Mille zjada EB

Data: 2018-11-05 14:35:57
Autor: Waldek
Mille zjada EB
Czyli "Rodzina & Przyjaciele" pójdą do piachu a wraz z nimi 5% cofka ;)
Ale IMO bardziej będzie szkoda dobrej debetówki Visy z kursami Visy
- zwłaszcza dla tych mniej popularnych walut

Pozdro

Data: 2018-11-05 18:26:14
Autor: xbartx
Mille zjada EB
On 11/5/18 2:35 PM, Waldek wrote:
Czyli "Rodzina & Przyjaciele" pójdą do piachu a wraz z nimi 5% cofka ;)
Ale IMO bardziej będzie szkoda dobrej debetówki Visy z kursami Visy
- zwłaszcza dla tych mniej popularnych walut

Masz Rewolwera lub podobne albo Alior kantor, więc nie ma co płakać ;)
W kilku bankach jest nawet lepsza opcja niż ta debetówka Visa. Jedynie ta cofka 5% ale to już jak kto lubi - mnie osobiście dawno już przestało to kręcić ;)

Xenocide

Data: 2018-11-05 23:05:56
Autor: Waldek
Mille zjada EB
W dniu 2018-11-05 o 18:26, xbartx pisze:
On 11/5/18 2:35 PM, Waldek wrote:
[...]

Płakać nie płakam ;) Revolwer mam, ale i mniej zaufania do niego,
bo jest dobrze jak jest dobrze - ale w razie problemów - z EB lepsiejszy kontakt

W kilku bankach jest nawet lepsza opcja niż ta debetówka Visa.

Jakiś przykład na coś lepszego ?

Jedynie ta cofka 5% ale to już jak kto lubi - mnie osobiście dawno już przestało to kręcić ;)

Kręcić - hmm, może nie kręci, ale zawsze jakaś dyszka, dwie wpadają gratis i niejako przy okazji ;)

Pozdrawiam

Data: 2018-11-06 02:10:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille zjada EB

"Waldek" prqes5$4u1$1@node1.news.atman.pl

Płakać nie płakam ;) Revolwer mam, ale i mniej zaufania do niego,

   https://www.youtube.com/watch?v=gCMVhFIJang

Trzymałem dla Wałesy, ale uznałem, że
nie warto zakłócać politycznego ładu. ;)

   U mnie rewolwer jest. Ty wiesz.
   Ty dobrze wiesz, Tamara.
   I pozwololenie także jest,
   to znaczy, że się staram.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-11-06 02:50:04
Autor: Dawid Rutkowski
Mille zjada EB
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 23:05:58 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
W dniu 2018-11-05 o 18:26, xbartx pisze:

> W kilku bankach jest nawet lepsza opcja niż ta debetówka Visa..

Jakiś przykład na coś lepszego ?

Kredytowa visa w getoucie - 0% prowizji, rozliczanie w PLN, płaci się więc jedynie visie ok. 0,4% za przeliczenie (za przeliczenie na złotówki biorą dwa razy więcej niż za przeliczanie na euro). Bezpłatna przy 5 pyknięciach na miesiąc.
Debetówki żubra - też 0%, rozliczenia po kursie MC. Warunki bezpłatności niezerowe, ale niewygórowane.
Oprócz tego debetówki walutowe - prym wiedzie IKA, można też przyjrzeć się citkowi i bgż - ale IKA do wymian i tak sie przyda.

Data: 2018-11-06 13:00:09
Autor: Waldek
Mille zjada EB
[...]

Dzięki - lookne na tego getouta
w żubra nie wejdę bo tam macki inwigilacji rodzinnej sięgają :D
IKA ? - hmm, raczej nie dla mnie.
No ale fajnie jest mieć "tanią" kartę w portfelu porównywalną z kursami w kantorach - a czasami nawet lepszą ;)

Pozdro

Data: 2018-11-06 04:23:38
Autor: Dawid Rutkowski
Mille zjada EB
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 13:00:04 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

Dzięki - lookne na tego getouta
Jakbyś testował to opisz wrażenia.
Jako że getouta się boję (z klonów LC skusił mnie jedynie wannabe private banking idei zwany lion's) oraz nie potrzebuję karty za granicę, to trzymam się z daleka - bo historii różnych słyszałem wiele.

IKA ? - hmm, raczej nie dla mnie.
A skąd ta niechęć? Ogólna do aliora?
Akurat IKA jest tak niealiorowskie, że dziw bierze, że to ten sam bank - przypomina o tym jedynie logo na debetówce walutowej.

Data: 2018-11-06 14:00:43
Autor: Waldek
Mille zjada EB
[...]

Swego czasu obraziłem się na dużego AB i powiedziałem
nigdy więcej zasranej wyższej kultury bankowości :]
/brzydko mnie wystrugali z siakiejś promocji i nie uznali reklamacji/

Później trafiłem tam niechcący po przejęciu Merituma
- ale na bardzo krótko ;)

Pozdrawiam

Data: 2018-11-08 19:55:45
Autor: xbartx
Mille zjada EB
On 11/6/18 2:00 PM, Waldek wrote:

[...]

Kantor Aliorowy w połączeniu z rewolwerem nie jest kompletnie upierdliwy, jak zresztą każda inna karata walutowa. Ja ostatnio miałem taki przypadek, że korzystałem z citka ale pozamykali mi w mieście oddziały a od czasu do czasu oddział to i się przyda, no i w citku Blika brak. Miałem trochę EUR i USD na kontach i tak musiałbym jechać do Wro albo Poz a tak myk do Rewolwera i od razu myk do IKA i gitara a konto zamknąłem przez telefon.

Xenocide

Data: 2018-11-08 12:18:43
Autor: Dawid Rutkowski
Mille zjada EB
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 19:55:47 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
On 11/6/18 2:00 PM, Waldek wrote:

> [...]

Kantor Aliorowy w połączeniu z rewolwerem nie jest kompletnie upierdliwy, jak zresztą każda inna karata walutowa. Ja ostatnio miałem

A ja jeszcze raz powtórzę, że IKA jest tak "niealiorowy", że dziw bierze, że to ten sam bank. I nic z tego nie mam - mają jakiś program poleceń, ale na tyle gupi, że nie warto łba zawracać. Zaś sama oferta jest promocją - korzystając z niej jedynie robisz aliorowi na złość ;> Rób jednak jak chcesz.

Data: 2018-11-10 10:37:53
Autor: xbartx
Mille zjada EB
On 11/8/18 9:18 PM, Dawid Rutkowski wrote:

A ja jeszcze raz powtórzę, że IKA jest tak "niealiorowy", że dziw bierze, że to ten sam bank.

No aż tak do końca to nie - spróbuj iść wypłacić walutę ze swojego konta w oddziale :)

Xenocide

Data: 2018-11-11 07:30:49
Autor: Pete
Mille zjada EB
W dniu 2018-11-10 o 10:37, xbartx pisze:
[...]

Wypłacałem. W czym problem?

--
Pete

Mille zjada EB