Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za nie spożywcze i niepaliwowe?

Data: 2012-10-23 19:59:08
Autor: [sas]
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za nie spożywcze i niepaliwowe?
Witam,

Znalazłem coś takiego na stronie Mille, w którym mam już tam Dobre Konto:
http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/karty-platnicze/karty-debetowe/millennium-maestro-oraz-maestro-paypass/?z=1
"zwrot 1% wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą Maestro  PayPass."
Ja rzecz jasna wykorzystywałbym ją tylko do zakupów niespożywczych oraz  niepaliwowych - mam już zwroty 3% w Mille za spożywcze oraz 4% z Merit za  paliwo + 50 zł od wiewiórek of course.

Nie wiem, czy przy Dobrym Koncie można mieć jednocześnie 2 karty, ale  zamierzam się tego dowiedzieć jutro w oddziale. Ku drugiej karcie w Mille  skłania mnie też brak konieczności wykonywania kolejnych obowiązkowych  przelewów dla "nowego" banku, ale być może skusiłbym się, jeśli zwracaliby  więcej niż Mille.

Czy któryś bank daje znacząco więcej niż 1% zwrotu za zakupy niespożywcze  i niepaliwowe? Interesują mnie tylko transakcje wykonywane kartą debetową,  KK nie biorę pod uwagę.

Dziękuję za info.
[sas]

Data: 2012-10-23 11:21:49
Autor: quiris
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?
O ile dobrze widzę to ta karta jest wydawana do Konta Internetowego, które to konto jest innym kontem niż Dobre Konto z 3% zwrotem.

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-23 20:29:10
Autor: [sas]
W dniu 23.10.2012 o 20:21 quiris <listy@blaut.biz> pisze:

O ile dobrze widzę to ta karta jest wydawana do Konta Internetowego,  które to konto jest innym kontem niż Dobre Konto z 3% zwrotem.

ups, pozajączkowało mi się, wczytując się w warunki cały czas myślałem, że  Konto Internetowe == Dobre Konto.
[sas]

Data: 2012-10-23 12:03:32
Autor: dziadek90
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?
Mam Konto Internetowe w Mille (jak zakładałem jeszcze nie mieli DK) i premia 1% jest cały czas (ponad 2 lata), każdego roku jest wznawiana, więc teraz też mam nadzieję, że się nie zakończy (się zobaczy). Co prawda bardziej mi się opłaca DK, ale też dokładnie nie wiem czy można mieć 2 konta i jak wygląda migracja do DK (z tabeli opłat wynika, że trzeba zerwać umowę na KI) - nie miałem czasu pofatygować się do oddziału by pogadać. Ten program jest o tyle ciekawy, że można zapłacić kartą za duże zakupy rtv-agd (np. miałem zwrot 1% za zakup laptopa) - nie ma limitu 50zł/mc, ale jest 760zł/rok.
pozdr.

Data: 2012-10-23 21:12:21
Autor: [sas]
W dniu 23.10.2012 o 21:03 dziadek90 <adpiter@wp.pl> pisze:

oddziału by pogadać. Ten program jest o tyle ciekawy, że można zapłacić  kartą za duże zakupy rtv-agd (np. miałem zwrot 1% za zakup laptopa) -  nie ma limitu 50zł/mc, ale jest 760zł/rok.

Właśnie o coś takiego mi chodzi, tj. większe zakupy rtv-agd. Z drugiej  strony zastanawiam się, czy płacąc gotówką / przelewem nie da się  wynegocjować większego upustu, niż zwrot 1% z karty.
[sas]

Data: 2012-10-24 00:13:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?

"dziadek90" 40b98d32-102b-43e5-8965-d7349f42bcd2@googlegroups.com

: Mam Konto Internetowe w Mille (jak zakładałem jeszcze nie mieli DK)

Ja też.

: i premia 1% jest cały czas (ponad 2 lata), każdego roku jest wznawiana,

Ale bez debetówki.

: więc teraz też mam nadzieję, że się nie zakończy (się zobaczy). Co prawda
: bardziej mi się opłaca DK, ale też dokładnie nie wiem czy można mieć 2 konta

Ja mam oba? Ja (mniej więcej w jeden rok po otworzeniu DK)
wydałem pisemną dyspozycję zamknięcia KI -- a konto
internetowe wisi w swej pełnej funkcjonalności i wisi...

Data: 2012-10-23 20:12:53
Autor: S
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?
Odnoszę wrażenie, że jest to promocja do końca roku. Zanim wyrobią i wyślą kartę niewiele tego czasu zostaje. Oby przedłużyli, bo nie mam przekonania czy warto na 2 miesiące... może 1,5... mieć ten zwrot i bawić się w bieganie po placówkach.

Data: 2012-10-24 07:58:27
Autor: Dominik & Co
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?
Dnia 23.10.2012 [sas] <null@example.com> napisał/a:

Nie wiem, czy przy Dobrym Koncie moĹźna mieć jednocześnie 2 karty, ale

Maestro jest do konta Internetowego. Można mieć go jednocześnie z Dobrym
- sam tak mam, zwroty są odpowiednio do zakupów na oba.
Wniosek można online, karta przyjdzie pocztą.

Standardowy myk to wyłączenie ubezpieczenia do karty, no i jeśli
nie wydasz nią 100 zł miesięcznie, to cołaska wynosi 3 zł (pierwsze
3 miesiące tak czy tak gratis).

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-10-24 15:33:04
Autor: [sas]
W dniu 24.10.2012 o 09:58 Dominik & Co  <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> pisze:
Standardowy myk to wyłączenie ubezpieczenia do karty, no i jeśli
nie wydasz nią 100 zł miesięcznie, to cołaska wynosi 3 zł (pierwsze
3 miesiące tak czy tak gratis).

Jeśli dobrze zrozumiałem, to masz KI i DK? Bo przy samym DK trzeba wydać  250 a nie 100 zł, a to już jest mniej fajne, przynajmniej tak wynika z  opisu na stronie:

"możliwość zwolnienia z opłat miesięcznych, jeżeli suma transakcji  bezgotówkowych dokonanych kartą wynosi min. 100 zł (dla karty Maestro  PayPass wydanej do Konta Internetowego) lub 250 zł (dla karty Maestro  wydanej do konta innego niż Konto Internetowe) - pierwsze 3 miesiące bez  opłat miesięcznych"

[sas]

Data: 2012-10-24 17:35:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?

"[sas]" op.wmoqlefw57bdh5@komp-w-kuchni

Ależ Ty komplikujesz życie. Dobrą szarytką wydajesz
miesięcznie nie 250, ale 1666,66 złotych i dostajesz
za to 50 orzechów. I po cholerę Wam wszystkim te
jednoprocentowe do KI? -- nie łatwiej wziąć kolejną
Dobrą szarytkę z jej 50 orzeszkami permiesięcznymi
za 1667 wydanych pln zamiast za 5 kpln?...

Już mi wszystko plącze się... Jak to dobrze, że nie
litery są ważne, ale duchy... [kto by pomyślał, że
degradacja życiowa posunie się do ważenia duchów...]

Data: 2012-10-24 22:01:26
Autor: [sas]
W dniu 24.10.2012 o 17:35 Eneuel Leszek Ciszewski  <prosze@czytac.fontem.lucida.console> pisze:

"[sas]" op.wmoqlefw57bdh5@komp-w-kuchni

Ależ Ty komplikujesz życie. Dobrą szarytką wydajesz
miesięcznie nie 250, ale 1666,66 złotych i dostajesz
za to 50 orzechów. I po cholerę Wam wszystkim te

Przepraszam, ale nie załapałem o co chodzi, dlaczego miałbym wydać 1666,66  zamiast 250? - przypominam, że chodzi mi o płatności kartą za art.  niespożywcze i niepaliwowe.
Czy możesz trochę jaśniej, ew. czy mogę prosić o link do odpowiedniej  strony?
[sas]

Data: 2012-10-25 00:54:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?

