Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

Data: 2012-06-05 07:23:52
Autor: Józef Gołaś
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
Witam
Chciałem napisac o sytuacji jaka mnie spotkała po raz pierwszy a której nie
byłem świadomy.

Otóż ponieważ byłem przez większośc maja na urlopie a z karty do dobrego
kontra nie korzystam - wróciłem 29 maja i przypomniałem sobie że nie wykonałem
transakcji kartą płatniczą jeszcze w maju. Poleciałem szybko do lidla i
zrobiłem szybkie zakupy w dniu 29 maja.

Jakież było moje zdziwienie gdy zalogowałem się w czerwcu na konto a tam
"Opłata za prowadzenie rachunku" 7,00

Myslę sobie przeciez wszystkie warunki spełniłem wpłata pensji była kartą
zrobiłem. No i sprawdzam moją transakcję kartą a tam transakcja wykonana 29
maja jest opisana jako księgowana 1 czerwca !!!!!!!!!!!

LUDZIE 4 dni się rozlicza transakcja - czy może bank potraktował mnie złośliwie

Mam w związku z tym zapytanie:

1) czy w regulaminie znajdę gdzieś punkt że transakcja ma zostać zrobiona w
danym miesiącu i jednocześnie jeszcze rozliczona w tym samym miesiącu - czy
może można pisać reklamację - no bo przecież transakcję zrobiłem w maju

Czy mieliście takie sytuację - no bo lekko czuje się oszukany!!!!

Data: 2012-06-05 08:25:17
Autor: donbosco
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
Jakież było moje zdziwienie gdy zalogowałem się w czerwcu na konto a tam
"Opłata za prowadzenie rachunku" 7,00

Co by nie było kolejnego zdziwienia spieszę z informacją, że koło 14 czerwca Mille pobierze sobie 3 zł w ramach opłaty za kartę ;)

Data: 2012-06-05 09:37:33
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Tue, 5 Jun 2012 07:23:52 +0000 (UTC), Józef Gołaś napisał(a):

[...]

Dowiesz się po przeczytaniu regulaminu.

Czy mieliście takie sytuację - no bo lekko czuje się oszukany!!!!

Czuj się lekko dokształcony, Mr. Wykrzyknik.

AK

Data: 2012-06-05 07:47:27
Autor: Józef Gołaś
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
Masz rację juz się dokształciłem:

"Opłata nie zostanie pobrana, jeżeli w poprzednim miesiącu została dokonana i
zaksięgowana na Dobrym Koncie min. jedna płatność bezgotówkowa kartą wydaną do
Dobrego Konta oraz łączne wpływy zewnętrzne na Dobre Konto wynosiły min. 1 000
PLN (do kalkulacji łącznych wpływów nie uwzględnia się przelewów z innych
rachunków dla Klientów indywidualnych prowadzonych na rzecz Posiadacza w Banku
Millennium)"

ale to nie zmienia faktu że:

1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
transakcji
2) czuje się lekko oszukany

Data: 2012-06-05 04:19:52
Autor: ls
On 5 Cze, 09:47, "Józef Gołaś" <joze...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Mam dla Ciebie porade, jak odzyskac te 7zl - moze to poprawi Ci humor:
Jedz na Orlen, zatankuj, wzglednie kup gazete, zaplac karta Mille i
wez keszbek 200zl.
Operacje powtorz.
Mille, w ramach zwrotu 3% wydatkow, odda Ci 2x6zl, wiec bedziesz 5zl
do przodu jako rekompensata strat moralnych :)
Jesli masz w poblizu Reala, mozesz tam zrobic zakupy, zamiast na
Orlenie.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-05 12:18:53
Autor: TrzyLinie
[...]

Mam inną propozycję, napisz jakieś rzewne pismo do banku, z prośbą o zwrot
tej opłaty. Wymyśl jakieś duszoszczypacielne powody, jesteś nowym klientem,
zawsze miałeś konto w PKO BP, a teraz po raz pierwszy przeniosłeś się do
prawdziwego Banku, jesteś pod wrażeniem ich super-ekstra-ful-wypas serwisu
transakcyjnego, wyjeżdżałeś do chorej babci na wieś na miesiąc i nie udało Ci
się zrealizować wymaganych transakcji. Więc w ramach ekstra-super-hiper
dobrze zapowiadającej się "współpracy" z Millennium prosisz o incydentalny
zwrot opłaty. Niech to będzie pismo, prośba, w żadnym przypadku reklamacja.
Przyznaj się do błędu i poproś o zwrot. IMO zwrócą.

Data: 2012-06-05 16:55:02
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
TrzyLinie pisze:

[...]

Citi by zwrócił. :-)
Czy Mille zwrĂłci? Jestem ciekaw. Czekamy na sprawozdanie! :-)

--
MiCHA

Data: 2012-06-05 18:14:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"Przemyslaw Kwiatkowski" jql6k6$qe0$1@inews.gazeta.pl

Czy Mille zwróci? Jestem ciekaw. Czekamy na sprawozdanie! :-)

Mnie nie dali keszbeku i naliczyli ileś opłaty (w sumie chyba
10 złotych) -- zapomniałem albowiem wpłacić tałzena na Dobre
Konto. I nie zwrócili, nie pokryli itp. A gdyby nawet -- to
bym im oddał, bo z jakiej racji mają płacić za moje błędy?

Data: 2012-06-05 18:29:34
Autor: z
[...]

