Mille- Koniec codziennie zyskuje

Data: 2020-09-30 01:57:44
Autor: Dawid Rutkowski
Mille- Koniec codziennie zyskuje
W dniu wtorek, 29 września 2020 21:15:16 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
Dostałem info ze program wygasa 31.10
ostatni bonus zostanie wypłacony w listopadzie.
Szkoda trochę, bo fajna była ta cofka za koryto, podróże, turystykę i rekeację i bardzo wygodne - "pyk" kartą w knajpie i napiwek sam się zwracał ;)

Zapraszam (i to bezinteresownie, dla KK nie mają programu poleceń ;) do konkurencji - santander:
- KK 1-2-3 - może napiwek słabiej zwraca, bo 3% za koryto, ale potrafi to zrekompensować 2% za ubrania i buty, i jeszcze 1% za różne "fizyczności",
- KK pajacyk w promocji - 1% zwrotu za wszystko przez rok (max. 50zł/mc), 150zł za wyrobienie karty dodatkowej, 50zł za wyrobienie mobilnej.

Data: 2020-09-30 11:31:58
Autor: Robert_DF
[...]

chętnie, ale przy DG chcieli ode mnie stosy papierów więc podziękowałem

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-09-30 03:05:00
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 30 września 2020 11:32:00 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:

> [...]
> chętnie, ale przy DG chcieli ode mnie stosy papierów więc podziękowałem

To niestety przypadłość DG w każdym banku - zna ktoś wyjątek?

Ale przecież masz i "etat" - możesz spróbować limit do 4k.
Druga opcja to "hodowanie" oferty "na klik" - w santanderze niestety nieco utrudniona, bo od grudnia kończą się bezwarunkowo bezpłatne konta, a choć warunki nieduże - 500zł wpływu i 1 transakcja KD/blik - to jednak upierdliwe.

Ew. można spróbować krótkiej piłki - bo do końca listopada konta jeszcze darmowe - a kilka lat temu od razu po założeniu konta dostawało się ofertę "na klik" na KK właśnie z limitem do 4k - może więc nadal tak jest.

Mi "klik" wrócił kilka dni temu - i jak zajrzałem w ST, to się okazało, że dokładnie po 3 miesiącach od ostatniej próby wzięcia KK - przy decyzji negatywnej znikają wszystkie kliki, a to byłaby moja czwarta (jednocześnie) KK w santanderze - mimo limitu 1k nie przepuścili, bo nie przepuszczają "na klik" nawet trzeciej (choć drugą się udaje wziąć, nawet visę platinum - jedyny warunek to limit min. 10k) - żeby dostać trzecią musiałem załatwiać "zwykły" proces przez telefon - i z limitem 4k się udało.

Data: 2020-09-30 13:20:26
Autor: Robert_DF
Mille- Koniec codziennie zyskuje

To niestety przypadłość DG w każdym banku - zna ktoś wyjątek?

tak, bank w którym masz rachunek bieżący, tam można dostać bez papierów, czasem tylko chcą ZUS i US jeżeli nie są płacone z tego samego konta

[...]

kiedyś mnie w placówce namawiali, ale jak im powiedziałem ile mam z etatu to szczera odp. była taka, że się nie uda, min. 650 zł netto trzeba mieć

[...]

która kK jest godna uwagi?

Data: 2020-09-30 05:57:20
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 30 września 2020 13:21:04 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:

> To niestety przypadłość DG w każdym banku - zna ktoś wyjątek?

tak, bank w którym masz rachunek bieżący, tam można dostać bez papierów, czasem tylko chcą ZUS i US jeżeli nie są płacone z tego samego konta

Hmm, złagodzili?
Chyba że piszesz o przypadku, gdy masz gotową ofertę "na klik" - możliwe, że dają również dla dochodów z DG (skoro dają, np. milek, również dla czystego ping-ponga 1k na miesiąc - po pół roku dają KK z 50k limitu).

A, jeszcze jest citek, który "w sezonie" (chyba jakoś do końca maja) potrafi zadowolić się wyłącznie PIT-em za poprzedni rok.

która kK jest godna uwagi?

W santander, tak jak pisałem:
- MC 1-2-3 - zwroty 3% za restauracje, 2% za ubrania i buty (w poprzedniej edycji było za stacje benzynowe), 1% za różne aktywności fizyczne (w poprzedniej edycji było za spożywkę - więc łapały się wszystkie supermarkety, nawet jak kupowałeś np. kuchenkę elektryczną - kiedyś tak wykorzystaliśmy bon, który mama dostała na święta z roboty - był to bon na 10% zniżki na jeden towar w auchan ;)
- visa silver pajacyk - dziś ostatni dzień promocji, 1% moneybacku przez rok za wszystko (max. 50zł/mc), 150zł za wyrobienie karty dodatkowej, 50zł za wyrobienie karty mobilnej. To już druga edycja tej promo, więc może zrobią kolejną.
- visa platinum - dodają ubezpieczenie podróżne oraz assistance - lekarz i pomoc w domu (hydraulik itp.), minimalny limit 10k, bez "klika" nie dadzą bez dochodu min. 10k miesięcznie,
- mc world - ubezpieczenie podróżne, min. limit 4k.

Ogólnie fajne są zasady darmowości, dla wszystkich takie same - rok spokoju za zrobienie 10 transakcji przez 3 miesiące od wydania karty, potem wymagają 10 transakcji miesięcznie (liczą się też transakcje kartami dodatkowymi i mobilnymi) - nawet dla visy platinum, która inaczej kosztuje 42zł/mc.
Karty dodatkowe bezwarunkowo darmowe.

Są jeszcze ciekawe KK w milku oraz w citku.

Data: 2020-09-30 21:10:01
Autor: Robert_DF
Mille- Koniec codziennie zyskuje

Są jeszcze ciekawe KK w milku oraz w citku.

te akurat mam, ale opcjami z Santandera się przyjrzę, dzięki