Mille Profit - na kiedy trzeba wycofać kasę?

Data: 2020-05-13 13:43:35
Autor: witrak()
Mille Profit - na kiedy trzeba wycofać kasę?
Ktoś wie, jak wyglądają teraz terminy promocji konta Profit w mille? Ostatnia była 21. a teraz kolejna.
Ale zmienili czasy trwania i trochę się pogubiłem...

witrak()

Data: 2020-05-14 02:48:28
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 13 maja 2020 22:43:36 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:
Ktoś wie, jak wyglądają teraz terminy promocji konta Profit w mille? Ostatnia była 21. a teraz kolejna.
Ale zmienili czasy trwania i trochę się pogubiłem...

Chyba jedyną (w miarę) pewną metodą jest posiadanie dwóch zestawów kont - drugi np. na PESEL żony, matki itp. - i przelewanie w połowie okresu aktualnej promocji.
Dodatkowy plus - 200zł za założenie konta (warunki promocji do tej pory były tożsame z warunkami bezpłatności), można to zrobić teraz w 100% zdalnie.
Minus - konieczność spełniania podwójnych warunków bezpłatności - ping-ponga na 1k i jednej transakcji.

Data: 2020-05-14 21:55:10
Autor: Waldek
[...]

A ile teraz oferują ?
bo u mnie jeszcze chwile na 2,7
a później mam jeszcze "bufor" w klonie tez na 2,7

Data: 2020-05-14 13:08:24
Autor: zaqu
Mille Profit - na kiedy trzeba wycofać kasę?
Aktualnie dają 2%, pewnie będzie jeszcze niżej patrząc na to co robi konkurencja.

Data: 2020-05-18 05:29:43
Autor: witrak()
On Thursday, May 14, 2020 at 11:48:30 AM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]

Chyba jedyną (w miarę) pewną metodą jest posiadanie dwóch zestawów kont - drugi np. na PESEL żony, matki itp. - i przelewanie w połowie okresu aktualnej promocji.

Konta mam wszystkie możliwe. Ale to za mało, więc tego zrobić nie mogę.
Dodatkowy plus - 200zł za założenie konta (warunki promocji do tej pory były tożsame z warunkami bezpłatności), można to zrobić teraz w 100% zdalnie.

Wiesz, to nie tak. Założyłem kiedyś te konta (lipiec 2019) i spełniłem (jak mi się wydawało) wszystkie warunki ówczesnej promocji. A jak się upomniałem o premię, to powiedzieli, że zakładałem korzystając z niewłaściwego linku, więc mi się nie należy.
Minus - konieczność spełniania podwójnych warunków bezpłatności - ping-ponga na 1k i jednej transakcji.

To nie jest problem, mam kont po bankach aż za dużo (kiedyś w poszukiwaniu lokat założyłem parę...), a teraz stopniowo zmniejszam ich liczbę (ostatnio zamknąłem - po prawie dwudziestu latach - mBank, teraz ten niereformowalny BNP/BGŻ, pod nóż pójdzie też Nest). Gorzej, że wszystkie jak jeden mąż psują interfejsy - coraz trudniej pobierać dane w formacie nadającym się do zachowania na dłuższy czas i przeszukiwalnym.

A wracając do tematu: kiedyś ktoś podał sposób ustalania kiedy trzeba oczyścić konto (dzień przed zakończeniem okresu wcześniejszej promocji). Ale teraz, gdy jest ich parę aktywnych z różnymi okresami, to jakoś zupełnie mi  nie pasuje.

witrak()

Data: 2020-05-18 06:01:49
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 18 maja 2020 14:29:45 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:

Konta mam wszystkie możliwe. Ale to za mało, więc tego zrobić nie mogę.

Hmm, nie wiem, czy się zrozumieliśmy.
Nie chodzi o to, żebyś miał konta w N bankach.
Chodzi o to, żebyś miał N kont - a ściślej N ROR i loginów - w milku.
Czyli N wystarczy 2.
Więc jedno na Twój PESEL, a drugie na małżonki, mamusi czy kto tam ma do Ciebie zaufanie.
W ten sposób masz również 2 konta oszczędnościowe, między którymi przerzucasz całą kasę - czyli na jednym cała kasa, na drugim okrągłe zero - na koniec każdej edycji promocji.
Jako że badanie salda dla następnej promocji odbywa się w czasie trwania aktualnej promocji to zawsze będziesz miał tak, że na jednym z KO to "zbadane" saldo będzie wynosić 0.

No i tym razem masz szansę założyć konto z właściwego linku.
Jak chcesz to mogę Ci podać dobry ;>

Data: 2020-05-18 08:39:57
Autor: witrak()
On Monday, May 18, 2020 at 3:01:53 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:

Hmm, nie wiem, czy się zrozumieliśmy.

Ja cię zrozumiałem dobrze ;-)

Nie chodzi o to, żebyś miał konta w N bankach.
Pisałem o innych w nieco innym kontekście.

A z Twoją receptą na Mille jest ten problem, że żeby przerzucać trzeba mieć jakieś wolne, a więcej założyć nie mogę, więc nie mam dokąd przerzucać.

witrak()

Data: 2020-05-18 08:46:27
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 18 maja 2020 17:39:59 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:

> [...]

A z Twoją receptą na Mille jest ten problem, że żeby przerzucać trzeba mieć jakieś wolne, a więcej założyć nie mogę, więc nie mam dokąd przerzucać.

A, to w takim razie gratuluję problemu ;)
Inna sprawa, czy ma sens trzymać to w złotówkach - na chwilę obecną inflacja minus najlepsze oferty depozytów w PLN i tak daje wyższy wynik niż inflacja w strefie euro.

Data: 2020-05-14 11:52:25
Autor: KB
W dniu 2020-05-13 o 22:43, witrak() pisze:
Ktoś wie, jak wyglądają teraz terminy promocji konta Profit w mille? Ostatnia była 21. a teraz kolejna.
Ale zmienili czasy trwania i trochę się pogubiłem...

witrak()

Warto zerkać na LIVESMARTER - tam się pojawi info

Mille Profit - na kiedy trzeba wycofać kasę?