Tak czytam czytam i czytam i zachodzę w głowę jak Wam się chce... robić sobie tyle kłopotu żeby zarobić parę złotych. Przecież to można dużo prościej. Tylko tyle że trzeba coś umieć oprócz stukania w cyferki na kalkulatorku i gapienia się bladym wzrokiem w kalendarz :-)
Kurde. Żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce kontaktować z tymi pożalsięboże "instytucjami zaufania publicznego"

Data: 2012-06-05 18:12:36
Autor: TrzyLinie
[...]

Hm, jeszcze dwa lata temu też bym tego nie robił. Po pewnym zdarzeniu
uświadomiłem sobie jednak ile banki zarobiły na mnie od momentu od kiedy
z nich korzystam. A jak sobie uświadomiłem, to pomyślałem, że nigdy więcej
banki nie będą na mnie zarabiać. A przynajmniej będę starać się ograniczać
ich na mnie zysk.

I nie jest już dla mnie istotna kwota. Liczą się fakty.

Data: 2012-06-05 20:41:14
Autor: Zbynek Ltd.
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
Elo

z napisał(a) :
[...]

To jest hobby. Więc koszty działalności się nie liczą. Tylko zyski z
przyjemności. A może przyjemność z zysków. Lub razem to wszystko. I
tak to należy traktować.
Poza tym niektórzy mają osobiste porachunki ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-05 21:29:25
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-06-05 18:29, z pisze:
[...]

Te parę złotych to może być kilka tysięcy rocznie. Fakt może to być "jedynie pół" czyjejś pensji ale lepiej widzieć to tak, że dzięki temu ma się darmową wycieczkę do jakiegoś ciepłego kraju :)

Data: 2012-06-05 21:50:27
Autor: z
W dniu 2012-06-05 21:29, Pan Sowa pisze:
Te parę złotych to może być kilka tysięcy rocznie. Fakt może to być
"jedynie pół" czyjejś pensji ale lepiej widzieć to tak, że dzięki temu
ma się darmową wycieczkę do jakiegoś ciepłego kraju :)

Ja się nie znam. Ja mam alternatywę. Mam wybór czy pracować więcej czy mniej. Czy mi się chce-opłaca. Wraz z wiekiem takie trzymanie ciągle ręki na pulsie, śledzenie nowinek, drobnych druczków, haczyków i innych nieczystych zagrywek którymi się brzydzę jest bardziej pracochłonne. :-) Wolę trochę nadgodzin w pracy czy jakieś szybkie intratne zlecenie niż to mozolne ciułanie bez krztyny pewności efektu. :-)
To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych nałogowych graczy w kasynie :-)

PS. A porachunki z bankami? :-) Wystarczy mi "Wasz bank nie jest w stanie przedstawić mi lepszych warunków finansowania niż te które obecnie mam. Proszę więcej z takimi ofertami nie dzwonić. Mój czas kosztuje" :-)

Data: 2012-06-05 13:36:44
Autor: Clegan
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
On 5 Cze, 21:50, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:

Ja si nie znam. Ja mam alternatyw . Mam wyb r czy pracowa wi cej czy
mniej. Czy mi si chce-op aca. Wraz z wiekiem takie trzymanie ci gle
r ki na pulsie, ledzenie nowinek, drobnych druczk w, haczyk w i innych
nieczystych zagrywek kt rymi si brzydz jest bardziej pracoch onne. :-)
Wol troch nadgodzin w pracy czy jakie szybkie intratne zlecenie ni
to mozolne ciu anie bez krztyny pewno ci efektu. :-)
To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych na ogowych
graczy w kasynie :-)

Źle do tego podchodzisz - tu nie chodzi o jakąś kasę. My lubimy
wyciskać z banków ile się da. To nie jest nasz zawód. To nasze hobby.
Poza tym aż tak dużo czasu to nie zajmuje.

Data: 2012-06-05 20:04:48
Autor: TrzyLinie
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych nałogowych graczy w kasynie :-)

Tak jest! :)

PS. A porachunki z bankami? :-) Wystarczy mi "Wasz bank nie jest w stanie przedstawić mi lepszych warunków finansowania niż te które obecnie mam. Proszę więcej z takimi ofertami nie dzwonić. Mój czas kosztuje" :-)

Good for you!

Data: 2012-06-05 22:02:01
Autor: Zbynek Ltd.
z napisał(a) :
To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych nałogowych graczy w kasynie :-)

Hmmm... coś jest na rzeczy :-D

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-06 07:36:05
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Tue, 05 Jun 2012 21:50:27 +0200, z napisał(a):

[...]

Eee tam. Mnie comiesięczne zrobienie Tego_Co_Trzeba w dziesięciu bankach
zajmuje jakiś kwadrans i przynosi to dochody większe niż przeznaczenie
owego kwadransa na pracę. Zresztą, ile można pracować? :)

To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych nałogowych graczy w kasynie :-)

Uhm. To grupa także hobbystyczna, gdybyś nie zauważył.

Mój czas kosztuje :-)

Nie znam cię, nie oceniam, ale to zdanie słyszę wyłącznie od ludzi z
przerostem ego.

AK

Data: 2012-06-06 09:33:02
Autor: z
W dniu 2012-06-06 07:36, Andrzej Kubiak pisze:

Nie znam cię, nie oceniam, ale to zdanie słyszę wyłącznie od ludzi z
przerostem ego.

Może i przerosło. Mam nadzieję że tylko to ;-)
Ja po prostu po kilkunastu latach pracy często za marne pieniądze (dla idei, nauki) doszedłem do momentu kiedy już coś umiem i to ja wybieram sobie robotę.
Takie czasy że bycie asertywnym popłaca. Z tego są konkretne pieniądze.

