Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Mille -- dwoistość jaźni... ;)

Mille -- dwoistość jaźni... ;)

Data: 2009-08-21 00:15:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- dwoistość jaźni... ;)
Moje pytanie jest oczywiste, ale je zacytuję -- razem z datą wysłania.

Sent: Sunday, August 09, 2009 1:44 AM


    Mam u was konto osobiste i lokaty.
    Czy opłata za konto osobiste będzie pobrana?






Cytuje też odpowiedź banku -- także z datą. :)

Wysłano 2009-08-20

    Szanowny Panie,

    potwierdzam, że w związku ze zmianą w Cenniku od dnia 1 sierpnia 2009 r.
    opłata miesięczna za obsługę  Konta Osobistego wynosi 7 PLN.

    Jednoczesnei informuję, że istnieje możliwość przekształcenia
    dotychczasowego Konta na Konto Lokacyjne. Konwersja na Konto
    Lokacyjne niesie jednak ze sobą poniższe konsekwencje:

      - brak karty debetowej
      - brak Limitu w Koncie
      - brak ubezpieczenia MilleZdrowie
      - brak aktywnego dostępu do Millenetu
      - brak dostępu do TeleMillennium
      - kontakt z Bankiem wyłącznie poprzez Oddziały
      - brak możliwości realizacji zleceń stałych i polecenia
        zapłaty (nawet ustanowione wcześniej muszą zostać zamknięte).

    Konto Lokacyjne jest przeznaczone wyłącznie do produktów, takich jak:

     - Kredyt hipoteczny
     - Pożyczka hipoteczna
     - Pilna Pożyczka
    Zmiana rodzaju konta możliwa jest wyłącznie poprzez
    złożenie stosownej dyspozycji w dowolnej placówce.


    Dziękuję za kontakt z naszym Bankiem.






I teraz moja bezzwłoczna ,,riposta''...

    > potwierdzam, że w związku ze zmianą
    > w Cenniku od dnia 1 sierpnia 2009 r.
    > opłata miesięczna za obsługę  Konta
    > Osobistego wynosi 7 PLN.


    -=-

    W białostockiej placówce powiedziano mi, że
    moje konto będzie prowadzone bezpłatnie do
    grudnia tego roku z uwagi na zawartą umowę.

    Proponuję ustalenie jednoznacznego
    stanowiska.








Oczywiście odpowiedzi banku jeszcze nie ma, choć już mamy 21 sierpnia...
Nie ma w tych zwłokach :) niczego dziwnego -- czas to pieniądz!!! ;)

-=-

ROR miął być za free przez rok z uwagi na promocyjne jego zakładanie.
W oddziale powiedziano mi, że umowa (związana z promocyjnym otwieraniem
ROR) będzie dotrzymana. :) Odpowiedź Mille pachnie schizofrenią... Aby
było jasne -- bankierki w oddziale pamiętają, kiedy otwierałem ROR i na
jakich warunkach, a ,,elektroniczni'' doradcy nie mają pojącie o tym, że
nie korzystam z cudownych produktów i usług, o których piszą:



      - karta debetowa
      - Limit w Koncie
      - ubezpieczenie MilleZdrowie
      - dostęp do TeleMillennium
      - realizacja zleceń stałych i poleceń zapłaty

-=-

Ciężka sprawa... ;) 10 dni namyślania się, a mimo tego, Mille nie wie, z czego korzystam... ;)
Bankierki w oddziale myślą znacznie szybciej i skuteczniej...

Ale kto ma rację -- oosby myślące szybko, czy ,,gruntownie''? ;)


--
nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2009-08-21 00:16:29
Autor: Wielebny
Mille -- dwoistość jaźni... ;)

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h6kht8$dsv$1inews.gazeta.pl...

[ciach daremne żale]

A jeszcze kilka dni temu tak Ci się tam podobało :)

W.

Data: 2009-08-21 00:41:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- dwoistość jaźni... ;)

"Wielebny" h6ki19$m5c$1@news.onet.pl

[ciach daremne żale]

Gorzkie żale przybywajcie... ;)
(bo raczej w moim poście ich nie ma -- choć to przeca post)

A jeszcze kilka dni temu tak Ci się tam podobało :)

Podoba się kartaK. Niestety -- jeszcze jej nie mam.
Może to i dobrze, bo Alior nie dałby mi swojej, gdybym już miał kartęK w Mille... :)

-=-

MZ zabawa z bankami to naprawdę zabawa w kotka i myszkę lub w podrywanie dziewicy. ;)
Dziewica chce, ale uważa, że musi udawać, iż nie chce -- i podbija swoją cenę. :)
W efekcie dziewica traci na swej atrakcyjności :) i pozostaje... starą panną... ;)

-=-

Chyba Mille musi podjąć decyzję. :)
Na razie wywalam kieszonkowe z Aliora do mBanku,
gdzie jednak mam więcej niż daje nocnikowa lokata. :)

