Mille -- gra w karty...

Data: 2020-02-05 06:14:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- gra w karty...
Qpuję to i owo na AliExpress...
Jeden z przewodów nie dotarł...
Sprzedawca odmówił zwrotu, Aliexpress interweniował,
forsa wróciła... Na debetówkę... Łatwo domyślić się,
że to była jedyna transakcja tą kartą tamtego miesiąca -- a potrzeba
choćby jednej transakcji debetówką, by karta była za free, wyjmowanie
makulatury ze ściany było za free itd...

To była moja jedyna transakcja z ALiExpress opłacona debetówką Millego!
Wszystkie inne (może i ze 20) opłaciłem kredytówkami, którymi wyrabiam
miesięcznie nie 1, nie 5 (zwalana z opłat 5), ale znacznie więcej transakcji...
(nie będąc mocnym w liczeniu, wolę celować w 7 razy niż zapłacić tylko 4...)
Do jedynki i do zera zwykle liczę nieźle -- więc debetówką zwykle płacę tylko
jeden raz w miesiącu, i raczej niewiele. Przewód wspomniany wyżej kosztował
577 groszy...

BTW... Zauważyłem, że jeśli coś jest zbyt tanie na AliExpress -- niekoniecznie
dociera do mnie... Przewód była fajny (może dam link) i kosztował tylko 577 groszy...

-=-

Zgodnie z daną mi kiedyś obietnicą -- Mille uznaje też taką zapłatę za
zwalniającą z opłat, która powróciła... Obaczę, czy Mille dotrzyma słowa...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-02-05 03:27:18
Autor: Dawid Rutkowski
Mille -- gra w karty...
W dniu środa, 5 lutego 2020 06:15:00 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Zgodnie z daną mi kiedyś obietnicą -- Mille uznaje też taką zapłatę za
zwalniającą z opłat, która powróciła... Obaczę, czy Mille dotrzyma słowa...

A nie udało się tak, że płatność była jeszcze w styczniu, a zwrot już w lutym?
Banki nie "kojarzą" ze sobą transakcji płatności i zwrotu, jedynie liczą za dany okres czasu. Więc w lutym zapłać na wszelki wypadek dwa razy (raz jedna bułka czy banan w kasie samoobsługowej w biedronku i drugi raz to samo ;)
Ja milka właśnie zamknąłem - nie chcieli dać trzeci raz moneybacku za pozostanie, może po prostu skończyli tą promocję :(
Na razie na pół roku mam citka - a potem pewnie trzeba będzie do milka wrócić, żeby mieć kartę do wszystkich bankomatów.
Przynajmniej zyskam znów na rok ubezpieczenie.

Data: 2020-02-05 21:13:13
Autor: Waldek
Mille -- gra w karty...

Ja milka właśnie zamknąłem - nie chcieli dać trzeci raz moneybacku za pozostanie, może po prostu skończyli tą promocję :(

Mnie proponowali bezwarunkową bezpłatność na rok ... olałem ;)

Na razie na pół roku mam citka - a potem pewnie trzeba będzie do milka wrócić, żeby mieć kartę do wszystkich bankomatów.
Przynajmniej zyskam znów na rok ubezpieczenie.

Oj tam, nie tylko Milek ma bankomaty za free
a gdy skasują program "codziennie zyskuje" przejęty z EB
to też im pewnie zrobię pa-pa, na razie wypłacają

Data: 2020-02-06 01:03:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- gra w karty...

"Dawid Rutkowski" f5dbe894-0b36-4536-b18e-d0d977a6a4b6@googlegroups.com

[...]

Jest tak, ale ponoć nawet wtedy, gdyby zwrot był w tym samym miesiącu -- byłoby OK.

: Banki nie "kojarzą" ze sobą transakcji płatności i zwrotu, jedynie liczą
: za dany okres czasu. Więc w lutym zapłać na wszelki wypadek dwa razy (raz

Mogę raz jeszcze zapłacić temu samemu sprzedawcy -- przewód przywędrował,
o czym poinformowałem sprzedawcę. Niestety moja zła ocena nadal pokutuje...
Tak kończy się dyskutowanie z kupującym...

: jedna bułka czy banan w kasie

Banany tuczą!

: samoobsługowej w biedronku i drugi raz to samo ;)

W Białymstoku nie widziałem samoobsługowej Biedronki.

: Ja milka właśnie zamknąłem - nie chcieli dać trzeci raz moneybacku
: za pozostanie, może po prostu skończyli tą promocję :(

Ile dawali tego MB?

: Na razie na pół roku mam citka - a potem pewnie trzeba będzie
: do milka wrócić, żeby mieć kartę do wszystkich bankomatów.

IMO wszystkie bankomaty za free to obecnie zwyczaj.

Data: 2020-02-06 23:32:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- gra w karty...

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e3b5800$0$17346$65785112@news.neostrada.pl

Mogę raz jeszcze zapłacić temu samemu sprzedawcy -- przewód przywędrował,
o czym poinformowałem sprzedawcę. Niestety moja zła ocena nadal pokutuje...
Tak kończy się dyskutowanie z kupującym...

   https://pl.aliexpress.com/item/32807967428.html

   Kolor (czerwony czy niebieski) nie jest skorelowany ze stanem naładowania akumulatora.
   Sprawdziłem to na 4 różnych telefonach -- z dużymi akumulatorami i z małymi. Choć kolor
   LEDki nie informuje o naładowaniu, chcę zapłacić 5,77 pln, o czym poinformowałem sprzedawcę.

Odnoszę wrażenie, iż z Chińczykami łatwiej rozmawiać niż z Polakami.
(choćby z firmą spod Trzech Lip -- FCN)

-=-

Siak czy tak -- Polacy w parlamencie mieli RPetru jako przedstawiciela producentów.
[500+ nie podwoiło liczby narodzin w Polsce, więc RPetru wyleciał z parlamentu jako
fałszywy prorok -- IMO słusznie! po co komu fałszywe proroctwa!]
 - Kto teraz reprezentuje producentów w polskim parlamencie?
 - Dlaczego przewody produkowane z polskiej miedzi importowane są do Polski z Chin?
   (nie można produkować tych przewodów w Polsce i eksportować...?)
 - Czym płacimy za te przewody?
  - surową miedzią?
  - jabłkami?
  - ekonomiczną ;) myślą techniczną?
    (typu -- ,,tanio sprzedać i drogo odkupić''?)
  - ilu ludzi w Polsce znalazłoby pracę:
   - bezpośrednio w produkcji tychże przewodów?
   - w projektowaniu tychże przewodów?
   - w opracowywaniu obróbki miedzi i czy izolacji?
   - w eksportowaniu tychże przewodów?
     (także do Chin czy Azji w ogóle!)

Nie twierdzę, iż ,,przeniesienie'' produkcji tychże przewodów
z Chin do Polski podwoiłoby liczbę urodzin w Polsce, lecz
twierdzę, iż ,,przeniesienie'' produkcji masy towarów z Chin
do Polski znacząco podwyższyłoby liczbę urodzin w Polsce...
[i ułatwiłoby waloryzację 500+]

--