Zachęcam "finasistów" do rozejrzenia się trochę dookoła. Czasy się zmieniły. Teraz za doświadczenie i sumienność się płaci.
Są jeszcze inne możliwości. Wyjdźcie z tego kasyna :-)

Data: 2012-06-06 08:22:32
Autor: TrzyLinie
[...]

Ale właściwie to coś się tak przyczepił jak komornik do szafy? Ostatni
akapit dokładnie opisuje jak działam. Za doświadczenie zdobyte w kontaktach
z bankami i sumienne wykonanie pewnej "pracy" otrzymujesz wynagrodzenie.
Możliwości zawsze są "inne", nie lepsze, nie gorsze, ale inne. No to osochoci?

Data: 2012-06-06 11:47:05
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 6 Jun 2012 08:22:32 +0000 (UTC), TrzyLinie napisał(a):

Możliwości zawsze są "inne", nie lepsze, nie gorsze, ale inne. No to osochoci?

Jak sam potwierdził, o przerost ego ;)

AK

Data: 2012-06-07 16:51:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"Andrzej Kubiak" 1qqpqehscunj1$.1d9rlaya8l5qu.dlg@40tude.net

Możliwości zawsze są "inne", nie lepsze, nie gorsze, ale inne. No to osochoci?

Jak sam potwierdził, o przerost ego ;)

IMO panowie rozmawiają z osobnikiem stygnącym na widok Słońca. ;)
Nawet nie podpisuje się jakoś jednoznacznie, a jedynie jednoznakowo. ;)

Data: 2012-06-06 12:20:50
Autor: z
W dniu 2012-06-06 10:22, TrzyLinie pisze:
[...]

Dziwię się że się oburzasz. Przecież spekulantem nie nazwałem. :-)
A tak w sumie oprócz zarabiania dobrze by było jeszcze coś tworzyć-produkować. Wiem... To ostatnio nie trendy jest :-) Od tego są malutkie chińskie rączki.

Data: 2012-06-06 11:18:00
Autor: TrzyLinie
> [...]
?

Dziwię się że się oburzasz. Przecież spekulantem nie nazwałem. :-)

Możesz mnie nazywać jak chcesz - mam to w nosie.

A tak w sumie oprócz zarabiania dobrze by było jeszcze coś tworzyć-produkować. Wiem... To ostatnio nie trendy jest :-) Od tego są malutkie chińskie rączki.

Tak, zgadzam się. Jednak nie wiesz, czy ktokolwiek z "finansistów"
przypadkiem czegoś nie produkuje lub czegoś nie tworzy.

Data: 2012-06-06 15:44:35
Autor: z
W dniu 2012-06-06 13:18, TrzyLinie pisze:

Tak, zgadzam się. Jednak nie wiesz, czy ktokolwiek z "finansistów"
przypadkiem czegoś nie produkuje lub czegoś nie tworzy.

Przepraszam że śmiałem urazić dumę "finansistów"
Wszak oni są ostoją naszego pkb i trzeba się cieszyć że nie dopuścili do większych zawirowań na rykach. Oni oczywiście tworzą papiery wartościowe, akcje, obligacje, fundusze. Tylko niewierni dostrzegają alienację tego matrixa z rzeczywistości. Kara spotka ich dotkliwa z ręki wielkiego bankiera za sprawą drobnych druczków na końcu umowy. ;-)

Data: 2012-06-05 14:05:23
Autor: Zbynek Ltd.
ls napisał(a) :
Jedz na Orlen, zatankuj, wzglednie kup gazete, zaplac karta Mille i
wez keszbek 200zl.

Szukam i szukam i nie mogę znaleźć zwrotu "cash back" ani na www,
ani w regulaminach, gdzie by było napisane, że zwracają za to także
3%. Gdzie to jest zapisane? Czy może już nie obowiązuje dla nowych
klientów?

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-05 06:37:39
Autor: ls
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
On 5 Cze, 14:05, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
ls napisał(a) :

> [...]

ani w regulaminach, gdzie by było napisane, że zwracają za to także
3%. Gdzie to jest zapisane? Czy może już nie obowiązuje dla nowych

Keszbek to wynalazek Visy, karta do Dobrego Konta ma zaimplementowana
te usluge.
Keszbek mozesz zrealizowac w wielu punktach, jednak Mille zwraca 3%
jedynie w spozywczakach i na stacjach benzynowych.
Z kolega testowalismy pozytywnie Orlen i Real.
Wyszukiwarka punktow:
http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/visa_cash_back/gdzie_mozna_wyplacic_gotowke_p.aspx
Pamietaj, ze keszbek zrobisz np. w Empiku, ale Mille Ci za to nie
zwroci 3%.
Aha, Mille nie pobiera prowizji za keszbek do bodajze grudnia.
Milego wyplacanka!

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-05 18:11:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"ls" 59b989ae-48b8-406e-b420-6f50aad78fdb@6g2000vbv.googlegroups.com...

: Pamietaj, ze keszbek zrobisz np. w Empiku, ale Mille Ci za to nie zwroci 3%.

Zwróci, o ile zapłacisz Impresyjną kredytówką.

-=-

: Aha, Mille nie pobiera prowizji za keszbek do bodajze grudnia.

(; A później co? Zorganizujemy marsze protestacyjne przeciwko brutalnemu traktowaniu? ;)

Albo inaczej -- skąd ta wieść, że do grudnia?

