Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

Data: 2019-03-05 22:29:55
Autor: xbartx
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

Ja wiem, że teraz przez chwilę nieuwagi można łatwo dać sobie konto wyczyścić ale balans między bezpieczeństwa a używalnością powinien być zachowany. Dzisiaj przerobiłem w Mille temat przelewu przez Internet i co się okazało - max 50k pln a jak chcesz większy to musisz do oddziału zasuwać i opłata 8 zł. To już za te 8 zł chciałbym aby móc zlecić przelew internetowo i niech dzwonią aby go potwierdzić. Jak ktoś ma np do przelanie 200k albo lepiej to musi się przez 4 dni logować dzień w dzień - dlaczego? Nie da się ustawić przelewu z przyszłą datą znaczy da się ale jakiś geniusz wymyślił w Mille, że 50k to całkowity limit operacji na wszystkie machinacje na koncie. No generalnie do konta nic nie mam, aplikacja w telefonie działa ok, BLiK fajna sprawa i karty nosić ze sobą nie trzeba ale te przelewy to ich skreślają.

Xenocide

Data: 2019-03-05 22:40:17
Autor: J.F.
Użytkownik "xbartx"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q5mpoj$hv$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Przelewasz 200k i skapisz 8 zl ? :-)

Jeszcze mozna zlecic przez telefon, limit 80k.

[...]

Skoro klienci ich nie skreslili, to widac im to nie przeszkadza.
Pewnie nigdy nie widzieli nawet 60k, to im nie przeszkadza :-)

Ale faktycznie wk*.
Tylko ze limity juz chyba wszystkie banki wprowadzily.

J.

Data: 2019-03-05 23:21:16
Autor: RobertS
W dniu 2019-03-05 o 22:40, J.F. pisze:

[...]

jak często robisz takie przelewy? mnie się zdarza, ale Mille pod tym kątem jest debilne i nic tego nie zmieni

w każdym razie mają więcej plusów niż minusów

RobertS

Data: 2019-03-06 19:04:02
Autor: Szymon
W dniu 2019-03-05 o 23:21, RobertS pisze:

jak często robisz takie przelewy? mnie się zdarza, ale Mille pod tym kątem jest debilne i nic tego nie zmieni

Bardzo często. To nie tylko kwestia zakupów za takie kwoty, ale np. zakładania lokat w innych bankach czy optymalizacji kont oszczędnościowych.

Limit obowiązuje także dla walut. Czyli przelejesz niewiele więcej niż 10.000 EUR czy USD. Przy czym jest to jeden limit. Innymi słowy, jeśli puszczasz 50.000 do innego banku (np. na KO czy lokatę) to waluty tego dnia już nie wyślesz.

w każdym razie mają więcej plusów niż minusów

Tak, zgadzam się.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2019-03-07 20:37:04
Autor: xbartx
On 3/6/19 7:04 PM, Szymon wrote:

[...]

Dobrze wiedzieć, że to kuriozum ma jakieś mocno szerokie podłoże. No ja Mille albo zostawię na wydawanie znaczy wyjmowanie kasy z bankomatów albo zamknę kompletnie, bo nie chce mi się trzymać dwóch kont po prostu.

Xenocide

Data: 2019-03-06 19:13:25
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-03-05, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

fajna sprawa i karty nosić ze sobą nie trzeba ale te przelewy to ich skreślają.

jak często robisz takie przelewy? mnie się zdarza, ale Mille pod tym kątem jest debilne i nic tego nie zmieni

Na rachunkach firmowych też mają takie limity?

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-03-06 00:07:22
Autor: Akarm
[...]

Jak widać, przeczytanie jednego(!) zdania ze zrozumieniem przekracza możliwości niektórych. :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-03-06 19:00:36
Autor: Szymon
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
W dniu 2019-03-05 o 22:40, J.F. pisze:

Przelewasz 200k i skapisz 8 zl ? :-)

Często problemem jest dotarcie do oddziału w godzinach jego działalności. Jeśli mieszkasz w Szczecinku (40.000 ludności), Stalowej Woli (60.000 ludności) czy Chełmie (64.000) to masz 120-140 km w dwie strony do najbliższego oddziału. Policz czas, paliwo i urlop bezpłatny w pracy, aby zdążyć w godzinach pracy oddziału, a okaże się, że to nie jest tylko 8 zł.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2019-03-05 22:41:14
Autor: Dawid Rutkowski
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
Ze skrajności - santander 25k (+10k dla zaufanych).
mBąk i pekao - duuuuużo dziewiątek :)
A jaka była procedura, żeby te dzuewiątki ustawić w db....

