Mille i niesmiertelność

Data: 2014-04-06 14:24:09
Autor: zarząd komplementariusza
Mille i niesmiertelność
zaciekawiła mnie ta wypowiedź:

Niniejszym ogłaszam potwierdzenie śmierci (nieśmiertelnego
jak do tej pory) mojego Konta Internetowego prowadzonego
przez bank Millennium. Śmiertelny cios został zadany
z pozycji WWW. Wcześniejsze (wielokrotne) próby
marmurowe nie przynosiły śmiertelnego efektu.

otóż był sobie debet, niewielki bo kilkanaście zł.
przelałem z innego konta na pokrycie debetu, ale
zanim pieniadze dotarły na konto bank poinformował
mnie kolejny raz o debecie i podał o kilkadziesiąt
groszy wyższą kwotę niż ta którą znałem z millenetu

zaciekawiony zalogowałem się, patrzę konto wyzerowane
brak jakiegokolwiek minusa (wpłaciłem tylko tyle ile wynikało z millenetu a nie tyle ile wynikało z sms-a)

wniosek internetowy o zamknięcie, dzwoni konsultant
z jawnego nr 519 coś tam, potwierdzam, mam ustną obietnicę zamknięcia w 30 dni. jak myślicie - zamkną, czy napiszą coś w stylu "sorry
nie możemy zamknąć bo nie umiemy liczyć i trza dopłacić"?!

Data: 2014-04-06 23:37:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille i niesmiertelność

"zarząd komplementariusza" e90a1fc5-c66d-46da-a608-ae6c124b619c@googlegroups.com

: jak myślicie - zamkną, czy napiszą coś w stylu "sorry
: nie możemy zamknąć bo nie umiemy liczyć i trza dopłacić"?!

?  Sorry -- chcemy zwrócić nadpłatę. ;)

Ile zapłaciłeś? 21 pln? Przez kilka lat mojemu ojcu Mille
naliczał w blokadach 7 pln miesięcznie, ale po 3 miesiącach
blokada (jak poranna rosa) znikała, tedy było 21 pln lub 28
w blokadach. Konto zostało zamknięte (nie pamiętam którą
drogą -- być może wyłożoną portugalskim marmurem) bez
obciążeń, choć na Dobre lałem i lałem, więc było
z czego brać. :)

Opisałem to kiedyś na grupie.

Mille nie Idea -- nie jest złośliwy.
Citi -- podobnie.