Data: 2012-06-05 20:43:02
Autor: Zbynek Ltd.
Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
[...]

Z regulaminu, Eneuel, z regulaminu. Przed podpisaniem umowy czytamy
regulaminy. My czytamy. Nie wiem, jak Ty ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-05 21:09:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"Zbynek Ltd." jqljup$7sv$2@inews.gazeta.pl

Albo inaczej -- skąd ta wieść, że do grudnia?

: Z regulaminu, Eneuel, z regulaminu. Przed podpisaniem umowy czytamy
: regulaminy. My czytamy. Nie wiem, jak Ty ;-)

Nie umiem czytać. A gdzie dokładnie w regulaminie? -- jeśli można zapytać.
Cytat ponoć lepszy niż argument.

  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

Data: 2012-06-05 21:53:38
Autor: Zbynek Ltd.
Niewierny Tomasz Ciszewski napisał(a) :
[...]

cennik_kart_debetowych_20120301_pl_759831.pdf
"8) Opłata za usługę Cash Back nie jest pobierana do 31 grudnia 2012 r."

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-06 00:36:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"Zbynek Ltd." jqlo36$mjd$1@inews.gazeta.pl

Cytat ponoć lepszy niż argument.

: cennik_kart_debetowych_20120301_pl_759831.pdf
: "8) Opłata za usługę Cash Back nie jest pobierana do 31 grudnia 2012 r."

Dzięki. A cały link możesz podać?

Data: 2012-06-06 08:47:03
Autor: Zbynek Ltd.
[...]

Nie chce mi się szukać na www. Bo link C:\dokumenty\bank mille\*.*
chyba Cię nie zadowoli ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-06 18:16:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"Zbynek Ltd." jqmucc$p04$1@inews.gazeta.pl

: Nie chce mi się szukać na www. Bo link
: C:\dokumenty\bank mille\*.*
: chyba Cię nie zadowoli ;-)

Chyba nie zadowoli, choć możesz postawić
gdzieś na swej stronie i dać mi do niej link.

Data: 2012-06-06 19:30:39
Autor: Zbynek Ltd.
[...]

A ja myślałem, że tylko kura chodzi z kogutem dla jaj. Tu okazuje
się, że Ty też sobie chyba jaja robisz.
http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/cennik_regulamin/
Na środku strony rozwijamy drugie od góry menu "Karty płatnicze".
Tam znajdujemy "Cennik kart debetowych". Czwarty od dołu.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-06 20:12:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"Zbynek Ltd." jqo435$212$1@inews.gazeta.pl

: A ja myślałem, że tylko kura chodzi z kogutem dla jaj.

Raczej odwrotnie -- kogut chodzi z kurą dla jaj.

: Tu okazuje się, że Ty też sobie chyba jaja robisz.

Czy ja to ukrywam jakoś? Jaja, wątróbka...
Codziennie jem kilka jaj.. Mam dylemat -- w szafie chłodniczej
(chyba reffridżeratorem zwanej) mam już tylko 2 ostatnie jaja,
zatem jeśli jutro na śniadanie mam zjeść 4 -- albo muszę dziś
kupić kolejną półkopę, albo obciąć swoje dwa...

: http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/cennik_regulamin/
: Na środku strony rozwijamy drugie od góry menu "Karty płatnicze".
: Tam znajdujemy "Cennik kart debetowych". Czwarty od dołu.

Dobrze -- teraz pójdę/pojadę po te jaja, później zobaczę...
Później skorzystam z linki... Oby mnie za szybko z niej nie
odcięli...

Jaja muszę robić -- witamina PP zagłusza głosy wewnętrzne
a chyba w jajach jest ta witamina... Wiem, że zagłuszanie
sumienia prowadzi duszę do piekła, ale ja wolę hołdować
ciału gnębionemu szumem w uszach... O potrzebach duszy
niby też myślę, bo duszność nie daje mi spać... Telfexo
czyni cuda... Wiem -- cudami nie warto podniecać się...
[lepsze są wibratory itp...]

Data: 2012-06-06 03:45:29
Autor: ls
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
On 5 Cze, 18:11, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"ls" 59b989ae-48b8-406e-b420-6f50aad78...@6g2000vbv.googlegroups.com...
: Aha, Mille nie pobiera prowizji za keszbek do bodajze grudnia.

(; A p niej co? Zorganizujemy marsze protestacyjne przeciwko brutalnemu traktowaniu? ;)

Albo inaczej -- sk d ta wie , e do grudnia?

Nie pamietam teraz, gdzie to znalazlem.
Bylo to przy okazji rozgryzania ew. prowizji za keszbek, wiec moze w
TOiP?
Do grudnia za darmo, potem bodajze 50gr, ale nie dam sobie glowy
uciac.
Tak, czy siak, dalej bedzie sie oplacalo, chyba ze Portugalczykom
zabraknie kaski ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-06 13:32:11
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-06-06 12:45, ls pisze:

[...]

w TOiP jest opłata za cashback, wcześniej promocja była do końca 2011 roku, przedłużyli ją do końca 2012, a potem pewnie przedłużą znowu ;-))

Marcin

Data: 2012-06-06 20:14:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"ls" 5d0e539f-cb80-4913-a2f6-517c9c82af9d@p27g2000vbl.googlegroups.com

Do grudnia za darmo, potem bodajze 50gr, ale nie dam sobie glowy

50 groszy miesięcznie? 1% keszbeku z 3% keszbeku? ;)

BTW -- merytorycznie mam ponad 12 złotych, ale Dobrze nie widziałem
a do Baśki nie zaglądałem...

