Mille -- i jego dyspozycyjność

Data: 2014-08-02 15:20:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- i jego dyspozycyjność

"Eneuel Leszek Ciszewski" lrgoa3$9h0$1@node2.news.atman.pl

Przed chwila wysłałem do millego kolejny list:

Odpowiedź Państwa jest bezwartościowa. Potrafię policzyć, ile dali
Państwo odsetek, ale nie rozumiem, jakiego (wg Was) warunku nie
spełniłem. Zanim skończyła się jedna promocja z kontem Oszczędnościowym
powiązanym z kontem 360 stopni, pojawiła się kolejna promocja (nieco inna,
bo pułap wcześniejszej ustawiony był na 25 tysięcy złotych, zaś pułap
kolejnej był ustawiony na 50 tysięcy złotych), ale nie oznacza to
wygaśnięcia poprzedniej promocji. Podobnie rozpoczęliście kolejne
promowanie lokaty Mobilnej, choć poprzednia promocja lokaty Mobilnej
nie została zakończona.

LC

Mille -- i jego dyspozycyjność