Data: 2019-03-07 20:38:06
Autor: xbartx
On 3/6/19 7:41 AM, Dawid Rutkowski wrote:
Ze skrajności - santander 25k (+10k dla zaufanych).
mBąk i pekao - duuuuużo dziewiątek :)
A jaka była procedura, żeby te dzuewiątki ustawić w db....

No właśnie powinna być opcja zmiany tych limitów i już bym nawet odżałował i polazł do tego oddziału raz aby to zrobić.

Xenocide

Data: 2019-03-05 23:37:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

"xbartx" q5mpoj$hv$1@node2.news.atman.pl

się ale jakiś geniusz wymyślił w Mille,
że 50k to całkowity limit

Nie można zlecić z odroczeniem 50 kpln dziś,
50 jutro itd. -- wszystko na konkretny dzień?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-03-06 00:50:42
Autor: Dawid Rutkowski
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
Jeszcze a propos robienia dużych przelewów z milka - pierwszy na 10k pójdzie, ale następne są już zatrzymywane do potwierdzenia telefonicznego. Szczególnie "miłe" jest to, gdy robi się je krótko przed godziną graniczną, bo "oczywiście" czas złożenia to nie czas wyklikania, tylko czas potwierdzenia przez telefon. A zadzwonią jak zadzwonią - na szczęście można zadzwonić samemu i kazać to popchnąć (tylko trzeba pamiętać cyfrowy login - na szczęście jak się poda alias, to cyfrowy podadzą).

citek też ma max. 50k dziennie.
I weź tu z takiej popierdółki zapłać za mieszkanie..
Nawet krokodyl pozwala ustawić "bez limitu" (choć domyślnie robią sobie głupie żarty i ustawiają 1k).
Może nie jest to kupowanie biżuterii z wyjmowanie po "wiecznie powracającej" złotówce z kieszeni, albo te 750zł w groszakach, które ostatnio przyniósł gość do kasy sądu, ale zmęczyć może.

Data: 2019-03-06 11:46:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:83d4fc66-c756-48ce-873f-4279d8956126@googlegroups.com...

[...]

Ale mozna na drugi dzienzlozyc kolejny czy limit wykorzystany ? :-)

citek też ma max. 50k dziennie.
I weź tu z takiej popierdółki zapłać za mieszkanie.

Bo za mieszkanie przelewa bank - z kredytu :-)

Tydzien i zaplacisz.
Albo profilaktycznie do dwoch bankow rozlozyc, to w 3 dni :-)

Albo sie przespacerowac do oddzialu - raz na 10 lat mozna

J.

Data: 2019-03-06 19:08:54
Autor: Szymon
W dniu 2019-03-06 o 11:46, J.F. pisze:

Ale mozna na drugi dzienzlozyc kolejny czy limit wykorzystany ? :-)

Ten system w ogóle jest dziwny. Gdy mam 0 na rachunku bieżącym to nie mogę zlecić przelewu z datą przyszłą z powodu braku środków. Ale jeśli na koncie jest 1 zł. to już mogę na pojutrze zlecić przelew np. na 20.000 zł (zakładając, iż np. pojutrze na konto trafią pieniądze z lokaty).

Albo sie przespacerowac do oddzialu - raz na 10 lat mozna

W innym poście podałem przykłady miast ok. 60.000 ludności, gdzie taki spacer to ok. 130 km w dwie strony. Szybko biegnij, by zdążyć przed zamknięciem ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2019-03-06 19:10:18
Autor: J.F.
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q5p2ct$2o3$1@node2.news.atman.pl...
[...]

No to po co bylo tam konto otwierac ?

Wylac pieniadze, zamknac :)

J.

Data: 2019-03-06 19:13:56
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-03-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

W innym poście podałem przykłady miast ok. 60.000 ludności, gdzie taki spacer to ok. 130 km w dwie strony. Szybko biegnij, by zdążyć przed zamknięciem ;-)

No to po co bylo tam konto otwierac ?