Data: 2012-06-06 20:39:57
Autor: ls
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

To chyba byloby 50gr prowizji od zrobienia keszbeku.
Czyli jakbys wzial zwyczajowe dwie stowy, to Mille da Ci 6zl koncem miesiaca, ale zabierze sobie te 50gr - i to pewnie od razu.
Przekonamy sie zapewne w styczniu.
--
pozdr.
ls

Data: 2012-06-07 00:52:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"ls" jqo8d3$sq3$1@news.icpnet.pl

To chyba byloby 50gr prowizji od zrobienia keszbeku.
Czyli jakbys wzial zwyczajowe dwie stowy, to Mille da Ci 6zl koncem

Mnie zwyczajowo ;) daje 7.20 -- bo ja zwykle na 4 dychy
kupuję. Czyli niemal 7% keszbeku z 3% keszbeku...

miesiaca, ale zabierze sobie te 50gr - i to pewnie od razu.
Przekonamy sie zapewne w styczniu.

Ano...

Data: 2012-06-05 14:43:27
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-06-05 14:05, Zbynek Ltd. pisze:
ls napisał(a) :
[...]

Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli ;-))

Marcin

Data: 2012-06-05 15:30:43
Autor: Zbynek Ltd.

ls napisał(a) :
[...]

Skoro nawet dezinfolinia twierdziła dziś, że nie ma takiej opcji...

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-06 08:20:51
Autor:
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):
Skoro nawet dezinfolinia twierdzi=B3a dzi=B6, =BFe nie ma takiej opcji...=

Zbynek, moze przed wykonaniem takiego telefonu nastepny raz sie chwile
zastanowisz... Usiadziesz sobie cichutkow kaciku i pomyslisz, dopsze?

W.

Data: 2012-06-06 11:11:37
Autor: Zbynek Ltd.
the_last_guardian_angel@WYTNIJ.gazeta.pl napisał(a) :
[...]

Już wiem, że zrobiłem źle.
Ale operowanie ogólnikami w stylu "Błogosławieni, którzy nie
widzieli, a uwierzyli" jest normalne na grupach. Może jednocześnie
oznaczać to, że ktoś ma poczucie humoru i sugeruje żebym lepiej
poszukał. Nie za każdym razem w odpowiedzi otrzymuje się konkrety.
Często nie związane z tematem luźne przemyślenia :-) Dodatkowo pewne
regulaminy są w innych miejscach niż wskazywałaby logika. Trudno -
tym razem poszło tak.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-06 09:30:20
Autor:
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ju=BF wiem, =BFe zrobi=B3em =BCle.
Ale operowanie og=F3lnikami w stylu "B=B3ogos=B3awieni, kt=F3rzy nie
widzieli, a uwierzyli" jest normalne na grupach. Mo=BFe jednocze=B6nie
oznacza=E6 to, =BFe kto=B6 ma poczucie humoru i sugeruje =BFebym lepiej
poszuka=B3. Nie za ka=BFdym razem w odpowiedzi otrzymuje si=EA konkrety.

Ale wtedy mozna zawsze rozpoznac bojem w jednym miesiacu... kosztuje to nic
albo niewiele!

W.

Data: 2012-06-06 11:45:57
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-06-06 11:11, Zbynek Ltd. pisze:

[...]

o ekstra wiśniach z mille jest już prawie w każdym z wątków, i to nie tylko dotyczących millennium, temat przewija się od ładnych paru miesięcy i był już dokładnie opisany. Parę minut poszukać i wszystko jasne jest. Zresztą nie wiadomo, czy wpisy na grupie nie są monitorowane przez pracowników banku, widziałem już tu wpisy z bgż optima czy też bzwbk. Żeby nie było tak jak z mtransferem, żarło, żarło i zżarło ;-(((

Marcin

Data: 2012-06-07 17:15:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"lolekanabolek" jqn8sg$osi$1@inews.gazeta.pl

bzwbk. Żeby nie było tak jak z mtransferem, żarło, żarło i zżarło ;-(((

IMO mBank ma teraz problem z nadmiarem swych klientów
i obniża tę liczbę swoich klientów każdym możliwym sposobem. ;)

Data: 2012-06-07 17:09:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"Zbynek Ltd." jqn6rf$8tg$1@inews.gazeta.pl

: Już wiem, że zrobiłem źle.

Więc rób dobrze, na przykład tak:

Data: 2012-06-07 17:07:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

<the_last_guardian_angel@WYTNIJ.gazeta.pl> jqn3t3$f51$1@inews.gazeta.pl

Skoro nawet dezinfolinia twierdziła dziś, że nie ma takiej opcji...

Zbynek, moze przed wykonaniem takiego telefonu nastepny raz sie chwile
zastanowisz... Usiadziesz sobie cichutkow kaciku i pomyslisz, dopsze?

Gdy banki kosiły szmal za karty i konta a sklepy doliczały prowizje
w wypadku przyjmowania szmalu kartami itp. -- nie pytaliście się
o powód i cel, q jakiemu zmierzają Wasze pieniążki. Teraz zaś
widzicie jakieś luki i dziwne zjawiska?...

IMO (wbrew być może pozorom) stan rzeczy zwany keszbekiem każdemu opłaca
się. Banki mają klientów, sklepy pozbywają się makulatury i mają klientów
a my mamy więcej szmalu na zakupy, który lokujemy na lokatach bankowych,
nierzadko w tych bankach, które dają nam orzechy czy wiśnie.

