Mille -- wpłatomaty

Data: 2012-04-07 04:57:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- wpłatomaty
Czy Mille ma wpłatomaty?

Data: 2012-04-07 04:14:25
Autor: maciekmouse
Mille -- wpłatomaty
W dniu sobota, 7 kwietnia 2012 04:57:29 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Czy Mille ma wpłatomaty?

--     .`'.-.         ._.                           .-.

Nie mają wpłatomatów...Niestety, ale mają czynne oddziały w sobotę w niektórych centrach handlowych..

Data: 2012-04-07 14:03:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- wpłatomaty

"maciekmouse" 1011242.35.1333797265797.JavaMail.geo-discussion-forums@ynel5

Czy Mille ma wpłatomaty?

: Nie mają wpłatomatów...Niestety, ale mają czynne
: oddziały w sobotę w niektórych centrach handlowych..

Dzięki -- pytam nie dlatego, że chcę dziś wpłacić,
ale dlatego, że liczę się z możliwością rozstania
się z debetówką mBanku.

Data: 2012-04-07 06:15:23
Autor: lukas luki
Mille -- wpłatomaty
Wpłatomaty millennium - fakt nie mają ich ale to nie znaczy, że nie
można skorzystać z innych :P

Ja korzystam dość często z bezpłatnych wpłatomatów euronetu -
millennium o tym nic nie wie, a szkoda ... Euronet też nie reklamuje
tej usługi, że dla wszystkich banków działa bez żadnych prowizji za
wpłatę ... http://www.euronetpolska.pl/p,159,_jak_korzystac.html

Wpłaty dochodzą na dobre konto z banku PeKo S.A. pierwszą sesją tzn..
millennium księguje mi środki do 12:00 czyli jak wpłacisz w pn to
środki będą we wtorek w millennium do 12:00 czyli właściwie zwykły
elixir ...

Co do funkcjonowania wpłatomatów euronetu - należy jednorazowo
powiązać kartę z numerem rachunku, podczas pierwszego korzystania
zostaniesz poproszony o podanie 26 cyfrowego nr rachunku na który
chcesz wpłacać środki tą kartą - jednorazowy koszt przypisania karty
do konta to 1 PLN.

Podczas kolejnych wpłat, wpłatomat będzie już pamiętać na jakie konto
ma przelać środki - potwierdzenie wraz z nr rachunku drukuje się
automatycznie.
Zatem euronetowy wpłatomat stał się uniwersalny :) pozdrawiam Łukasz
K.

Data: 2012-04-07 15:50:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- wpłatomaty

"lukas luki" fad6a65d-8fb5-4188-9b45-4e5bd7d13a3e@h12g2000yqi.googlegroups.com

[...]

Czy w ten sposób mogę wpłacić dowolną kartą na dowolne
konto? Przypisując do różnych kart różne numery kont

Dziękuję.

Data: 2012-04-07 07:11:36
Autor: lucquee
Mille -- wpłatomaty
Do karty przypisuje się numer konta na jakie ma trafić wpłata, numer konta można dowolnie zmieniać tzn. kartę z millennium banku można powiązać z mBankiem ...
można oczywiście później zmienić nr rachunku przypisany do tej karty na inny. We wpłatomacie euronetu przypisuje się do danej karty tylko nr rachunku na jaki ma trafić wpłata, sam nr rachunku można zawsze zmienić na inny jednak wiąże się to z opłatą za zmianę/przypisanie nr rachunku do danej karty w wysokości 1 PLN
pozdrawiam/ Łukasz K.

Data: 2012-04-07 17:26:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille -- wpłatomaty

"lucquee" 31342257.107.1333807896662.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbfj25

[...]

Dzięki -- zrozumiałem wszystko.
Wesołych świąt.

Data: 2012-04-12 06:14:35
Autor: eisenberg
Mille -- wpłatomaty
On 7 Kwi, 15:15, lukas luki <lucq...@gmail.com> wrote:
[...]

Postanowiłem przetestować - wczoraj wieczorem wpłata we wpłatomacie
Euronetu na konto w PeKaO SA i kasy na koncie jak nie było tak nie ma.
A minęła właśnie 2-ga sesja przychodząca PeKaO SA

Data: 2012-04-13 23:20:58
Autor: lucquee
Mille -- wpłatomaty
W dniu czwartek, 12 kwietnia 2012 15:14:35 UTC+2 użytkownik eisenberg napisał:
> [...]

