Millek i niepokorna Visa :D

Data: 2020-05-27 00:11:09
Autor: Waldek
Millek i niepokorna Visa :D
Mam debetówke VISy w Milku (przejęta z EB) i jest bezstykowo nieugięta -LOL-
Chodzi o podawanie PIN w przedziale 50-100zł ;)
Wysłałem Milkowi maila - odpowiedz :
(...)należy wykonać płatność "stykową" z pin i karta się ustawi na nowy limit

Tak też zrobiłem - ale nie pomogło, wysłałem więc kolejnego maila.
Dziś zadzwoniła konsultantka - że w niektórych sklepach może nie działać ale w Biedronce to na 100 % :)) i ponoć dodatkowo "zrestartowała" dla karty płatności bezstykowe.
Więc znów zapłaciłem "stykowo" z pinem w knajpie, po czym zrobiłem zakupy w Biedronie na siakieś 67zł - bezstykowo,
no i oczywiście terminal zażądał PIN-u.

Tu zagwozdka, kto nie panuje nad funkcjami karty
Milek, Visa czy może ciemna strona mocy ? :D

Pozdro

Data: 2020-05-27 00:36:25
Autor: Dawid Rutkowski
Millek i niepokorna Visa :D
W biedronku zapłać STYKOWO - test ostatniej szansy.
Jedną moją visę przeprogramowało.
Potem oczywiście kolejna płatność testowa 50-100zł pikaczowo - najlepiej też w stonce, moja tam chodzi do 100zł bez pinu.

Mam jeszcze 3 visy z limitem 50zł ;>

A a propos visy - santander zaczął wydawać visy silver "pajacyk" bez paska na podpis. Te z lutego jeszcze miały, majowe już nie mają. Do tej pory taką bezpodpisową trafiliśmy tylko z N26 - nawet citek w nowych wzorach kredytówek (płaskie i do tego numer TYLKO Z TYŁU karty) pasek na podpis zostawił.

Data: 2020-05-27 15:08:44
Autor: Waldek
Millek i niepokorna Visa :D
W biedronku zapłać STYKOWO - test ostatniej szansy.
Jedną moją visę przeprogramowało.

OK - tak też zrobie, dla sportu i z czystej ciekawości :D

Pozdro

Data: 2020-05-27 21:31:15
Autor: Waldek
Millek i niepokorna Visa :D
W biedronku zapłać STYKOWO - test ostatniej szansy.
Jedną moją visę przeprogramowało.

No i zrobiłem dziś "stykowo" zakup w Biedronku za ciut powyżej 50 zeta
- ciekawe czy przeprogramowało... dowiem się przy następnych zakupach ;)

Pozdro

Data: 2020-06-02 23:37:21
Autor: xbartx
Millek i niepokorna Visa :D
On 27/05/2020 00:11, Waldek wrote:
[...]

Nie wiem jak jest w Google Pay/Garmin Pay i innych ale w Apple Pay jak dodasz kartę do wallet to płacisz bezstykowo i bez pinu nawet 1k,3k,5k itd. Oczywiście musisz odblokować telefon więc albo pin albo inna forma zabezpieczenia.

Xenocide

Data: 2020-06-03 02:21:57
Autor: Dawid Rutkowski
Millek i niepokorna Visa :D
W dniu wtorek, 2 czerwca 2020 23:37:23 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

Nie wiem jak jest w Google Pay/Garmin Pay i innych ale w Apple Pay jak dodasz kartę do wallet to płacisz bezstykowo i bez pinu nawet 1k,3k,5k itd. Oczywiście musisz odblokować telefon więc albo pin albo inna forma zabezpieczenia.

Pytanie zasadnicze co do wszystkich "pomysłów na uszczęśliwienie ludzkości" wymyślanych przez apple i innych despotów brzmi: a może chcieć z pinem?

Data: 2020-06-03 15:10:49
Autor: Waldek
Millek i niepokorna Visa :D
[...]

Dla ciągłości tematu - wykonałem płatnosci stykowe w Biedronku tą kartą
i niestety nie "przeprogramowała sie" przy nastepnej płatności >50zł<100
w Biedronku, bezstykowej również zawołało o pin.

Nie kce mi sie juz z "białkowym czynnikiem" Milka koresponować
bede ten PIN wklepywał :/

a Guglowi swoich kart nie udostępniam - HCE jeszcze działa

Pozdro

Data: 2020-06-04 02:25:12
Autor: Dawid Rutkowski
Millek i niepokorna Visa :D
W dniu środa, 3 czerwca 2020 15:10:44 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
> [...]

w Biedronku, bezstykowej również zawołało o pin.

Nie kce mi sie juz z "białkowym czynnikiem" Milka koresponować

Napisz reklamację - tylko wyraźnie zaznacz, że to reklamacja - wtedy pytanie pójdzie do bardziej kumatego białka, poza pierwszą linię.
W ogóle reklamacja to zwykle jedyny sensowny sposób, by coś w banku załatwić - nie trzeba się bać składać..
I nie trzeba się bać składać odwołań od reklamacji - np. w takim santander idzie to wtedy zwykle do tzw. rzecznika klienta, który zdecydowanie częściej zgadza się z klientem niż ta druga linia - przećwiczone ;>

Mi dziś w biedronku nastukało równiutkie 100,00zł - i poszło bez PIN, oczywiście visą.

a Guglowi swoich kart nie udostępniam - HCE jeszcze działa

Hmm, czekaj, a to nie było tak, że to właśnie eurobank miał tylko google pay, a milek ma własne HCE?
I skoro to jest karta przeniesiona z eurobanku to jak to teraz rozwiązali?
Bo dalej w helpie google pay jest dla milka, że tylko: "Karty kredytowe Visa wydane przez Eurobank, dodane do Google Pay do listopada 2019 r., karty przedpłacone Goodie" - a reszta nie.

Millek i niepokorna Visa :D