Mille KK - oplata roczna

Data: 2009-10-09 13:53:08
Autor: MarekZ
Mille KK - oplata roczna
Mam wrażenie, że to jest taka Mille-pułapka. W programie PiZ bierze udział tylko karta główna. Za dodatkowe opłata może być pobrana zawsze, bez względu na wysokość obrotów nimi (obroty na nich łączą się z obrotami na głównej i decydują w sumie o zwolnieniu z opłaty dla głównej).

Data: 2009-10-09 11:58:21
Autor: squonk
Mille KK - oplata roczna
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
[...]

Gdy brałem dodatkową zapewniali mnie ustnie, że będzie za free.

Data: 2009-10-09 14:04:04
Autor: MarekZ
Mille KK - oplata roczna
Użytkownik " squonk" <squonk0.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:han8gs$53v$1@inews.gazeta.pl...

Gdy brałem dodatkową zapewniali mnie ustnie, że będzie za free.

Niestety nie wiem jak to do końca jest, bo w Mille nigdy nie posunąłem się do posiadania kart dodatkowych, a nie chce mi się grzebać po ich regulaminach. :)

To co mówią ustnie w placówkach w każdym razie nie jest wiele warte, zobaczymy jak zostanie rozpatrzona reklamacja. Wyrobiłeś limity obrotów osobno dla głównej i osobno dla dodatkowej?

Data: 2009-10-09 12:10:57
Autor: squonk
Mille KK - oplata roczna
> [...]

To co mówią ustnie w placówkach w każdym razie nie jest wiele warte, zobaczymy jak zostanie rozpatrzona reklamacja. Wyrobiłeś limity obrotów osobno dla głównej i osobno dla dodatkowej?
tia , tylko papier ma wartość....

mam wrażenie, ze to właśnie dodatkowa wyrobiła limit poczekamy na odpowiedz banku...

--

Mille KK - oplata roczna