"[sas]" op.wmo8kofx57bdh5@komp-w-kuchni

: Przepraszam, ale nie załapałem o co chodzi, dlaczego miałbym wydać 1666,66
: zamiast 250? - przypominam, że chodzi mi o płatności kartą za art.
: niespożywcze i niepaliwowe.

Co chcesz osiągnąć? W wypadku zakupów galeriowych zwracają
za wszystko -- nie jest ważne, czy kupiłeś tam chleb, czy
śrubokręt. Ważna jest galeria, nie zaś towar. Wydajesz
szarytką 1667 w galeriach lub w Orlenach (wliczając
w te 1667 pobrania szmalu -- maksymalnie 200 pln na
jedno płacenie szarytką) i masz zarazem zero opłaty
za szarytkę i 5 dych cofki. :)

: Czy możesz trochę jaśniej, ew. czy mogę prosić o link do odpowiedniej strony?

To nie jest Boskie prawo, które warto poznawać kompleksowo i całościowo,
szukając uogólnień i cudownych przesłań Stwórcy dawanych stworzeniom.
Mille daje orzechy -- więc bierz i ciesz się, dziękując Bogu. :)

Data: 2012-10-25 07:08:20
Autor: [sas]
W dniu 25.10.2012 o 00:54 Eneuel Leszek Ciszewski  <prosze@czytac.fontem.lucida.console> pisze:
[...]
Mistrzu, ale ja już mam DK w Mille i kartę, z której aktywnie (tj. ze  zwrotów) korzystam :)
Ale kupując np. leki w aptece, farbę w castoramie czy telewizor w saturnie  na taki dodatkowy zwrot już się nie załapię, bez względu na to, czy wydam  250 czy 1667 kartą Mille.
Chcę osiągnąć zwrot za zakupy niespożywcze i niepaliwowe poza stacjami  paliw, tesco, realem itp. marketami, w których jest zwrot 3% za zakupy  kartą Mille.

Mille daje orzechy -- więc bierz i ciesz się, dziękując Bogu. :)

korzystam, jak napisałem powyżej.
[sas]

Data: 2012-10-25 11:48:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?

"[sas]" op.wmpxv6az57bdh5@komp-w-kuchni

A nie możesz płacić tam innymi kartami?

Data: 2012-10-25 11:35:14
Autor: Dominik & Co
Dnia 24.10.2012 [sas] <null@example.com> napisał/a:

Jeśli dobrze zrozumiałem, to masz KI i DK? Bo przy samym DK trzeba wydać

Tak. DK z Visą (3% MB) i KI z Maestro (1% MB).

250 a nie 100 zł, a to juĹź jest mniej fajne, przynajmniej tak wynika z  opisu na stronie:

250 jest, jeśli masz _Maestro_ do _innego konta, niż Internetowe_.
Dokładnie tak, jak raczyłeś zacytować.
Do DK jest _Visa_ z 3% MB, tu wystarczy do zwolnienia z opłat
wpływ>1000 zł plus 1 transakcja kartą (bez limitu kwotowego).

Data: 2012-10-24 21:47:38
Autor: MK
W dniu 23.10.2012 o 19:59 [sas] <null@example.com> pisze:

Czy któryś bank daje znacząco więcej niż 1% zwrotu za zakupy  niespożywcze i niepaliwowe? Interesują mnie tylko transakcje wykonywane  kartą debetową, KK nie biorę pod uwagę.

Dla osob, ktore korzystaja z uslug Polkomtela BZWBK daje 2%, ale nie  wiecej niz wartosc rachunku w Polkomtelu i nie wiecej niz 500 PLN/m-c.

MK

Data: 2012-10-24 21:57:15
Autor: [sas]
W dniu 24.10.2012 o 21:47 MK <macka@interia.pl> pisze:

Dla osob, ktore korzystaja z uslug Polkomtela BZWBK daje 2%, ale nie  wiecej niz wartosc rachunku w Polkomtelu i nie wiecej niz 500 PLN/m-c.

niestety (albo stety) nie korzystam z usług Polkomtela, ale dzięki za info.
[sas]

Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za nie spożywcze i niepaliwowe?