Gdy banki płaciły za reklamy telewizyjne, uważaliście, że jest OK,
choć reklamy doprowadzały wielu z was do szaleństwa? Jaką korzyść
z reklamy mam bank, jeśli klient nie przybędzie w wyniku emisji
tejże reklamy? -- żadną a może nawet mieć ,,korzyść ujemną''.

-=-

IMO nie można zakładać nieświadomości pracowników i szefów banków.
Wiedzą, co robią, mają świadomość tego, co my robimy, zabezpieczają
się przed nadużyciami (choćby granicą 50 orzechów miesięcznie) i na
pewno mają z nas dobry zysk.

Na pierwszy rzut oka wysuwa się zwiększona tolerancja na błędy banku.
Klient przymyka oczy na błędy, gdy ma zysk. Jeśli bank postara się,
błędy usunie i klienta nie straci. Wcześniej czy później przecież
recesje się skończą i klienci zaczną brać kredyty... I wówczas pójdą
do jakich banków? Do tych, które gotowe są wydrzeć szmal z klienta
choćby żywcem wyrywając ów szmal z gardła klienta czy może jednak do
tych, z którymi współpraca ułożyła się harmonijnie i bezproblemowo?
Dziś banki mają dodatkowych klientów testujących systemy bankowe
w sposób dla banków bezbolesny. Jutro wytestowane i sprawne do
przesady systemy zdadzą egzamin przy ,,kreacji'' pieniądza...

Data: 2012-06-06 09:01:40
Autor: lolekanabolek
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
W dniu 2012-06-05 15:30, Zbynek Ltd. pisze:
Elo

ls napisał(a) :
[...]

hehe, jeszcze parę takich telefonów i patrzeć jak zablokują zwrot z cashbacku ;-(((

Marcin

Data: 2012-06-05 09:59:48
Autor: maruda
W dniu 2012-06-05 09:47, Józef Gołaś pisze:
Masz rację juz się dokształciłem:

"Opłata nie zostanie pobrana, jeżeli w poprzednim miesiącu została dokonana i
zaksięgowana na Dobrym Koncie min. jedna płatność bezgotówkowa kartą wydaną do

Czyli już wiesz - "dokonana i zaksięgowana".

ale to nie zmienia faktu Ĺźe:

1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
transakcji

Nnno nie wiem... muszą dojść "papiery". To zdaje się nie idzie elektronicznie. Ciesz się, że nie żyjesz w USA.

2) czuje się lekko oszukany

Wierzę.

Ale tak jest w każdym banku. W każdym banku byś trafił na coś tego typu, prędzej, czy później.
Ciesz się przynajmniej, że w Mille miesiąc zaczyna się 1-go, bo w takim BGŻ, czy ING - 27-go na przykład. Też można się ślizgnąć.

--
Dziękuję. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-06-05 10:11:15
Autor: Łukasz
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
W dniu 2012-06-05 09:59, maruda pisze:

(...)

Ciesz się przynajmniej, że w Mille miesiąc zaczyna się 1-go, bo w takim
BGŻ, czy ING - 27-go na przykład.

Nie siejmy zamętu. U Baśki miesiąc zaczyna się 28 (dwudziestego ósmego) ;-)

--
L.

Data: 2012-06-05 21:34:55
Autor: Krzysztof Halasa
maruda <maruda@null.com> writes:

[...]

No nie, aĹź tak to nie jest, rozliczenie praktycznie zawsze jest
elektroniczne (teoretycznie pewnie można rozliczyć transakcję papierowo,
ale wątpie czy ktokolwiek to wciąż robi - przynajmniej w Polsce).

Tyle że rozliczenie nie następuje natychmiast, i zależy od kilku
czynnikĂłw.
Tak w ogóle, to nie mam nic przeciwko późnym rozliczeniom. Co tam 3 dni
("4" dni), chętnie widziałbym tu np. rok albo 5 lat. Zwłaszcza większe
zakupy.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-06-06 14:29:49
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Krzysztof Halasa pisze:

Tak w ogóle, to nie mam nic przeciwko późnym rozliczeniom. Co tam 3 dni
("4" dni), chętnie widziałbym tu np. rok albo 5 lat. Zwłaszcza większe
zakupy.

E tam rok, ale te 5 lat... o to by było miło. :-)
Przedawnienie. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-06-08 20:56:00
Autor: Jacek Politowski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
In article <m3lik1bli8.fsf@intrepid.localdomain>
Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> wrote:

Tak w ogóle, to nie mam nic przeciwko późnym rozliczeniom. Co tam 3 dni
("4" dni), chętnie widziałbym tu np. rok albo 5 lat. Zwłaszcza większe
zakupy.

Przykładowo, w przypadku debetówki ehmmBanku późne rozliczenie, jak
pamiętam, wiele nie daje - np. do kredytu odnawialnego liczy się data
transakcji, a nie jej rozliczenia.

(jeśli dobrze pamiętam miałem raz taką sytuację, że - powiedzmy - w
poniedziałek wypłacałem w bankomacie, we wtorek zasiliłem konto, w
środę przyszło rozliczenie transakcji - odsetki oczywiście zostały za
jeden dzień naliczone)

Żeby to rozsądnie działało "opóźnienie" musiałoby być przewidywalne
(żeby nie wejść np. w niedozwolony debet) i oczywiście dłuższe od
blokady (żeby pieniądze zdążyły "wrócić" na konto do ponownego
wykorzystania).

--
Jacek Politowski

Data: 2012-06-08 15:33:29
Autor: eisenberg
On 8 Cze, 22:56, Jacek Politowski <so...@nie.istnieje> wrote:

[...]

Może nie żartujmy. Mielibyśmy wtedy dziecinnie prosty do
skonstruowania oscylator w stylu ArtB :))

Data: 2012-06-09 18:34:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"eisenberg" e8e86e21-51a8-4d8a-a346-73d0b916bca9@m3g2000vbl.googlegroups.com

: Może nie żartujmy. Mielibyśmy wtedy dziecinnie prosty do
: skonstruowania oscylator w stylu ArtB :))

I chyba mieliśmy -- dziś brano pieniądze z bankomatu Euronetu,
z konta w Polbanku i dziś wpłacano je na to konto, a rozliczenie
wypłaty następowało po wielu dniach.

Data: 2012-06-11 07:47:14
Autor: eisenberg
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
On 9 Cze, 18:34, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"eisenberg" e8e86e21-51a8-4d8a-a346-73d0b916b...@m3g2000vbl.googlegroups.com

[...]

Nie chodzi o rozliczenie wypłaty, tylko o saldo w pozycji "Środki
dostępne". Tu faktycznie w PolBanku przy wypłacie póżnym wieczorem lub
w nocy aktualizacja następuje dopiero nast. dnia rano

Data: 2012-06-11 17:56:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"eisenberg" 1d8a8748-d271-4ab2-a546-3c02b0332981@z19g2000vbe.googlegroups.com

[...]

Tu ;) aktualizacja potrafiła nastąpić po tygodniu, saldo
potrafiło być ujemne, czas potrafił cofać się itd... Nawet
wpłacanie i wypłacanie w bankomatach zainstalowanych na
terenie placówek Polbanku było niebezpieczne. Wiem, bo
wpłacałem i miałem mnóstwo problemów.

Data: 2012-06-05 10:01:33
Autor: m
W dniu 05.06.2012 09:47, Józef Gołaś pisze:
ale to nie zmienia faktu że:

1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
transakcji
2) czuje się lekko oszukany

Kiedy Ci A. Kubiak pisał żebyś się nie czuł oszukany ale dokształcony, nie miał tylko na celu doczepienia się do 4 wykrzykników, ale tego że właśnie się dowiedziałeś jak karty działają.

p. m.

Data: 2012-06-05 10:03:20
Autor: Kamil Jońca
"Józef Gołaś" <jozek58@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

Masz rację juz się dokształciłem:
[...]

1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
transakcji
Powtórzę: wg mnie tu dał ciała lidl.

2) czuje się lekko oszukany
Napij się browarka ;)

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Are you having fun yet?

Data: 2012-06-05 21:51:50
Autor: MK
W dniu 05.06.2012 o 10:03 Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> pisze:

1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
transakcji
Powtórzę: wg mnie tu dał ciała lidl.

W BGZ kazda transakcja jest rozliczana po 4-5 dniach (roboczych).

MK

Data: 2012-06-05 21:58:00
Autor: Kamil Jońca
MK <macka@interia.pl> writes:

[...]

Podobnie jak w meritum.  Jeśli jednak większość transakcji w Mille jest
rozliczana w ciągu dnia lub 2, a ta z lidla po 4, to jednak będę sądził,
że tu jest kwestia lidla.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"They are both businesses - if you have given them enough money, I'm

Data: 2012-06-05 10:26:28
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Tue, 5 Jun 2012 07:47:27 +0000 (UTC), Józef Gołaś napisał(a):

Masz rację juz się dokształciłem:

Wiedzy nigdy dość.

ale to nie zmienia faktu że:
1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
transakcji

Eee tam, skandal. Rozliczenie w D+3 mieści się w odchyleniu standardowym, w
przypadku kredytówek wręcz bym się ucieszył, gdyby tak było zawsze.

2) czuje się lekko oszukany

Brak podstaw. Na szczęście 7 złotych to niewielka cena za naukę, która może
się przydać.

AK

Data: 2012-06-05 09:40:10
Autor: Kamil Jońca
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
"Józef Gołaś" <jozek58@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

Witam
[...]

LUDZIE 4 dni się rozlicza transakcja - czy może bank potraktował mnie
złośliwie
Stawiam, że raczej lidl.  "Moje" transakcje rozliczały się zwykle
następnego dnia. W przeciwiwieństwie do np. Meritum, gdzie regularnie
był to 4-6 dni.

Mam w związku z tym zapytanie:

1) czy w regulaminie znajdę gdzieś punkt że transakcja ma zostać zrobiona w
danym miesiącu i jednocześnie jeszcze rozliczona w tym samym miesiącu
- czy

Jestem niemal pewien, że było, ale tereaz nie chce mi się szukać.

KJ
--
Democracy is a process by which the people are free to choose the man who
will get the blame.

Data: 2012-06-05 18:15:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"Kamil "Jońca" 87396aky05.fsf@alfa.kjonca

Stawiam, że raczej lidl.  "Moje" transakcje rozliczały się zwykle
następnego dnia. W przeciwiwieństwie do np. Meritum, gdzie regularnie
był to 4-6 dni.

U mnie i Mille, i Meritum -- n+2.

Data: 2012-06-05 10:50:11
Autor: neoniusz
W dniu 05.06.2012 09:23, Józef Gołaś pisze:
Witam
Chciałem napisac o sytuacji jaka mnie spotkała po raz pierwszy a której nie
byłem świadomy.

