograniczony.

Data: 2009-10-09 19:52:48
Autor: RobertS
Mille KK - oplata roczna

[...]

a nie 14 dni od daty otrzymania wyciągu?

RobertS

Data: 2009-10-09 19:58:20
Autor: MarekZ
Mille KK - oplata roczna
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hant9h$o4e$1@opal.icpnet.pl...

W tego rodzaju przypadku jest on w zasadzie prawie nieograniczony.

a nie 14 dni od daty otrzymania wyciągu?

Nie no, jak opłata pobrana bezzasadnie, to równie dobrze może zareklamować i po roku, aż do momentu przedawnienia bank nie ma za bardzo jak się wykręcić.

Mille KK - oplata roczna