Euronetu na konto w PeKaO SA i kasy na koncie jak nie było tak nie ma.
A minęła właśnie 2-ga sesja przychodząca PeKaO SA

A może wpłacałeś na rachunek karty kredytowej? czasami środki księgują się dłużej na KK niż na zwykłym rachunku- ROR ja wpłacam już od kilku miesięcy na millennium i do deutsche banku i zawsze wpłaty docierają kolejnego dnia roboczego. pozdrawiam

Data: 2012-04-14 01:36:47
Autor: eisenberg
Mille -- wpłatomaty
On 14 Kwi, 08:20, lucquee <lucq...@gmail.com> wrote:
> [...]

A może wpłacałeś na rachunek karty kredytowej? czasami środki księgują się dłużej na KK niż na zwykłym rachunku- ROR ja wpłacam już od kilku miesięcy na millennium i do deutsche banku i zawsze wpłaty docierają kolejnego dnia roboczego. pozdrawiam

Nie, na zwykły rachunek ROR. Dotychczas przetestowałem wpłaty do PeKaO
SA i Citi. Wpłacałem we wpłatomacie przy Dworcu Centralnym w Wwie, tym
obok księgarni Matras. Dochodzi nast. dnia roboczego najwcześniej 2-gą
sesją eliksiru. Jako rachunek nadawcy figuruje PekaO SA. Mimo to nawet
na zaksięgowanie wpłaty do PeKaO SA trzeba czekać przynajmniej do 2-
giej sesji eliksiru w tym banku.

Data: 2012-04-12 13:39:17
Autor: xbartx
Mille -- wpłatomaty
Dnia Sat, 07 Apr 2012 06:15:23 -0700, lukas luki napisał(a):

Wpłatomaty millennium - fakt nie mają ich ale to nie znaczy, że nie
można skorzystać z innych :P

Ja korzystam dość często z bezpłatnych wpłatomatów euronetu

No bezpłatne to one nie są skoro sam napisałeś, że powiązanie rachunku z kartą kosztuje 1 zł. Ogólnie jakieś to rozwiązanie jest aczkolwiek słabo to widzę. Pewnie te wpłatomaty stoją w dużych miastach a tam raczej problemu z dostępem do oddziałów banków albo sieci ich wpłatomatów nie ma. Dodatkowa usługa i według mnie raczej niszowa.

--
xbartx

Data: 2012-04-12 18:19:28
Autor: mx
Mille -- wpłatomaty
"xbartx"  wrote
Pewnie te wpłatomaty stoją w dużych miastach a tam raczej
problemu z dostępem do oddziałów banków albo sieci ich wpłatomatów nie
ma. Dodatkowa usługa i według mnie raczej niszowa.

A moĹźe nie?
Jak sprawdzałem w bliższej i dalszej okolicy (pn-wsch.pl) to wszystkie zlokalizowane przy oddziałach Aliora można wykorzystywać.

Data: 2012-04-13 23:18:46
Autor: lucquee
Mille -- wpłatomaty
W dniu czwartek, 12 kwietnia 2012 18:19:28 UTC+2 użytkownik mx napisał:
>"xbartx"  wrote
>Pewnie te wpłatomaty stoją w dużych miastach a tam raczej
>problemu z dostępem do oddziałów banków albo sieci ich wpłatomatów nie
>ma. Dodatkowa usługa i według mnie raczej niszowa.

A może nie?

witam, co do lokalizacji wpłatomatów to zależy od miejscowości i nie wszędzie są przy aliorze ... najważniejsze, że pojawiają się nowe :)  http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankomaty/wplatomaty

Data: 2012-04-14 08:51:19
Autor:
Mille -- wpłatomaty
lucquee <lucquee@gmail.com> napisał(a):
witam, co do lokalizacji wp=B3atomat=F3w to zale=BFy od miejscowo=B6ci i ni=
e wsz=EAdzie s=B1 przy aliorze ... najwa=BFniejsze, =BFe pojawiaj=B1 si=EA =
nowe :)  http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankomaty/wplatomaty

Czy dobrze rozumiem: wpłatomaty "aliorowe" (te podane na w/w stronie) można
wykorzystywać do wpłat za pomocą kart debetowych innych banków, do wpłaty na
inne niż aliorowe konta? Byłoby super! ;-)

Data: 2012-04-14 01:57:43
Autor: eisenberg
Mille -- wpłatomaty
On 14 Kwi, 10:51, " " <assembea.SKA...@gazeta.pl> wrote:
lucquee <lucq...@gmail.com> napisał(a):

> witam, co do lokalizacji wp=B3atomat=F3w to zale=BFy od miejscowo=B6ci i ni> > e wsz=EAdzie s=B1 przy aliorze ... najwa=BFniejsze, =BFe pojawiaj=B1 si=EA > > nowe :)  http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankomaty/wplatomaty

Czy dobrze rozumiem: wpłatomaty "aliorowe" (te podane na w/w stronie) można
wykorzystywać do wpłat za pomocą kart debetowych innych banków, do wpłaty na
inne niż aliorowe konta? Byłoby super! ;-)

Porównaj sobie te obie strony:
1. http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankomaty/wplatomaty
2. http://www.euronetpolska.pl/index.php?p=search_maps_results&obj_type_id=8&id=162&district_id=0&city_id=0

Data: 2012-04-14 11:40:42
Autor: mx
Mille -- wpłatomaty
Czy dobrze rozumiem: wpłatomaty "aliorowe" (te podane na w/w stronie) można
wykorzystywać do wpłat za pomocą kart debetowych innych banków, do wpłaty na
inne niż aliorowe konta? Byłoby super! ;-)

Alior nie ma własnych banko- wpłato-matów, te przy oddziałach to też Euronet. Mam tylko podejrzenie, że strona Euronetu oszukuje. Ten "mój" jest dostępny całą dobę a nie "godziny pracy obiektu" jak podają. I tak jest pewnie we wszystkich bankach. CH to może i zamykają, ale bankowa "sień" to jest dostępna 24h.

A tak do "lukas luki" vel "lucquee" (=?)
Gratulacje, to jedna z ciekawszych informacji jaka się na grupie pojawiła!

Data: 2012-04-16 00:25:27
Autor: lucquee
Mille -- wpłatomaty
W dniu sobota, 14 kwietnia 2012 11:40:42 UTC+2 użytkownik mx napisał:
> [...]

A tak do "lukas luki" vel "lucquee" (=?)
Gratulacje, to jedna z ciekawszych informacji jaka się na grupie pojawiła!

MX możesz do mnie mówić tzn. pisać lucquee :P Cieszę się, że ktoś też skorzysta sobie z wpłatomatów :P jak coś się pozmienia z ich funkcjonowaniem to dam Wam znać. Pozdrawiam lucquee

Data: 2012-04-16 03:44:48
Autor: eisenberg
Mille -- wpłatomaty
On 16 Kwi, 09:25, lucquee <lucq...@gmail.com> wrote:
Cieszę się, że ktoś też skorzysta sobie z wpłatomatów :P jak coś się pozmienia z ich funkcjonowaniem to dam Wam znać. Pozdrawiam lucquee

Ja także przyłączam się do gratulacji i dziękuję za informację o
wpłatomatach Euronetu.
PS Wczoraj testowałem wpłatomat w Złotych Tarasach w Wwie. Wpłata na
konto w CA została zaksięgowana dziś przed godz. 12-tą. Wnioskuję, że
czas w jakim wpłata dochodzi na konto docelowe zależy także od
maszyny. Wpłatomat przy Dw. Centralnym realizuje wpłaty wolniej

Data: 2012-04-13 23:16:26
Autor: lucquee
Mille -- wpłatomaty
W dniu czwartek, 12 kwietnia 2012 15:39:17 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

No bezpłatne to one nie są skoro sam napisałeś, że powiązanie rachunku z kartą kosztuje 1 zł. Ogólnie jakieś to rozwiązanie jest aczkolwiek słabo to widzę. Pewnie te wpłatomaty stoją w dużych miastach a tam raczej problemu z dostępem do oddziałów banków albo sieci ich wpłatomatów nie ma. Dodatkowa usługa i według mnie raczej niszowa.

witam, opłata 1 PLN jest jednorazowa za przypisanie numeru konta do karty..
Późniejsze wpłaty gotówki bez względu na ilość transakcji są bez dodatkowych prowizji - darmowe. Wpłatomatów jest dość dużo i ciągle pojawiają się nowe :)
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankomaty/wplatomaty

Data: 2012-04-16 09:59:38
Autor: xbartx
Mille -- wpłatomaty
Dnia Fri, 13 Apr 2012 23:16:26 -0700, lucquee napisał(a):

[...]

