Mille -- kontynuacja odsetkowa

Data: 2014-08-04 13:47:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- kontynuacja odsetkowa
Brak odpowiedzi Mille nakłonił mnie do napisania:

   Czy będę musiał poprosić instytucje zewnętrzne o pomoc
   w rozpatrzeniu mojej reklamacji dotyczącej nienaliczonych
   odsetek, czy może jednak Państwo dadzą mi odpowiedź?

   A może będę musiał publicznie wyżywać Was od złodziei,
   aby nakłonić Was do udzielenia mi odpowiedzi na zadane
   pytanie?

Data: 2014-08-05 02:31:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- kontynuacja odsetkowa

"Eneuel Leszek Ciszewski" lrnrt4$cmh$1@node1.news.atman.pl

[...]

Tym razem Sugestia:

        Proponuję Państwu udzielenie mi odpowiedzi ma
        moją reklamację złożoną przed paroma dniami.

Data: 2014-08-05 09:15:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- kontynuacja odsetkowa

"Eneuel Leszek Ciszewski" lrp8ra$dks$1@node2.news.atman.pl

[...]

2014-08-05, 09:05

   Szanowny Panie,

   Dziękuję za przesłaną wiadomość.

   Uprzejmie informuję, że Pana wiadomość została sklasyfikowana
   jako reklamacja, którą zarejestrowano pod numerem CLM000000169658 .
   W ewentualnej dalszej korespondencji proszę o powoływanie się na
   ten numer sprawy. Dodatkowo wyjaśniam, że termin rozpatrywania
   reklamacji wynosi 30 dni.

   W przypadku pytań, pozostaję do dyspozycji.

   Z poważaniem,

   Sylwia Wołowik
   Departament Bankowości Elektronicznej

   Bank Millennium S.A.
   Stanisława Żaryna 2A , 02-593 Warszawa
   TeleMillennium: +48 22 598 40 40, 801 331 331
   www.bankmillennium.pl

Dziś chyba zabieram swoje zabawki i idę do innej piaskownicy.

Data: 2014-08-06 16:26:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- kontynuacja odsetkowa

"Eneuel Leszek Ciszewski" lrq0b1$20o$1@node2.news.atman.pl

Dziś chyba zabieram swoje zabawki i idę do innej piaskownicy.

Spodziewałem się po 8 godzinie chłodziarki, więc zakończyłem
swój sen nietypowo, co poskutkowało spowolnieniem myślenia. ;)
Po śnie słabo widzę -- zabawki wiec przeniosłem do piaskownicy
EB, której miało już od poniedziałku nie być. Korzystając ze
swego rodzaju  bezpłatności NjuMobile wykonałem 2 połączenia ;)
telefoniczne -- EB zauważył, że najpóźniej w 2 dni zabawki wrócą,
jeśli konto w EB zostało zamknięte, zaś Mille rozwiał wątpliwości
co do możliwości cofnięcia przelewu i zauważył, że zwykle takie
pieniądze wracają najbliższą sesją... Marmurowy EB potwierdził
zniknięcie konta i dał 3 dni, ale tak liczone, że mogłem
spodziewać się zwrotu już dziś, choć niekoniecznie miał
być wykonany pierwszą sesją dzisiejszą...

No i zabawki wróciły -- rzecz jasna noc miały bezodsetkową,
w Mile nie mogę już skorzystać z oszczędnego, gdyż pierwszą
wylewkę zużyłem -- mam jeszcze jakieś codziennie więcej czy
coś w tym stylu... Tam chyba przenocują, po czym spróbuję
je wylać tam, gdzie zamierzałem wczoraj. :)

Być może zabawki wróciły wcześniej, ale poprzedniej nocy
niemal nie spałem, więc ta noc trwała dla mnie od 03 do 16...