Pewnie dla 200 złotowego bonusa ;-)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-03-07 21:26:21
Autor: Szymon
W dniu 2019-03-06 o 19:10, J.F. pisze:

No to po co bylo tam konto otwierac ?

Dla 1,4% KO w USD - nie do przebicia na rynku. Dla 2,7% KO PLN - nie do przebicia. Jako dodatek darmowa karta, wypłaty ze wszystkich bankomatów, darmowe konto.
Z uwagi na możliwość założenia 1-dniowej lokaty, w praktyce ROR jest oprocentowany 0,6%. Korzystając z aukcji do 2% realnie można założyć. Po uśrednieniu ok. 1,4% na ROR w tandemie aukcje-lokaty.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2019-03-08 00:28:57
Autor: J.F.
Dnia Thu, 7 Mar 2019 21:26:21 +0100, Szymon napisał(a):
W dniu 2019-03-06 o 19:10, J.F. pisze:
No to po co bylo tam konto otwierac ?

Dla 1,4% KO w USD - nie do przebicia na rynku. Dla 2,7% KO PLN - nie do przebicia.

Przebite.
Ale to zasadniczo nie przeszkadza w uzywaniu, a limit tych
oszczednosci cczesto 100k - w dwa dni wylejesz :-)

Jako dodatek darmowa karta, wypłaty ze wszystkich bankomatów,

Chyba nie.

darmowe konto.

standard

Z uwagi na możliwość założenia 1-dniowej lokaty, w praktyce ROR jest oprocentowany 0,6%. Korzystając z aukcji do 2% realnie można założyć. Po uśrednieniu ok. 1,4% na ROR w tandemie aukcje-lokaty.

Nie bardzo rozumiem ... po co jakies tandemy, skoro mozna miec 2.7% ?

J.

Data: 2019-03-08 17:05:54
Autor: Szymon
W dniu 2019-03-08 o 00:28, J.F. pisze:

Dla 1,4% KO w USD - nie do przebicia na rynku. Dla 2,7% KO PLN - nie do
przebicia.

Przebite.

Z przyjemnością dowiem się gdzie dają więcej.

Ale to zasadniczo nie przeszkadza w uzywaniu, a limit tych
oszczednosci cczesto 100k - w dwa dni wylejesz :-)

Niesłusznie zakładasz, że 100k to wszystko, co klient może trzymać w banku.

Nie bardzo rozumiem ... po co jakies tandemy, skoro mozna miec 2.7% ?

Bo to tylko do 100k. W poprzedniej promocji dawali jedynie do 200k. Więcej nie widziałem. A co proponujesz zrobić z resztą?

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2019-03-11 11:44:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q5u3ua$m6u$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Obecnie ciagle jeszcze Idea - 3.2% dla nowych srodkow.
Bylo i 3.9 niedawno.

[...]

trzymac gdzie indziej, skoro tu nie procentuja :-)

J.

Data: 2019-03-11 17:28:17
Autor: Szymon
W dniu 2019-03-11 o 11:44, J.F. pisze:
Z przyjemnością dowiem się gdzie dają więcej.

Obecnie ciagle jeszcze Idea - 3.2% dla nowych srodkow.
Bylo i 3.9 niedawno.

Mój błąd. Powinienem napisać, iż odrzucam banki Czarneckiego.

trzymac gdzie indziej, skoro tu nie procentuja :-)

W praktyce 1,4% można uzyskać w Millenium nieco kombinując z dziennymi lokatami, aukcjami i KO. W praktyce - kasa do podjęcia od razu (w przeciwieństwie do lokat wielomiesięcznych). Na razie nie widzę alternatywy.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2019-03-11 22:25:04
Autor: Waldek
W dniu 2019-03-11 o 17:28, Szymon pisze:
[...]

Skoro masz urazę ...
Mnie nie przeszkadza, do limitu BFG ... baaardzo daleko ;)

Pozdro

Data: 2019-03-12 11:32:20
Autor: J.F.
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q66jnh$l0$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Tu jest inny numer - to dosc duze banki, BFG nie starczy.
I ciekawe co wtedy wymysla ... nie mamy pana  plaszcza i co pan nam zrobi ?

Jesli nadzor nie spal, to nie powinno byc nieszczescia i Idea powinna miec wystarczajace aktywa, aby nieszczescia w calym systemie nie bylo, ale czy aby na pewno nie spal ?

J.

Data: 2019-03-12 12:59:23
Autor: Waldek
W dniu 2019-03-12 o 11:32, J.F. pisze:

[...]

Zapewne niewiele mógłbym zrobić, jednak przy takim scenariuszu (BFG)
poległo by zaufanie do wszystkich banków - i tu pytanie czy ich na to stać ;)

Data: 2019-03-12 13:20:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q686v4$r1h$1@node2.news.atman.pl...
[...]

I co - kupisz dolary i bedziesz pod bielizna trzymal ?
Czy sztabki zlota ?

Stac ich - jeszcze z 10 lat sie beda chwalic, jakie to wazne wybrac solidny bank :-)
A ze sie przy okazji uwolnia od skladki na BFG, to tylko dla nich lepiej :-)

Pytanie raczej co na to rzad ... powie, ze nas to g* obchodzi, czy wspomoze z NBP
(a prezes teoretycznie niezalezny od rzadu).

Mysle, ze wspomoze, przy okazji cos tam moze jeszcze dla siebie ukreci .... i przyjdzie przeprosic Chrzanowskiego, bo dobrze chcial - umiescic swojego czlowieka w zarzadzie, ktory by pilnowal  :-)
I w dodatku wcale za niewygorowana pensje :-)

J.

Data: 2019-03-12 15:34:51
Autor: Waldek
W dniu 2019-03-12 o 13:20, J.F. pisze:

[...]

Ale zgryźliwiec z Ciebie ... ROTFL

Pozdrawiam

Data: 2019-03-12 15:42:11
Autor: J.F.
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q68g2i$3vv$2@node2.news.atman.pl...
[...]

Realista, czyli optymista dobrze poinformowany :-)

Mysle, ze rzadowi upadek BFG i zostawienie ludzi na lodzie bylby wybitnie nie na reke ... przed wyborami.
A wraz z doplatą mozna przejąc nadzor, co akurak po linii PiS ... i moze nie takie glupie.
Szczegolnie, jak sie bankom powie, ze wcale nie podatek, ale doplacic musza ... zgodnie zreszta z ustawa uchwalona jeszcze za PO :-)

Ewentualne posadzenie Czarneckiego za defraudacje tez by sie wyborcom spodobalo :-)

J.

Data: 2019-03-12 19:41:37
Autor: Szymon
W dniu 2019-03-11 o 22:25, Waldek pisze:

Mój błąd. Powinienem napisać, iż odrzucam banki Czarneckiego.

Skoro masz urazę ...
Mnie nie przeszkadza, do limitu BFG ... baaardzo daleko ;)

Mam świadomość BFG, ale namawiano mnie w Idei na podejrzane produkty dużo wcześniej niż wybuchła afera z Getbackiem. Nie dałem się. Kto mi jednak gwarantuje, że następnym razem, gdy powiem "nie" oni nie usłyszą "tak"?

24 grudnia złożyłem wypowiedzenie. Konto wraz z dostępem internetowym miało zostać zamknięte - według pracownika. Oczywiście nieprawda. Konto zamknięto, dostęp został. Tak mniej więcej po 3 wiadomościach ignorowanych (przez pocztę wewnętrzną) i kolejnej na email udało się ustalić na początku lutego, że pracownik wprowadził mnie w błąd i dostęp muszę osobno wypowiedzieć. No OK - wypowiedziałem 11 lutego. Do dziś (12 marca) nadal działa... Miał działać miesiąc - pewnie znowu prawie-prawda. Poczekam jeszcze kilka dni i znowu będę do nich pisał. W każdym razie tak dziadowej obsługi jeszcze nie spotkałem. W świetle aresztowań w zarządzie i dziwnych zachowań właściciela, o których donoszą media - wolę umyć ręce niż czekać na BFG.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2019-03-12 21:00:30
Autor: J.F.
Użytkownik "Szymon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q68uic$8nr$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Nie narzekaj, Lukas ... a chyba juz C-A, to mi rok konto zamykal.
Nie poganialem, traktowalem jako ciekawostke.

Santander karte kredytowa zamknal w miare sprawnie, ale:
-dostaje pismo papierowe, ze trzeba uregulowac naleznosc do dnia X
-dostaje info elektroniczne, ze trzeba uregulowac naleznosc do dnia Y
-a w ogole naleznosc zawsze sam sobie sciagal ... w dniu Z

Niby tylko pare dni roznicy ... a niesmak pozostaje :-)

J.

