Millenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie op³aty

Data: 2011-08-30 10:36:07
Autor: xbartx
Millenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie op³aty
Dnia Tue, 30 Aug 2011 08:57:27 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

Czy wy naprawdę wydajecie takie kwoty kartami, czy przeciętny posiadacz
karty wydaje tyle. Chodzi mi tylko o statystyczną prawidłowośc ile
grupowicze wydajecie miesięcznie kartą kredytową

Niektórzy to tyle wypłacają przez miesiąc z kk mBanku za pomocą mtransferu ;)

i czy staracie się wykonać ten obrót czy po prostu płacicie za obsługę
kart czy przed końcem roku po prostu rezygnujecie?

Raczej tutaj na grupie są osoby, które rzadko kiedy za coś płacą. Więc jak nie możesz wyrobić limitu kwotowego to możesz poszukaj karty gdzie liczy się ilość transakcji - tutaj zdecydowanie Polbank ma najlepsze warunki. Możesz też poszukać karty całkowicie darmowej jak KIS z Open Finance albo ostatnio było coś w Citi i pewnie jeszcze coś się znajdzie. Inna sprawa, że jeżeli jakiś obrót będzie miał na tym goldzie z Mille i zadzwonisz pod koniec roku aby zrezygnować, to jest duża szansa, że dostaniesz kolejny rok gratis. To też jest jeden ze sposobów na darmową kartę.

--
xbartx

Data: 2011-08-30 12:48:31
Autor: Kamil Joñca
Millenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie op³aty
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

Dnia Tue, 30 Aug 2011 08:57:27 +0000, Józef Go³a¶ napisa³(a):

Czy wy naprawdê wydajecie takie kwoty kartami, czy przeciêtny posiadacz
karty wydaje tyle. Chodzi mi tylko o statystyczn± prawid³owo¶c ile
grupowicze wydajecie miesiêcznie kart± kredytow±

Niektórzy to tyle wyp³acaj± przez miesi±c z kk mBanku za pomoc± mtransferu ;)

Ale to siê nie liczy do zwolnienia.

KJ

Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
-- W.Churchill

Data: 2011-08-30 21:14:45
Autor: neoniusz
W dniu 30.08.2011 12:48, Kamil Joñca pisze:
[...]

Zalezy jak pojmujesz zwolnienie ;) W niektorych przypadkach odsetki z miesiaca moga wystarczyc na pokrycie kosztu platyny ;)

Data: 2011-08-30 15:36:41
Autor: neoniusz
Millenium Gold - strasznie wysokie pr ogi na zniesienie opłaty

A inni kilka razy tyle ;)

Data: 2011-08-30 16:32:00
Autor: xbartx
Millenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie op³aty
Dnia Tue, 30 Aug 2011 15:36:41 +0200, neoniusz napisał(a):

A inni kilka razy tyle ;)

No ja miałem na myśli roczny limit dla tego golda ;)

Data: 2011-08-30 18:37:27
Autor: neoniusz
W dniu 30.08.2011 18:32, xbartx pisze:
A inni kilka razy tyle ;)

No ja miałem na myśli roczny limit dla tego golda ;)

Ja tez ;)

Data: 2011-08-30 16:55:04
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-08-30, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

A inni kilka razy tyle ;)
No ja mia³em na my¶li roczny limit dla tego golda ;)
Ja tez ;)

A jak obchodzicie limit 20k na jeden rachunek odbiorcy? :)

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2011-08-30 19:05:13
Autor: neoniusz
W dniu 30.08.2011 18:55, Wojciech Bancer pisze:
A inni kilka razy tyle ;)
No ja mia³em na my¶li roczny limit dla tego golda ;)
Ja tez ;)

A jak obchodzicie limit 20k na jeden rachunek odbiorcy? :)

5 dni temu nie stwierdzilem takiego limitu, nic nie wyskoczylo a lalem do alioru i raiffiego (sam nie chcialem wszystkiego do jednego banku), ale do kazdego sporo ponad ten rzekomy limit.
A jesli nawet taki limit sie pojawi, to kto tutaj ma tylko jedno konto? ;)

Data: 2011-08-30 19:04:45
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-08-30, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

[...]

[...]

Ja ju¿ drugi raz (co miesi±c sobie robiê), aczkolwiek z Multi.
Mam natomiast podejrzenie, ¿e jak siê pu¶ci przelewy jednym
koszykiem to mog± przej¶æ.

A jesli nawet taki limit sie pojawi, to kto tutaj ma tylko jedno konto? ;)

Tylko trzeba byæ na to przygotowanym :)

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2011-08-30 21:43:24
Autor: MarekZ
Millenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie op³aty
U¿ytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrnj5qd2d.1drh.proteus@pl-test.org...

Mam natomiast podejrzenie, ¿e jak siê pu¶ci przelewy jednym
koszykiem to mog± przej¶æ.

Ja próbowa³em. Pierwszy raz zadzia³a³o. Drugi raz ju¿ nie. Wywróci³ siê ca³y koszyk oprócz jednego przelewu! Nastêpnie trzy pozosta³e przelewy popchnêli mi rêcznie a resztê zwrócili na rachunek ¼ród³owy.

Data: 2011-08-30 19:35:29
Autor: osa
W dniu 2011-08-30 19:05, neoniusz pisze:
[...]

Mnie ostatnio przyciêli ale nie pamiêtam limitu...

A jesli nawet taki limit sie pojawi, to kto tutaj ma tylko jedno konto? ;)

Przelewaj±c nawet do mBanku mamy do dyspozycji 6 rachunków z³otowych bez limitu wyp³at: ekonto, izzyKonto i cztery eMax. Je¶li komu¶ ma³o to jeszcze 4x eMax Plus ale z limitem jednej wyp³aty wiêc 10 rachunków w mBanku powinno wystarczyæ ;)

Millenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie op³aty