Mille, pozwyu i wycieki...

Data: 2015-09-09 01:36:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille, pozwyu i wycieki...

  http://www.bankier.pl/wiadomosc/Skradziono-dane-pozywajacych-Bank-Millennium-7277217.html

  Skradziono dane pozywających Bank Millennium?
  2015-09-07 13:01

  Michał Kisiel analityk Bankier.pl

  Dane dotyczące uczestników największego do tej pory pozwu zbiorowego
  przeciwko bankowi padły prawdopodobnie łupem grupy hakerów, którzy
  zaatakowali kancelarię prawną Drzewiecki, Tomaszek & Partners.
  Pozywający zostali ostrzeżeni jednak nie przez prawników
  reprezentujących ich interesy, ale przez bank.

Ciekawe, czy zgromadzono żarzące węgle na głowach pozywających. :)

     Do mnie należy pomsta, Ja wymierzam zapłatę -- mówi Pan -- ale:
     Jeżeli nieprzyjaciel twój cierpi głód -- nakarm go. Jeżeli
     pragnie -- napój go. Tak bowiem czyniąc, węgle żarzące
     zgromadzisz na jego głowę. Nie daj się zwyciężyć złu,
     ale zło dobrem zwyciężaj

Ja znam inną wersję wydarzeń. ;) Gdy ktoś zostanie ukarany
przeze mnie, Bóg wyśmiewa mój czyn jakoś tak:

  -- Miałeś ukarać, a (jak zwykle) okazałeś łaskę?

A gdy proszę Boga o złagodzenie kar, którymi Bóg wspaniałomyślnie ;)
obdarował moich wrogów, Bóg mówi do mnie jakoś tak:

  -- Swój modlitewny wysiłek skieruj raczej w stronę proszenia
     o łaskę wytrwania w oglądaniu cierpienia twych wrogów. :)
  [i nie bądź hipokrytą -- musiałem ukarać, skoro ty nie
  obdarzyłeś łaską, którą przewrotnie nazwałbyś karą]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Mille, pozwyu i wycieki...