Na nastepny raz przejrzyj sobie stare wyciagi i zobacz z ktorych sklepow najszybciej sie rozliczaly. Tak sie powinno robic jak sie jest "na krawedzi". 3 dni to standard, w McDonaldach i Almie sie czesto rozliczaja z dnia na dzien (jeszcze zalezy w ktorych).
Ja w Meritum sobie troche przyspalem - wyliczylem, ze schodzi przewaznie 3 dni. Zrobilem zakupy 28 maja i rozliczyla sie akurat 31 maja. W mBanku jakos szybciej to sie dzieje - przewaznie u mnie na KK sa to 2 dni. W Mille juz nie pamietam, bo dawno tam nie mialem konta - przejrzysz sobie wyciagi i zobaczysz.

Data: 2012-06-05 03:11:50
Autor: eisenberg
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
Do Autora wątku:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Z - "Cennik_kart_debetowych_20120301_pl_759831.pdf" :

Ubezpieczenia do karty:
Bezpieczna Karta (pakiet obejmuje: Ubezpieczenie
nieuprawnionego użycia karty, Ubezpieczenie gotówki
od rabunku, Ubezpieczenie zakupu, Ubezpieczenie
gwarancji najniższej ceny, Ubezpieczenie opóźnienia
lotu, Ubezpieczenie opóźnienia bagażu, Ubezpieczenie
utraty bagażu)
Millennium Visa Dobre Konto - 2,99 zł (miesięczna opłata za pakiet
ubezpieczeń) *10
*10 - Opłata jest pobierana 27 dnia każdego miesiąca z góry za ochronę
ubezpieczeniową w
następnym miesiącu kalendarzowym. Jeśli w tym dniu nie ma
wystarczających środków na rachunku na pobranie opłaty w pełnej
wysokości, Bank pobierze opłatę innego dnia roboczego do
końca miesiąca. Jeżeli do końca miesiąca nie będzie na rachunku
wystarczających środków na
pobranie opłaty w pełnej wysokości, wówczas nastąpi wyłączenie karty z
ochrony
ubezpieczeniowej przez okres miesiąca, za który opłata nie została
pobrana
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie wiem jak inni Forumowicze, ale ja 25-ego maja wyzerowałem
Millennium DK posyłając saldo na r-ek oszczędnościowy (szczęśliwie z
gatunku  "Twój Cel") i przetrzymałem tam do 1-ego czerwca. Opłaty 2,99
zł nie pobrano do dzisiaj

Data: 2012-06-05 12:41:00
Autor: maruda
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
W dniu 2012-06-05 12:11, eisenberg pisze:
Do Autora wątku:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Z - "Cennik_kart_debetowych_20120301_pl_759831.pdf" :

Ubezpieczenia do karty:

Dopiero teraz mówisz???
(Dzięki Ci wielkie!)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie wiem jak inni Forumowicze, ale ja 25-ego maja wyzerowałem
Millennium DK posyłając saldo na r-ek oszczędnościowy (szczęśliwie z
gatunku  "Twój Cel")

(w kwestii formalnej: tu jest newsgrupa, a nie forum)
Dlaczego "szczęśliwie Twój Cel"? Co w tym jest szczególnego? Dlaczego nie wystarczy RO?

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-06-05 12:52:05
Autor: neoniusz
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
W dniu 05.06.2012 12:11, eisenberg pisze:
Do Autora wątku:

To czemu odpowiadasz na moj post?

Data: 2012-06-05 13:14:39
Autor: maruda
[...]

.... ale przecież to się da wyłączyć przez telefon. Właśnie to zrobiłem.

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-06-05 11:47:58
Autor: jureq
Dnia Tue, 05 Jun 2012 07:23:52 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

wykonana 29 maja jest opisana jako księgowana 1 czerwca !!!!!!!!!!!

LUDZIE 4 dni się rozlicza transakcja - czy może bank potraktował mnie
złośliwie

Za moich czasów w szkole podstawowej uczono liczenia do czterech

Data: 2012-06-05 13:17:09
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jqkc68$skl$1inews.gazeta.pl...

Czy mieliście takie sytuację - no bo lekko czuje się oszukany!!!!

Tak mieliśmy i przyjeliśmy ją z pokorą - w moim przypadku kosztowało to mnie około 15 zł.

7 zł za konto, 5 zł za wypłatę z bankomatu (tak, jeśli w maju korzystałeś z opcji "wypłata ze wszystkich bankomatów za darmo" to będziesz się czuł jeszcze bardziej oszukany). A po 3 miesiącach przyszła jeszcze opłata za kartę (było to 2 lub 3 zł).

Nie przejmuj się, zabolało to na dłużej zapamiętasz.

Data: 2012-06-05 18:07:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

"Józef Gołaś" jqkc68$skl$1@inews.gazeta.pl

kontra nie korzystam - wróciłem 29 maja i przypomniałem sobie że nie wykonałem

maja jest opisana jako księgowana 1 czerwca !!!!!!!!!!!

U mnie zwykle to jest n+2, czyli 29+2, czyli 31, czyli
jeszcze w maju, ale IMO 28 maja to wg mnie na krawędzi.
Kup osiem razy po 5 litrów paliwa na Orlenowej stacji,
za każdym razem pobierając 200 złotych -- będziesz miał
5 dych keszbeku.

Myśl o tym, co przed Tobą, nie o przeszłości. Jak to pisali
na kartkach pocztowych -- ,,Najlepsze przed Tobą''. ;)

Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali