Millenium - KO - 6.5% - do 25 000 zł - do 31.12.2012 r.

Data: 2012-09-30 22:51:17
Autor: PKL
Millenium - KO - 6.5% - do 25 000 zł - do 31.12.2012 r.
Dnia 28.09.2012 osa <woytek18@poczta.fm> napisał/a:
Dzwonili do mnie z oddziału że od dziś znów promocja oprocentowania na KO. Za http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe/ :

Teraz masz możliwość uzyskania nawet 6,5% w skali roku dla nowych środków wpłacanych podczas Promocji do 25 000 zł przez 3 miesiące,
Promocja trwa do 31 grudnia 2012 r.

podwyższyli też z powrotem dodatkowe procenty w Happy Hour
znów jest +2%
i 93-183 dni daje 7%
co już jest bardzo dobrą konkurencją dla Skok Wesoła:
 7.3% lokata jubileuszowa na 3 miesiące

Data: 2012-10-01 07:34:07
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-10-01 00:51, PKL pisze:

[...]

Fajnie. :)
Najwyraźniej "zmiękła im rura". Wiem po sobie, tzn widzę ile moich depozytów wyemigrowało z Mille, głównie do klonów.

Też "patrząc po sobie" i po tym co Wy tu wypisujecie - mam wrażenie, że rynek stracił trochę z bezwładności, ociężałości. Tzn ruchy depozytów dużo żwawiej odpowiadają na zmiany w ofertach. I słusznie! "bić żyda!". :)

Sam mocno "podciągnąłem krawat" lokat. Wobec niewystąpienia przez minione 2-3 lata nagłej konieczności uruchomienia znaczącej gotówki polokowałem się "do granic wytrzymałości", GNU Cash w tym pomaga. Buforem są dla mnie dwie KK, ze sporym limitem i przesuniętymi terminami spłat oraz świadomość, że jeśli zajdzie potrzeba, to trudno - zerwę lokaty i nie dostanę odsetek. Rachunek (prawdopodobieństwo razy kwota) [btw - spece od rachunkowości i bilansów, do tablicy: jak się takie coś nazywa? To podstawowy czynnik analizy inwestycyjnej...]  ku temu prowadzi.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-02 12:38:05
Autor: maciek

:

[...]

Daje 6.30% - oprocentowanie podstawowe lokat się zmieniło i dla 93-183 jest 4.30%.

pozdrawiam,
maciek

Millenium - KO - 6.5% - do 25 000 zł - do 31.12.2012 r.