Lodówkę miano mi przywieźć miedzy 8 a 12, ale coś zmieniło
się i przełożono przywiezienie na godziny 14-18 bez
uprzedzania mnie o tym. Gdybym wiedział przedwczoraj
o tym, że lodówka przybędzie miedzy 14 i 18, raczej
bym nie przelał środków do złej piaskownicy...
Uniknąłbym wielu innych smutków.

Lodówkę kupiłem rumuńską. :) Cicha, wysoka, biała... ;)
[czuję, żę napisąłem coś złego... wskaźnik rasizmu mruga...
o murzynach nic nie napisałem... więc o co tu chodzi?...
zaczą mruka dopiero na samym końcu zdania...]

Wreszcie mogę pić zimne mleko -- ciepłe smakuje jak pomyje!!!!

Data: 2014-08-19 19:42:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

2014-08-19, 19:25

    Szanowny Panie, W odpowiedzi na Pana reklamację, dotyczącą promocji
    dla nowych środków na rachunku Konto Oszczędnościowe nr 135268733,
    uprzejmie informujemy, że dokonaliśmy analizy zaistniałej sytuacji.
    Wyjaśniamy, że szczegóły promocji i sposób zakwalifikowania środków
    jako nowe, znajdują się w Regulaminie Promocji "Nowe Środki na Koncie
    Oszczędnościowym". Regulamin ten dostępny jest w okresie trwania promocji
    dla nowych środków w Oddziałach oraz na stronie internetowej Banku. Zgodnie
    z Cennikiem usług - stopy procentowe, okres obowiązywania oprocentowania
    promocyjnego wynosi 92 dni i liczony jest od dnia, w którym nastąpiło
    pierwsze przekazanie nowych środków na Konto Oszczędnościowe w okresie
    Promocji. Podkreślamy, że zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie
    promocji, do promocji można przystąpić pod warunkiem nieuczestniczenia
    w tym samym czasie w innej promocji na Koncie Oszczędnościowym. Dlatego
    też środki przekazane przez Pana na Konto Oszczędnościowe w czerwcu br.
    zostały zakwalifikowane do 12 edycji promocji. Promocja ta w Pana
    przypadku trwała od dnia 27.03.2014 do dnia 26.06.2014 r. Tym samym
    nie mógł Pan uczestniczyć w 13 edycji promocji. Niemniej jednak
    wychodząc naprzeciw Pana oczekiwaniom, podjęliśmy indywidualną
    decyzję o uznaniu Pana reklamacji. W dniu 19.08.2014 r. dokonaliśmy
    wypłaty różnicy pomiędzy odsetkami wypłaconymi a należnymi
    wg. oprocentowania 4% , która po odliczeniu podatku wynosi 55,35 PLN.

    Mamy nadzieję, że przedstawione wyjaśnienia okażą się pomocne,
    a zaproponowane rozwiązanie satysfakcjonujące.

   33,98 -- tyle dano mi odsetek za lipiec
   40/16=2,5 -- współczynnik odsetkowy promocyjne/zwyczajne
   2.5*33,98=84,95 -- tyle IMO promocyjnych
   33,98-84,95=-50,97 -- różnica
   50,97-55,35=-4,38 -- nadmiar

Zatem otrzymałem za lipiec więcej niż spodziewałem się.
Pozostaje czerwiec i kilka dni sierpnia. Trudno powiedzieć,
czy 4,38 zaspakaja moje żądania, czy nie, ale nie jest to istotne.

Istotne jest, dlaczego nie mogłem uczestniczyć w 13 edycji, skoro IMO spełniłem warunki. :)

   () okres obowiązywania oprocentowania promocyjnego wynosi 92 dni  liczony
      jest od dnia, w którym nastąpiło pierwsze przekazanie nowych środków
      na Konto Oszczędnościowe w okresie Promocji.

   IMO spełniony (18 czerwca i 04 siepnia)

   () nieuczestniczenia w tym samym czasie w innej promocji na Koncie Oszczędnościowym

   o tym warunku nikt mnie nie uprzedzał, ale i to nie jest tutaj istotne
   istotne jest, że wg regulaminu 13 edycji promocja trwa krótko
   (i jest to czas, w którym można wpłacać nowe środki -- 12_maja-21_czerwca)
   zaś okres promocyjnego oprocentowania trwa 92 dni licząc od daty wpływu
   nowych środków w okresie promocyjnym (12_maja-21_czerwca)

   nie mam regulaminu edycji 12

    Oszczędnościowe w czerwcu br. zostały zakwalifikowane do 12 edycji promocji.
    Promocja ta w Pana przypadku trwała od dnia 27.03.2014 do dnia 26.06.2014 r.

   ?promocja trwa, czy okres promocyjnych odsetek?

IMO:

 -- zasilenie konta w czerwcu miało miejsce 18 czerwca
 -- w edycji 13 nowe środki to te, które wpłynęły po 9 maja,
    ale w okresie 12_maja-21_czerwca
 -- warunkiem uczestniczenia w 13 edycji promocji było
    założenie konta 360 stopni w okresie 12_maja-21_czerwca
    (założyłem 17 czerwca)

 Zatem IMO przez 92 trwała dla mnie edycja 13 -- czyli od 18 czerwca
 (dzień wpłacenia nowych środków) do 18 września.

 Bank uważa, że od dnia 27.03.2014 do dnia 26.06.2014 r. trwa dla mnie jakaś inna promocja.

 13 edycja promocji trwała (wg regulaminu, który jednak
 nie numeruje edycji -- więc być może to nie numer 13)
 od 12 maja do 21 czerwca.

-=-

Ktoś potrafi to rozgryźć inaczej?

Data: 2014-08-20 13:58:05
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości
[...]

ale w regulaminie jest ?

[...]

Ale uczestniczyles ?

Oszczędnościowe w czerwcu br. zostały zakwalifikowane do 12 edycji promocji.
Promocja ta w Pana przypadku trwała od dnia 27.03.2014 do dnia 26.06.2014 r.
?promocja trwa, czy okres promocyjnych odsetek?

A nie wplaciles 27.03 jakis pieniedzy, ktore uczestniczyly w 12 edycji ?

-- zasilenie konta w czerwcu miało miejsce 18 czerwca
-- w edycji 13 nowe środki to te, które wpłynęły po 9 maja,
   ale w okresie 12_maja-21_czerwca

Ale poniewaz to bylo przed 26.06, to oni zakwalifikowali ten wplyw do poprzedniej edycji :-)

-- warunkiem uczestniczenia w 13 edycji promocji było
   założenie konta 360 stopni w okresie 12_maja-21_czerwca
   (założyłem 17 czerwca)

A konto Oszczednosciowe miales wczesniej ?

J.

Data: 2014-08-20 23:48:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- kontynuacja odsetkowa

"J.F." 53f48d4f$0$2241$65785112@news.neostrada.pl

o tym warunku nikt mnie nie uprzedzał

ale w regulaminie jest ?

Co za róznica, skoro nie ma jasności co do
terminu 'promocja' czy 'czas trwania promocji'?

Ale uczestniczyles ?

Jw.

A nie wplaciles 27.03 jakis pieniedzy, ktore uczestniczyly w 12 edycji?

Jw.

Ale poniewaz to bylo przed 26.06, to oni zakwalifikowali ten wplyw do poprzedniej edycji :-)

Wówczas żadna promocja nie ma sensu, bo zawsze coś można
tak zakwalifikować -- zero/pustka to podzbiór każdego zbioru.
(każdy zbiór zawiera co najmniej dwa podzbiory -- 'siebie samego'
i 'zbiór pusty'; to podstawy matematyki, niegdyś szkoła podstawowa,
dziś nie wiem, ale wiem, że już nie trzeba mieć matury, aby studiować
w Polsce na wyższej uczelni)

-- warunkiem uczestniczenia w 13 edycji promocji było
   założenie konta 360 stopni w okresie 12_maja-21_czerwca
   (założyłem 17 czerwca)

A konto Oszczednosciowe miales wczesniej ?

Miałem je od lat, ale nie jest to istotne.
360 stopni to ROR.

-=-

BTW tych 2pi -- tydzień byłem w zaświatach, ale lekarza nie wezwałem. :)
Jestem z tego dumny!!! Z sześciu pozostałych szans ani jednej nie
zmarnowałem na leczenie!

Dlaczego nie poszedłem do rodzinnego? Bo zachorowałem niemal
na pewno w wyniku stania w kolejce na poczcie, gdzie odbierałem
list ze skierowaniem. U rodzinnego rozchorowałbym się jeszcze
mocniej -- w obu wypadkach (rodzinny i poczta) brak wentylacji.

Pewien sześciolatek przez trzy lata był leczony ,,magnezami''
mając jakiś guz na mózgu. Lata mijały, chłopiec łapał łatwo
infekcje (jak ja) i miał masę innych dolegliwości (pod koniec
,,leczenia'' chyba łącznie z wymiotami) ale nikt z lekarzy
prywatnych nie skierował dziecka na badania -- ani okulista,
ani alergolog, ani inni...

   http://m.wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,106542,16500265,Trzy_lata_leczyli_dziecko__nie_robiac_badania_tomografem_.html

Dopiero lekarz z pogotowia (chyba na chwilę przed śmiercią
dzieciaka) zauważył, że trzeba wrzucić pacjenta pod tomograf
i zoperować w trybie pilnym, czyli ratującym życie. (normalnie
by musiał odczekać pół roku? -- nie wiem, czy NFZ refunduje
tomografię zwłok)

Rodzi się (w bólach?) pytanie -- po co stałem w tej kolejce,
zamiast na zewnątrz budynku? Stałem na zewnątrz tak długo,
aż przede mną były tylko dwie osoby przy dwóch okienkach,
ale te osoby były bardzo długo obsługiwane...

Szokująco dobrym lekiem jest tutaj GrypStop. (Grypex)
Aspiryna/polopiryna zmniejsza gwizdy uszne, ale niewiele
pomaga w powracaniu do zdrowia. Antygoraczka sięgała nieco
poniżej 36 stopni Celsjusza, ciało zdawało się być miejscami
lodowato zimne, dreszcze tak duże imo można nazwać drgawkami... ;)

Jestem nieodporny na przeziębienia i infekcje!!!
Zarówno przyczyny (duszne, niewentylowane pomieszczenia
z masą ludzi wewnątrz) jak i objawy są od kilku lat takie
same: temperatura ciała spada lub rośnie zbyt wysoko; głowa
potwornie boli; słabnie węch; pojawia się potworne pocenie
całej skóry; dreszcze są tak silne, że trudno wytrzymać;
organizm straszliwie słabnie i potrzebuje kilkunastu
godzin snu na dobę...

10 tabletek (oczywiście nie w jednej dawce, ale w ciągu
kilku dni) GrypStop pokonuje to coś całkiem nieźle, choć
to lek jedynie łagodzący objawy, nie zaś tłukący przyczyny.

-=-

A czym są te przyczyny? Wirusami?

-=-

 -- Czy każde życie kończy się śmiercią?
 -- To znaczy?
 -- Czy to, co żyje, musi umrzeć?
 -- Oczywiście nie.
 -- A co nie umiera?
 -- Matka Boska nie umarła;
    Chrystusa zabito, ale zmartwychwstał;
    nie umrze ten, kto doczeka ponownego
    nadejścia Chrystusa na Ziemię...
 -- A co z niedowiarkami?
 -- To istoty bardziej prymitywne niż robaki...
 -- Bakterie?
 -- Na przykład bakterie. Nie umierają, ale dzielą się. ;)
    (są dzieci/młode, ale nie ma rodzicielskich trupów)
    [ludzie mnożą się -- bakterie dzielą się?]

Mille -- kontynuacja odsetkowa