Data: 2019-03-13 00:29:55
Autor: Waldek
W dniu 2019-03-12 o 21:00, J.F. pisze:

Nie narzekaj, Lukas ... a chyba juz C-A, to mi rok konto zamykal.
Nie poganialem, traktowalem jako ciekawostke.

Mnie za to Krokodyl tak skutecznie konto zamknął/zablokował
że po ponownym otwarciu 2 dni walczyłem aby odzyskać jego funkcjonalność :D

Kilka lat temu w Getinie też przez kilka m-cy konto zamykałem.
Teraz popierdółka Envelo - najpierw odmówili wykręcając się niezgodnością podpisu na wysłanym wniosku.
Zleciłem to Krokodylowi (dyspozycja) - zamknęli ROR ale zostawili rachunek oszczędnościowy.
I nie ma rady, trzeba będzie się jednak pofatygować osobiście ;)

Pozdro

Data: 2019-03-11 22:21:59
Autor: Waldek
[...]

3,2 również na koncie oszczędnościowym do 20kzl - można mieć 3 takowe
a 3,4 _chyba_ jeszcze Getin daje dla nowych środków do 200kzl

Pozdro

Data: 2019-03-06 08:09:58
Autor: J.F.
Dnia Tue, 5 Mar 2019 22:41:14 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
Ze skrajności - santander 25k (+10k dla zaufanych).
mBąk i pekao - duuuuużo dziewiątek :)

mbank ostatnio obnizyl limity ... ale mozna je sobie podniesc.

J.

Data: 2019-03-06 19:17:28
Autor: szsz
W dniu 2019-03-05 o 22:29, xbartx pisze:

[...]

Sie niedawno zapytalem kiedy to zmienia to mi odpisali że pracują nad podniesiem limitów ale nie ma terminu wprowadzenia zmiany

s.

Data: 2019-03-06 22:30:04
Autor: RobertS
W dniu 2019-03-06 o 19:17, szsz pisze:

Sie niedawno zapytalem kiedy to zmienia to mi odpisali że pracują nad podniesiem limitów ale nie ma terminu wprowadzenia zmiany

s.

miałem tak konto -naście lat temu i limit wynosił wtedy 30kzł, obecnie 50kzł, prawdopodobnie nie dam rady doczekać kiedy będzie chociaż z 300kzł...

mogą dzwnonić, weryfikować, ale niech się wreszcie da przelać większą kwotę bez wizyty w placówce

RobertS

Data: 2019-03-07 20:35:04
Autor: xbartx
On 3/6/19 10:30 PM, RobertS wrote:

[...]

No jest to upierdliwe i w aktualnych czasach trochę śmieszne, no ale cóż tak mają i co im zrobisz.

Xenocide

Data: 2019-03-07 08:36:10
Autor: travis
On 05.03.2019 22:29, xbartx wrote:

[...]

Można się wkurzyć.. Miałem przypadek jak chciałem kupić samochód... robię u klienta przelew a tutaj zonk :((( no i teraz gdzie najbliższy oddział i naginanie do oddziału...i cały dzień w plecy...

Data: 2019-03-07 02:32:06
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 7 marca 2019 08:36:11 UTC+1 użytkownik travis napisał:

Można się wkurzyć.. Miałem przypadek jak chciałem kupić samochód... robię u klienta przelew a tutaj zonk :((( no i teraz gdzie najbliższy oddział i naginanie do oddziału...i cały dzień w plecy...

To drogą bryką (tym bardziej, że z drugiej ręki) się wozisz...
Chyba że to była jakaś ciężarówka.

Data: 2019-03-13 22:14:17
Autor: xbartx
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

A jeszcze tak uściślę bo zrobiłem test. Ten limit to nie jest limit przelewu tylko limit operacji w danym dniu. Jeżeli w poniedziałek, wtorek, środę i czwartek zlecę max przelew 50k ale z datą przyszłą - piątek to w piątek bez problemu wyjdzie z konta przelew na 200k znaczy dokładnie to 4x50k. Taki urok.

Xenocide

Data: 2019-03-14 07:54:34
Autor: J.F.
Dnia Wed, 13 Mar 2019 22:14:17 +0100, xbartx napisał(a):
[...]

A jak z kolejnoscia przelewow ?

