Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?

Data: 2012-10-23 11:21:49
Autor: quiris
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?
O ile dobrze widzę to ta karta jest wydawana do Konta Internetowego, które to konto jest innym kontem niż Dobre Konto z 3% zwrotem.

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-23 20:29:10
Autor: [sas]
W dniu 23.10.2012 o 20:21 quiris <listy@blaut.biz> pisze:

O ile dobrze widzę to ta karta jest wydawana do Konta Internetowego,  które to konto jest innym kontem niż Dobre Konto z 3% zwrotem.

ups, pozajączkowało mi się, wczytując się w warunki cały czas myślałem, że  Konto Internetowe == Dobre Konto.
[sas]

Data: 2012-10-23 12:03:32
Autor: dziadek90
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?
Mam Konto Internetowe w Mille (jak zakładałem jeszcze nie mieli DK) i premia 1% jest cały czas (ponad 2 lata), każdego roku jest wznawiana, więc teraz też mam nadzieję, że się nie zakończy (się zobaczy). Co prawda bardziej mi się opłaca DK, ale też dokładnie nie wiem czy można mieć 2 konta i jak wygląda migracja do DK (z tabeli opłat wynika, że trzeba zerwać umowę na KI) - nie miałem czasu pofatygować się do oddziału by pogadać. Ten program jest o tyle ciekawy, że można zapłacić kartą za duże zakupy rtv-agd (np. miałem zwrot 1% za zakup laptopa) - nie ma limitu 50zł/mc, ale jest 760zł/rok.
pozdr.

Data: 2012-10-23 21:12:21
Autor: [sas]
W dniu 23.10.2012 o 21:03 dziadek90 <adpiter@wp.pl> pisze:

oddziału by pogadać. Ten program jest o tyle ciekawy, że można zapłacić  kartą za duże zakupy rtv-agd (np. miałem zwrot 1% za zakup laptopa) -  nie ma limitu 50zł/mc, ale jest 760zł/rok.

Właśnie o coś takiego mi chodzi, tj. większe zakupy rtv-agd. Z drugiej  strony zastanawiam się, czy płacąc gotówką / przelewem nie da się  wynegocjować większego upustu, niż zwrot 1% z karty.
[sas]

Data: 2012-10-24 00:13:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mille zwrot 1% - gdzieś dają więcej za niespożywcze i niepaliwowe?

"dziadek90" 40b98d32-102b-43e5-8965-d7349f42bcd2@googlegroups.com

: Mam Konto Internetowe w Mille (jak zakładałem jeszcze nie mieli DK)

Ja też.

: i premia 1% jest cały czas (ponad 2 lata), każdego roku jest wznawiana,

Ale bez debetówki.

: więc teraz też mam nadzieję, że się nie zakończy (się zobaczy). Co prawda
: bardziej mi się opłaca DK, ale też dokładnie nie wiem czy można mieć 2 konta

Ja mam oba? Ja (mniej więcej w jeden rok po otworzeniu DK)
wydałem pisemną dyspozycję zamknięcia KI -- a konto
internetowe wisi w swej pełnej funkcjonalności i wisi...