Mille konto profit

Data: 2018-10-06 01:11:54
Autor: Waldek
Mille konto profit
Czy aby w Mille załapać się na następny okres promocji
(zakładając że będzie jak dotąd), trzeba zamknąć k-to profit
i ponownie otworzyć po starcie nowej promocji, czy tylko wystarczy go wyczyścić ?
Jestem nowym klientem :) i mam promocyjny % do 30.10
ale "normalnie" badanie salda powinno się odbyć gdzieś 12/13.10
no a chciałbym się "załapać" na następny okres jeśli będzie ;)

Pozdro

Data: 2018-10-06 12:54:27
Autor: Szymon
Mille konto profit
W dniu 2018-10-06 o 01:11, Waldek pisze:
[...]

Wystarczy wyzerować.

--
Pozdrawiam

Mille konto profit