Millenium

Data: 2019-12-03 12:34:20
Autor: Jacek Maciejewski
Millenium
Taka informacja. Dziś Millenium ma awarię systemu obsługi debetówek.
Panienka z czatu nie wie kiedy usuną.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-12-03 03:52:39
Autor: Dawid Rutkowski
Millenium
W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 12:34:22 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Taka informacja. Dziś Millenium ma awarię systemu obsługi debetówek.
Panienka z czatu nie wie kiedy usuną.

Patrz no, a blik działa.

A wiadomo coś o kredytówkach? Czyli że problem ogólnie z kartami, a nie tylko z debetówkami?
Akurat żonie kazałem płacić nową kredytówką milka, w rezerwie ma debetówkę milka. Ale również na szczęście kredytówkę santiego (tyle, że też nową, w poprzedniej popsuł się pikacz - i mocarze party-line'owi zamiast zrobić duplikat, zastrzegli starą kartę i przysłali nową z nowym numerem...).

Data: 2019-12-03 13:07:34
Autor: J.F.
Millenium
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fad193f8-61f2-4fcb-9d51-da76dab19a09@googlegroups.com...
[...]

Ale czy gdzies tam nie ma "wymiana na wniosek klienta" ?

To chyba ich standardowe dzialanie - i calkiem dobre przy zagubieniu/kradziezy karty - po co ktos obcy ma miec dostep do prawie wszystkich danych.

Tylko przygotuj sie na reklamacje - mnie obciazyli za nie wyrobienie platnosci stara i nową :-)

J.

Data: 2019-12-03 04:22:24
Autor: Dawid Rutkowski
Millenium
W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 13:10:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Ale czy gdzies tam nie ma "wymiana na wniosek klienta" ?

Mówisz wyraźnie "zepsuła mi się funkcja płatności zbliżeniowych, płatności z chipa działają, chciałbym duplikat" (bo sprawdzone, że duplikat bezpłatny).
"oczywiście, zastrzegam kartę i przyjdzie nowa". (mimo że sprawdzałeś wcześnie, że przy duplikacie nie ma zastrzegania i z obecnej karty można korzystać do czasu aktywacji nowej)
"czy nowa karta będzie miała ten sam numer?"
"tak" (akurat, w ST na drugi dzień widoczna karta ze starym numerem jako zastrzeżona oraz karta z nowym numerem jako nowa).

Poziom jak w mBąku.

To chyba ich standardowe dzialanie - i calkiem dobre przy zagubieniu/kradziezy karty - po co ktos obcy ma miec dostep do prawie wszystkich danych.

Czy tutaj było zgubienie karty czy popsucie pikacza?

Jak się zgubi albo ukradną to wszędzie zastrzegają.

Ale po coś ktoś coś takiego wydanie duplikatu karty wymyślił.

Tylko przygotuj sie na reklamacje - mnie obciazyli za nie wyrobienie platnosci stara i nową :-)

A tutaj zobaczymy - karta nowa jest ogólnie, z listopada, pikaczem, zanim się zepsuł, udało się zapłacić chyba 2 razy, potem terminal po przyłożeniu karty kazał wkładać - a w końcu w ogóle przestały na przykładanie reagować.
Do czasu tego nieszczęsnego zastrzeżenia udało się zrobić akurat 10 transakcji - ale były też dwa zwroty. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Data: 2019-12-03 19:42:18
Autor: J.F.
Millenium
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bca0f11-7586-4e35-9129-c67b4f076820@googlegroups.com...
[...]

I to zdanie moglo byc kladace :-)

"czy nowa karta będzie miała ten sam numer?"
"tak" (akurat, w ST na drugi dzień widoczna karta ze starym numerem jako zastrzeżona oraz karta z nowym numerem jako nowa).
Poziom jak w mBąku.

Poziom moze i niski, ale skoro klient chce zastrzec, to mu nowy numer :-)

[...]

Zaloze sie, ze popsucie pikacza to jakis drobny % usterek, a zgubi/ukradli to prawie wszystkie ... wiec obsluguja z przyzwyczajenia jako zgubi/ukradli

[...]

Jesli z nowej promocji, to pewnie bezplatna przez rok czy dwa ... ale czy ta nowa tez w promocji ? :-)

No coz, byc moze bedziesz mial okazje przetestowac - "ale przeciez rozmowa byla nagrywana, prosze sprawdzic ze dysponowalem o duplikat" :-)

J.

Data: 2019-12-03 15:52:45
Autor: Jacek Maciejewski
Millenium
Dnia Tue, 3 Dec 2019 03:52:39 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

A wiadomo coś o kredytówkach? Czyli że problem ogólnie z kartami, a nie tylko z debetówkami?

Naciąłem się na swojej debetówce. Ale panienki pytalem ogólnie o karty,
więc chyba rzecz dotyczy wszystkich kart.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-12-04 01:45:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium

"Dawid Rutkowski" fad193f8-61f2-4fcb-9d51-da76dab19a09@googlegroups.com

: Akurat żonie kazałem płacić nową kredytówką milka,

Płaciłem 03 grudnia dwiema kredytówkami Millego
bezproblemowo wiele razy -- za każdym razem
podpisując się PINem.

-=-

BTW -- ale jaja... Wielkie jak litera L...
w Kauflandzie były tańsze niż w Lidlu...

W efekcie nie kupiłem nigdzie, :) bo będąc
(miałem po drodze) w Kauflandzie uznałem,
że w Lidlu (gdzie miałem też być przy okazji)
będą na pewno tańsze, a były droższe...

-=-

Szampon (Garnier z miodem -- i takaż odżywka)
w Rossmanie tańszy niż w Jawie...
Widziałem też inne osobliwości cenowe... ;)
[czyżby zbliżał się koniec świata?...]

-=-

Tu i ówdzie w sklepach odczuwam brak smartfonu...

--

Millenium