Jeśli z Mille by mi nie wyszło, chyba musiałbym wz_moc_nić
się u prawosławnych -- o Wielebny!!! ;) Jeśli można mieć
w tej Grecji 3 mocne, ;) nadwyżki z Mille nie dałyby żadnej belki... :)

Alior (swoją nadzwyczajną szybkością -- ponad pół godziny, aby
zauważyć, iż nie to jest skreślone na zaświadczeniu, co być
powinno) wybrał przelanie ,,środków'' (i zewnętrzy też) do mBanku. :)

Zaraz pewnie odezwą się ostrzegający przed zmianą religii -- IMO polskie
państwo nie daje mi żadnego wsparcia, więc co za różnica, z jakiego
funduszu [nie] będę korzystał?... :) I tak w razie padnięcia banku,
żadne sądy nie będą mnie broniły w Głupolandzie dopóki jakiś autokar
z dziećmi Korterii nie stanie w płomieniach... ;)

--
nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2009-08-21 00:29:56
Autor: dwr
Mille -- dwoistość jaźni... ; )
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
[...]
Ciężka sprawa... ;) 10 dni namyślania się, a mimo tego, Mille nie wie, z czego korzystam... ;)
Bankierki w oddziale myślą znacznie szybciej i skuteczniej...

Ale kto ma rację -- oosby myślące szybko, czy ,,gruntownie''? ;)



No cóż, ja otworzyłem konto na podstawie listu ofertowego (mam tam KK).
Miało być gratis przez rok. Gratis debetówka, przelewy etc...
I już za wydanie karty skroili 20 zł. Za prowadzenie 15.
2 reklamacje, milleLinek poprosił o dostarczenie listu do placówki aby skopiowali bo reklamacja zostanie uznana ale za miesiąc znowu pobiorą :)
Teraz czekam na wynik wcześniejszej reklamacji za wydanie karty.
Oczywiście skroili mnie na 2,99 za automatycznie włączone ubezpiecznie karty debetowej (fakt nie przeczytałem regulaminu) a nikt w oddziale się o tym nie zająknął. A później drugie tyle za to, że zrezygnowałem z tegoż ubezpieczenia po 20 dniu miesiąca ;)
Są to ostatnie 2,99 x2 jakie na zarobili na swoim koncie. Nie jest mi ono do szczęścia potrzebne. Sama KK działa dobrze i tyle.

Także w kwestii kont i kart debetowych są nie mniej pazerni jak inne bankozaury! a może nawet bardziej.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-21 00:44:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- dwoistość jaźni... ;)

"dwr" 4a8dce5f$1@news.home.net.pl

Także w kwestii kont i kart debetowych są nie mniej pazerni jak inne bankozaury! a może nawet bardziej.

Aha... Czyli raczej nie powinienem liczyć na brak opłat...
W takim razie chyba poproszę Mille o zamianę RORu na ,,Lokacyjne''...

Dzięki za słowa otuchy. ;) Przynajmniej wiem, na czym stoję. :)

--
nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2009-08-24 00:18:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- dwoistość jaźni... ;)

"Eneuel Leszek Ciszewski" h6kht8$dsv$1@inews.gazeta.pl

   > potwierdzam, że w związku ze zmianą
   > w Cenniku od dnia 1 sierpnia 2009 r.
   > opłata miesięczna za obsługę  Konta
   > Osobistego wynosi 7 PLN.


   -=-

   W białostockiej placówce powiedziano mi, że
   moje konto będzie prowadzone bezpłatnie do
   grudnia tego roku z uwagi na zawartą umowę.

   Proponuję ustalenie jednoznacznego
   stanowiska.

Ciąg dalszy nastąpił...

     Szanowny Panie,

     W nawiązaniu do wcześniejszej informacji o zmianach wysokości
     i zasad pobierania opłat za prowadzenie kont osobistych w naszym
     Banku wprowadzonych od 1 sierpnia 2009 r, chcielibyśmy przekazać
     miłą informację o specjalnej ofercie, którą dla Pana przygotowaliśmy.

     Bardzo cenimy to, że korzysta Pan aktywnie z serwisu internetowego Millenet.

     Dlatego informujemy, że Pana konta o numerach:
     numer RORu
     numer konta oszzędnego ;)
     będą prowadzone bezpłatnie od 1 sierpnia 2009 r. przez kolejnych 12 miesięcy.


     Dziękujemy za aktywne korzystanie z Millenet!

     W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt
     z TeleMillenniumR 0 801 331 331 lub + 48 22 598 40 40.

     Pozdrawiamy,
     Bank Millennium SA

--
nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Postscriptum: Jeszcze gdyby tak Alior dał mi samochodową kartę krechową...
              No i gdyby tak Eurobank nie sprzeciwiał się słusznej spłacie
kredytu za Nowe Volvo S40... I gdyby tak pojechać do Grecji w październiku
tego roku, gdy są tam nadal wakacje...

Mille -- dwoistość jaźni... ;)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona