Mille-opłata roczna za KK?

Data: 2009-10-27 06:05:00
Autor: Raff
Mille-opłata roczna za KK?
Czy opłata roczna za używanie karty (czyli za kolejny rok posiadania)
pobierana jest przez Millennium na początku czy na końcu okresu? Mam
(jeszcze) kartę Amex, której termin ważności mija z końcem
października. Umowę o kartę wypowiedziałem w regulaminowym okresie na
45 dni przed wznowieniem.
Teraz widzę na wyciągu opłatę za używanie karty pobraną pod koniec
października. I nie wiem, czy to jest błąd banku, czy też coś się
zmieniło i Mille pobiera opłaty na koniec każdego roku?

Mille-opłata roczna za KK?