Na tej grupie, to ludzie czasami zmieniają karty szybciej niż rękawiczki albo i nawet majtki :]
Poza tym jak wspomniałem, jest to jakaś alternatywa ale według mnie raczej niszowa, ze względu na czas oczekiwania aż pieniądze pojawią się na koncie. Jeżeli więcej i częściej wpłacamy, to na pewno lepszy jest marmurek, jeżeli potrzebujemy od czasu do czasu coś wpłacić to zazwyczaj aby mieć to dostępne od ręki - wtedy lepszy jest wpłatomat natywny banku.

--
xbartx

Data: 2012-04-30 18:03:19
Autor: Adam S.
Mille -- wpłatomaty

Użytkownik "lukas luki" <lucquee@gmail.com> napisał w wiadomości news:fad6a65d-8fb5-4188-9b45-4e5bd7d13a3eh12g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Czy Millennium nadal przyjmuje wpłaty? Na stronie pojawił sie komunikat /wcześniej chyba nie było że/ usługa dostępna jest dla klientów citi i aliora.
http://www.euronetpolska.pl/p,158,_wplatomaty.html

Pozdrawiam
as

Data: 2012-04-30 09:18:31
Autor: maciekmouse
Mille -- wpłatomaty
W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2012 18:03:19 UTC+2 użytkownik Adam S. napisał:
[...]

Przyjmuje, przyjmuje... Citi i Alior księgują od razu na koncie, natomiast w Mille idzie jak normalny przelew.. Tak było w moim przypadku. Natomiast korzystając i informaci na forum w ten sam sposób wpłacam sobie kase na konto w Raiffeisen Banku.. Kosztuje zeta i musisz znać numer rachunku.. Wszystko było opisane wyżej...

Data: 2012-04-30 12:52:01
Autor: eisenberg
Mille -- wpłatomaty
On 30 Kwi, 21:38, "Adam S." <dra...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

korzystając i informaci na forum w ten sam sposób wpłacam sobie kase na
konto w Raiffeisen Banku.. Kosztuje zeta i musisz znać numer rachunku..

Uściślijmy - Citi i Alior księgują od razu na koncie ale tylko wtedy
gdy używamy ich kart. Akurat żadnej nie mam więc empirycznie
stwierdziłem że idzie to tyle czasu co przelew z innego banku
(konkretnie z PeKaO SA - testuję w Wwie, może w innych miastach z
innego). Działa także zastrzeżona karta Inteligo, natomiast odrzucane
są karty mBanku (delfinek i izzy). Rzecz może ciekawa, ale we
wpłatomatach Euronetu działa także niespersonalizowana karta
Eurobanku. Wtedy gdy wpłata dojdzie na zdefiniowane konto w jego
historii nie widać kto dokonał wpłaty (nadał przelew) :))

Data: 2012-05-24 14:54:21
Autor: eisenberg
Mille -- wpłatomaty
> [...]

korzystając i informaci na forum w ten sam sposób wpłacam sobie kase na
konto w Raiffeisen Banku.. Kosztuje zeta i musisz znać numer rachunku..

Przedwczoraj wyrobiłem MC Debit w Citi (miłe zaskoczenie, od razu
wykonali spersonalizowaną) i natychmiast wypróbowałem we wpłatomacie
euronetu. I tu zonk, dopiero dziś wieczorem zaksięgowali wpłatę!

Data: 2012-08-02 12:56:00
Autor: eisenberg
Mille -- wpłatomaty
Dziś we wpłatomacie Euronetu wypróbowałem wznowioną kartę Nordei. Przypisany do starej numer rachunku do wpłat się zachował. Nic dziwnego, skoro w Nordei wznowiona karta ma ten sam numer ( i PIN) co stara

Data: 2012-04-30 21:50:15
Autor: MK
Mille -- wpłatomaty
W dniu 30.04.2012 o 18:18 maciekmouse <maciej.myszewski@gmail.com> pisze:

[...]

Ja ostatnio slyszalem, ze BRE testuje usluge wplat przez Euronet. Mozna  wiec tez probowac...

MK

Mille -- wpłatomaty