Bo jesli jesli chce zlecic cztery przelewy na 30-go, ale pieniadze
leza jeszcze na koncie oszczednosciowym ... ten wewnetrzny (nie ma
limitu i nie wchodzi w limit) trzeba wprowadzic jako pierwszy, mozna
jako ostatni, czy trzeba czuwac precyzyjnie do godziny 0:01 ? J.

Data: 2019-03-14 20:25:05
Autor: xbartx
On 3/14/19 7:54 AM, J.F. wrote:

[...]

Nie mam pojęcia i nie testowałem. Po prostu sprawdziłem tylko czy wyjdzie, więcej niż jeden przelew zlecony z datą przyszłą - wyjdzie.
Jakby ktoś np się tak urządził, że dostał jakąś większą sumę a nie chce mu się latać po oddziałach to może zrobić zlecenie stałe co jeden dzień.

Xenocide

Data: 2019-03-17 14:45:00
Autor: xbartx
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

Próbowałem przy pomocy zlecenia cyklicznego ustawić aby codziennie przez kolejnych kilka dni wychodził przelew, oj słabo się to skończyło i trochę ten system bankowy Mille ma niedociągnięcia oby tylko w tym zakresie.

Xenocide

Data: 2019-03-17 19:53:53
Autor: xbartx
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

Tak wrzucę jeszcze z kronikarskiego obowiązku w temacie testowania systemu bankowego w Mille. Chciałem złożyć zlecenie stałe aby przez kilka kolejnych dni przelewał się codziennie jakaś kwota ma moje zdefiniowane konto - błąd przekroczony limit. Próbowałem zrobić zlecenie stałe bez określania daty końcowej na kwotę 1 zł - nie da się przekroczono limit dziennych transakcji :) Oczywiście przy zatwierdzaniu takie zlecenia błąd i żadne ze zleceń nie pojawiło się na mojej liście zleceń stałych w Mille. Robiłem to w piątek i w sobotę próbując zrobić przelew co widzę? Oczywiście przekroczono limit, mimo że w historii konta nie ma żadnych transakcji ale limit przekroczony. Próbowałem na czacie pogadać, Pani ma za małe uprawnienia, przez telefon Pan też niewiele pomógł i stwierdził, że może się później zalogować albo jutro :)

W niedzielę przelew już się wykonał, no to napisałem już z czystej ciekawości reklamację dlaczego w sobotę się nie dało a w niedzielę już tak i oto enigmatyczna i zawiła odpowiedź:

"Wynika to z założonego zlecenia stałego. Zlecenie założone jednak nie zrealizowane pomniejsza limit dzienny a takie widnieje w systemie."

Toż to logika wysokiego lotu i ja po prostu za głupi jestem aby to pojąć :D

Xenocide

Data: 2019-03-17 20:55:23
Autor: Robert Tomasik
W dniu 17.03.2019 o 19:53, xbartx pisze:

"Wynika to z założonego zlecenia stałego. Zlecenie założone jednak nie
zrealizowane pomniejsza limit dzienny a takie widnieje w systemie."
Toż to logika wysokiego lotu i ja po prostu za głupi jestem aby to pojąć :D

W sobotę do limitu wliczały sie twoje nieudane próby. W niedzielę miałeś
nowy pusty limit. Przynajmniej ja tak rozumiem tę odpowiedź.

Data: 2019-03-18 17:05:33
Autor: xbartx
On 3/17/19 8:55 PM, Robert Tomasik wrote:

W sobotę do limitu wliczały sie twoje nieudane próby. W niedzielę miałeś
nowy pusty limit. Przynajmniej ja tak rozumiem tę odpowiedź.

Mi chodzi o logikę? Jak do limitu transakcji może się wliczyć nieudana próba? Opisał bym jeszcze trochę kretynizmów tego systemu, których się domyślam ale mi szkoda klawiatury :)

Xenocide

Data: 2019-03-18 10:11:31
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 11:05:34 UTC-5 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

Mi chodzi o logikę? Jak do limitu transakcji może się wliczyć nieudana próba? Opisał bym jeszcze trochę kretynizmów tego systemu, których się domyślam ale mi szkoda klawiatury :)

Widac nie rozumiesz jak dziala i po co jest system ograniczen.
Jest on po to aby jak najmniej pieniedzy dalo sie wyprowadzic z konta.

