Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali

Data: 2012-06-05 13:17:09
Autor: Marcin Wasilewski
Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jqkc68$skl$1inews.gazeta.pl...

Czy mieliście takie sytuację - no bo lekko czuje się oszukany!!!!

Tak mieliśmy i przyjeliśmy ją z pokorą - w moim przypadku kosztowało to mnie około 15 zł.

7 zł za konto, 5 zł za wypłatę z bankomatu (tak, jeśli w maju korzystałeś z opcji "wypłata ze wszystkich bankomatów za darmo" to będziesz się czuł jeszcze bardziej oszukany). A po 3 miesiącach przyszła jeszcze opłata za kartę (było to 2 lub 3 zł).

Nie przejmuj się, zabolało to na dłużej zapamiętasz.

Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali