Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto

Data: 2015-09-10 08:21:47
Autor: Bolko
Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto
Mam kredyt hipoteczny w mille.
Będę miał niższe oprocentowanie jeśli będzie tam moja wypłata..

Pytanie czy jak to wynagrodzenie będę sobie sam wpłacał
to będzie dobrze?

Data: 2015-09-10 19:26:59
Autor: RobertS
W dniu 2015-09-10 o 17:21, Bolko pisze:
Mam kredyt hipoteczny w mille.
Będę miał niższe oprocentowanie jeśli będzie tam moja wypłata.

Pytanie czy jak to wynagrodzenie będę sobie sam wpłacał
to będzie dobrze?

zdecydowanie nie, wtedy bank podwyższy marżę o 0,5 p.p.

RobertS

Data: 2015-09-14 09:31:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto

"Bolko" 8d16ab7a-c971-46a5-b594-a6a4ce6ad667@googlegroups.com

: Mam kredyt hipoteczny w mille.
: Będę miał niższe oprocentowanie jeśli będzie tam moja wypłata.

: Pytanie czy jak to wynagrodzenie będę sobie sam wpłacał to będzie dobrze?

IMO tak, o ile bank nie zastrzega inaczej w regulaminach.

Kiedyś Synecek coś (cofkę?) dawał, gdy wpłacane było wynagrodzenie.
Można było wpłacać dowolnie mało. Mille stawia jakieś limity?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-14 11:50:39
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mt5tct$t45$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Skoro Bolko pisze "wyplata", to widac wynagrodzenie ma wplywac, a nie byle co.
I jest na to stosowny zapis w umowie/regulaminie.

J.

Data: 2015-09-14 12:22:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto

"J.F." 55f6986f$0$27516$65785112@news.neostrada.pl

[...]

JF -- jak zwykle mącisz. Bolko nie pisze o byle czym, lecz o wynagrodzeniu.

Bolko> to wynagrodzenie będę sobie sam wpłacał

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-14 09:39:07
Autor: Bolko
Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto

JF -- jak zwykle mącisz. Bolko nie pisze o byle czym, lecz o wynagrodzeniu.

Nie JF ma racje.
Będę miał niższą ratę kredytu jeśli będzie wpływać moje wynagrodzenie z pracy.
Moje pytanie brzmi jak to obejść.

Wszystko jeśli mam umowę o pracę.
A co jak przechodzę na własny rachunek?

Data: 2015-09-14 19:20:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54107eac-a769-4ce6-821c-443ca2ab5d52@googlegroups.com...
[...]

Zalozyc sp. z o.o. ?
Upierdliwe troche na poczatku, ale moze sie oplacic, nie tylko w kredycie.

J.

Data: 2015-09-15 01:55:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto

"J.F." 55f701e2$0$4774$65785112@news.neostrada.pl

Będę miał niższą ratę kredytu jeśli będzie wpływać moje wynagrodzenie z pracy.

Masz lać wynagrodzenie czy wykazać się umową o pracę?

Kiedyś właściciel DG mógł sam sobie lać wynagrodzenie. Być może teraz
jest inaczej, ale nadal pytanie pozostaje otwarte -- bank chce przelewu
czy umowy?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-14 23:45:05
Autor: Bolko
Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto
Kiedyś właściciel DG mógł sam sobie lać wynagrodzenie. Być może teraz
jest inaczej, ale nadal pytanie pozostaje otwarte -- bank chce przelewu
czy umowy?

przelew z wynagrodzeniem

Data: 2015-09-15 15:09:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto

"Bolko" fe32d1c1-261a-4bff-81f9-560d08b3ea03@googlegroups.com

Kiedyś właściciel DG mógł sam sobie lać wynagrodzenie. Być może teraz
jest inaczej, ale nadal pytanie pozostaje otwarte -- bank chce przelewu
czy umowy?

: przelew z wynagrodzeniem

Załóż więc sobie konto firmowe (możesz dzięki banerm z mej strony, aby mieć
z tego założenia owoce) i lej. Możesz w ogóle korzystać z ww. banerów, żeby
mieć owoce -- jest dużo ofert; może nawet całą ratę byś mógł spłacić. [lecz
niestety ja też bym dostał... złota rybko -- odgryź mi jedno jądro?]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-15 12:15:48
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mt7n33$nf8$1@node1.news.atman.pl...
"J.F." 55f701e2$0$4774$65785112@news.neostrada.pl
Będę miał niższą ratę kredytu jeśli będzie wpływać moje wynagrodzenie z pracy.
Masz lać wynagrodzenie czy wykazać się umową o pracę?

Jak przestaje przychodzic wynagrodzenie z pracy, to znaczy ze cos jest nie tak :-)

Kiedyś właściciel DG mógł sam sobie lać wynagrodzenie.

W przypadku DG trudno mowic o wynagrodzeniu.

Być może teraz
jest inaczej, ale nadal pytanie pozostaje otwarte -- bank chce przelewu
czy umowy?

Bank chce wiedziec, ze klient ciagle dobrze zarabia :-)

J.

Data: 2015-09-15 15:17:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto

"J.F." 55f7efd5$0$27518$65785112@news.neostrada.pl

Kiedyś właściciel DG mógł sam sobie lać wynagrodzenie.

Mógł dla Fiskusa -- ciągnęło to jakieś skutki podatkowe.

W przypadku DG trudno mowic o wynagrodzeniu.

Akurat łatwo -- tyle wynagrodzenia, tyle na emeryturę/starość,
tyle na wszelki wypadek, tyle na rozwój firmy, tyle na cele
charytatywne, tyle na podatki, tyle na wystawne życie
zbrodniarzy z Zakładu Utylizującego Społeczeństwo...

   http://www.fakt.pl/polityka/gigantyczna-nagroda-dla-prezes-zus-dostala-28-5-tys-,artykuly,557026.html

   Taka praca się opłaca. Elżbieta Łopacińska (65 l.) pełni obowiązki prezesa ZUS zaledwie 3 miesiące,
   a już dostała nagrodę - jak ustalił Fakt, w wysokości półtorej swojej pensji! Za co? Za to, że robi
   to, co do niej należy i za co bierze co miesiąc 20 000 zł.

   Oficjalne powody przyznania nagrody to m.in. ,,sprawna waloryzacja emerytur i rent'' - czyli wypłacenie
   groszowych podwyżek - oraz "duża aktywność w zakresie prewencji rentowej, czyli przeciwdziałaniu
   długotrwałej niezdolności do pracy wśród osób ubezpieczonych". To ostatnie zdanie faktycznie oznacza,
   że Rada Nadzorcza ZUS doceniła skuteczne odbieranie ludziom rent. O kilku takich przypadkach było
   głośnych w ostatnich miesiącach - świadczenia tracili np. ludzie bez nogi.

Akurat bardzo łatwo mówić o wynagrodzeniu W przypadku DG. Każdy zdrowy
na umyśle człowiek musi dzielić (szufladkować) pieniądze, aby nie wydać
zbyt wiele na waciki...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto