Millek i niepokorna Visa :D

Data: 2020-05-27 00:36:25
Autor: Dawid Rutkowski
Millek i niepokorna Visa :D
W biedronku zapłać STYKOWO - test ostatniej szansy.
Jedną moją visę przeprogramowało.
Potem oczywiście kolejna płatność testowa 50-100zł pikaczowo - najlepiej też w stonce, moja tam chodzi do 100zł bez pinu.

Mam jeszcze 3 visy z limitem 50zł ;>

A a propos visy - santander zaczął wydawać visy silver "pajacyk" bez paska na podpis. Te z lutego jeszcze miały, majowe już nie mają. Do tej pory taką bezpodpisową trafiliśmy tylko z N26 - nawet citek w nowych wzorach kredytówek (płaskie i do tego numer TYLKO Z TYŁU karty) pasek na podpis zostawił.

Data: 2020-05-27 15:08:44
Autor: Waldek
Millek i niepokorna Visa :D
W biedronku zapłać STYKOWO - test ostatniej szansy.
Jedną moją visę przeprogramowało.

OK - tak też zrobie, dla sportu i z czystej ciekawości :D

Pozdro

Data: 2020-05-27 21:31:15
Autor: Waldek
Millek i niepokorna Visa :D
W biedronku zapłać STYKOWO - test ostatniej szansy.
Jedną moją visę przeprogramowało.

No i zrobiłem dziś "stykowo" zakup w Biedronku za ciut powyżej 50 zeta
- ciekawe czy przeprogramowało... dowiem się przy następnych zakupach ;)

Pozdro

Millek i niepokorna Visa :D