I jako taki raczej bedzie dzialal w kierunku ograniczenia niz rozluznienia. Innymi slowy, kazda akcja bedzie ten limit zmniejszac bo to ogranicza szanse ze komus sie uda wyprowadzic kase z konta.

Jak masz limity za male to je sobie powieksz. Jak oczekujesz duzej operacji to idz do banku i tam ci pewnie mila osoba pomoze ogarnac temat.

A zeby cie bardziej nakrecic to ujawnie ci ze w jakims banku (chyba ing) jest tak ze jak ty zrobisz przelew z Twojego laptopa przez Twoje polaczenie komorkowe z Twojego telefonu i wyczerpiesz limit (powiedzmy okolice 100kpln).. To jak ja bede chcial w ing zrobic przelew z Mojego komputera ale przez Twoja komorke (wifi udzielone) to nie zrobie. Bo sie limit wyczerpal.

Taka ciekawostka!

Data: 2019-03-18 18:24:41
Autor: Kamil Jońca
sczygiel@gmail.com writes:

Jak masz limity za male to je sobie powieksz. Jak oczekujesz duzej operacji to idz do banku i tam ci pewnie mila osoba pomoze ogarnac temat.

Ale cały ten wątek jest o tym że NIE MOŻNA POWIĘKSZYĆ.

KJ

Politicians should read science fiction, not westerns and detective stories.
-- Arthur C. Clarke

Data: 2019-03-18 12:30:24
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 12:27:02 UTC-5 użytkownik Kamil Jońca napisał:
sczygiel@gmail.com writes:

> Jak masz limity za male to je sobie powieksz. Jak oczekujesz duzej operacji to idz do banku i tam ci pewnie mila osoba pomoze ogarnac temat.

Ale cały ten wątek jest o tym że NIE MOŻNA POWIĘKSZYĆ.

Nawet po wizycie w banku?

Nie czytam dlugasnych watkow wiec z gory przepraszam.

Data: 2019-03-18 20:41:37
Autor: Kamil Jońca

sczygiel@gmail.com writes:

> [...]

Ale cały ten wątek jest o tym że NIE MOŻNA POWIĘKSZYĆ.

OIDP to nawet.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
The brain is a wonderful organ; it starts working the moment you get up

Data: 2019-03-18 18:41:26
Autor: J.F.
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
Dnia Mon, 18 Mar 2019 10:11:31 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com
napisał(a):
[...]

Moze i cos nieglupiego w tym jest, ale jak oni to rozrozniaja ?
Adres IP przeciez zmienny, a w komorkach chyba nawet wspolny
(DNAT-owany).

J.

Data: 2019-03-18 12:32:42
Autor: sczygiel
napisał(a):
> [...]

Moze i cos nieglupiego w tym jest, ale jak oni to rozrozniaja ?
Adres IP przeciez zmienny, a w komorkach chyba nawet wspolny

Adres komorki podczas jednej sesji pewnie ten sam.
A ze moj laptop bedzie inaczej natowany niz xbartxa to niewazne, bank tego pewnie nie widzi albo uwaza ze reszta roznic niewazna bo to pewnie haker sie anonymizuje tylko nieudolnie. Czy jakos tak.
Tak czy siak jak w umowie i regulaminie uslugi internetowej nie jest napisane czego nie wolno to moga robic co chca...

Data: 2019-03-18 22:07:14
Autor: xbartx
On 3/18/19 6:11 PM, sczygiel@gmail.com wrote:

Widac nie rozumiesz jak dziala i po co jest system ograniczen.
Jest on po to aby jak najmniej pieniedzy dalo sie wyprowadzic z konta.

Kolejny mądry. W Millenium byłeś na praktykach czy jak? ;)
System bankowy to nie jest jakaś gra albo inna ruletka, tego się po prostu używa i wykonuje operację według uznania. Jak dla mnie nie może być w systemie bankowym coś takiego jak nieudana próba (no może poza próbą logowania albo zmiany hasła), bo niby jak? Mam na koncie 1000 zł, nie mam żadnego debetu, kredytu ani nic takiego i chcę przelać 1500 zł i co system mi zaliczy nieudaną próbę? Przecież mamy XXI w. o ile się dobrze orientuję.

Dostałem od kolejnej osoby kolejną odpowiedź znaczy kolejną wizję by Mille cytuję:

"w odniesieniu do Pana zgłoszenia uprzejmie informuję, że limit główny stanowi dzienny limit transakcji możliwych do wykonania poprzez system Millenet. W poczet Limitu głównego wliczone zostają również transakcje zlecone z datą przyszłą oraz takie, *które nie zostały przyjęte przez system z powodu błędnych danych*. W dniu 15-03-2019 zlecił Pan przelew"

Normalnie jak na wojnie w tym Mille. Reasumując 15 zleciłem przelew i poszedł i doszedł tego samego dnia, 16tego nie mogłem bo limit, 17ego o dziwno mogłem i poszedł a dzisiaj 18ego znowu nie mogłem bo limit. Bankowego Nobla bym im przyznał bez chwili zastanowienia.

Xenocide

Data: 2019-03-22 19:24:56
Autor: Szymon
W dniu 2019-03-18 o 22:07, xbartx pisze:

[...]

Jeszcze jedna ciekawostka... Mille ma ciekawe promocje na KO, ale po jej uruchomieniu działa tylko przez 3 miesiące na nowe środki. Potem można przystąpić do kolejnej. Aż chciałoby się przed końcem obecnej wyprowadzić środki jednym przelewem zerując konto, kolejnego dnia zakładam byłby dzień badania stanu, w następnym środki wracają jako "nowe" i kolejne 3 miesiące promocja się nalicza. Tutaj niestety limit mocno blokuje.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2019-03-22 21:48:35
Autor: Waldek
W dniu 2019-03-22 o 19:24, Szymon pisze:

[...]

Już "prawie" nie blokuje bo limit spadł z 200 do obecnie 100k
a jak obetną do 50k... to problem całkowicie zniknie :Q

Data: 2019-03-25 17:43:33
Autor: xbartx
On 3/22/19 7:24 PM, Szymon wrote:

[...]

Według tego co przerobiłem to da się tak ustawić, że przez kolejne dni zlecam przelewy z datą przyszłą i potem jednego dnia ustawiam przelew z datą przyszłą z KO > ROR i w teorii powinno zadziałać ale w praktyce głowy nie dam. Znaczy więcej niż jeden przelew na 50k na pewno wyjdzie jednego dnia ale nie wiem czy przelew między własnymi rachunkami idzie szybciej niż przelew na zewnątrz. Na logikę na pewno tak, ale Mille i logika to tutaj może być różnie ;)

Xenocide

Data: 2019-03-29 17:22:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

"xbartx" q7b0fm$21j$1@node1.news.atman.pl

Według tego co przerobiłem to da się tak ustawić, że przez kolejne dni zlecam przelewy z datą przyszłą

Ponoć warto nieco zróżnicować takie zlecenia, bo
kilka na tę samą kwotę Mille potrafi potraktować
jako jeden.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
[...]

 - 17 marca ZUS spał bez ostrzegania
 - z 17 na 18 bm. spał zgodnie z harmonogramem
 - teraz śpi...
 - bodajże 11 marca br. byłem w ZUSie -- ,,system'' wtedy też spał...

[ja akurat także spałem 11 marca, bo byłem tak schorowany,
że z trudem łapałem kontakt ze światem, ale że nie ja
wyznaczyłem termin i nie miałem pewności co do tego,
czy dostanę usprawiedliwiające moja nieobecność zwolnienie
od lekarza rodzinnego -- wolałem stawić się w ZUSie na
wezwanie; zwolnienie otrzymałem 14 bm. -- bo ,,na gwałt''
potrzebowałem skierowania na badanie krwi i skierowania
(akurat tu już bez gwałtu) do specjalisty]

Data: 2019-03-30 00:19:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

"Eneuel Leszek Ciszewski" q7lgns$gul$1@node2.news.atman.pl

- 17 marca ZUS spał bez ostrzegania
- z 17 na 18 bm. spał zgodnie z harmonogramem
- teraz śpi...
- bodajże 11 marca br. byłem w ZUSie -- ,,system'' wtedy też spał...

+ - 27 marca ZUS spał bez ostrzegania
+ - z 27 na 28 bm. spał zgodnie z harmonogramem

Terminem składania deklaracji jest 15 dzień miesiąca -- zaczynam
zwykle właśnie ~27 dnia miesiąca, aby zdążyć... Gdybym zaczynał
po 10 dniu -- raczej ;) bym spóźniał się...

--