Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

Data: 2019-03-13 22:14:17
Autor: xbartx
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

A jeszcze tak uściślę bo zrobiłem test. Ten limit to nie jest limit przelewu tylko limit operacji w danym dniu. Jeżeli w poniedziałek, wtorek, środę i czwartek zlecę max przelew 50k ale z datą przyszłą - piątek to w piątek bez problemu wyjdzie z konta przelew na 200k znaczy dokładnie to 4x50k. Taki urok.

Xenocide

Data: 2019-03-14 07:54:34
Autor: J.F.
Dnia Wed, 13 Mar 2019 22:14:17 +0100, xbartx napisał(a):
[...]

A jak z kolejnoscia przelewow ?

Bo jesli jesli chce zlecic cztery przelewy na 30-go, ale pieniadze
leza jeszcze na koncie oszczednosciowym ... ten wewnetrzny (nie ma
limitu i nie wchodzi w limit) trzeba wprowadzic jako pierwszy, mozna
jako ostatni, czy trzeba czuwac precyzyjnie do godziny 0:01 ? J.

Data: 2019-03-14 20:25:05
Autor: xbartx
On 3/14/19 7:54 AM, J.F. wrote:

[...]

Nie mam pojęcia i nie testowałem. Po prostu sprawdziłem tylko czy wyjdzie, więcej niż jeden przelew zlecony z datą przyszłą - wyjdzie.
Jakby ktoś np się tak urządził, że dostał jakąś większą sumę a nie chce mu się latać po oddziałach to może zrobić zlecenie stałe co jeden dzień.

Xenocide

Data: 2019-03-17 14:45:00
Autor: xbartx
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

Próbowałem przy pomocy zlecenia cyklicznego ustawić aby codziennie przez kolejnych kilka dni wychodził przelew, oj słabo się to skończyło i trochę ten system bankowy Mille ma niedociągnięcia oby tylko w tym zakresie.

Xenocide

Data: 2019-03-17 19:53:53
Autor: xbartx
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

Tak wrzucę jeszcze z kronikarskiego obowiązku w temacie testowania systemu bankowego w Mille. Chciałem złożyć zlecenie stałe aby przez kilka kolejnych dni przelewał się codziennie jakaś kwota ma moje zdefiniowane konto - błąd przekroczony limit. Próbowałem zrobić zlecenie stałe bez określania daty końcowej na kwotę 1 zł - nie da się przekroczono limit dziennych transakcji :) Oczywiście przy zatwierdzaniu takie zlecenia błąd i żadne ze zleceń nie pojawiło się na mojej liście zleceń stałych w Mille. Robiłem to w piątek i w sobotę próbując zrobić przelew co widzę? Oczywiście przekroczono limit, mimo że w historii konta nie ma żadnych transakcji ale limit przekroczony. Próbowałem na czacie pogadać, Pani ma za małe uprawnienia, przez telefon Pan też niewiele pomógł i stwierdził, że może się później zalogować albo jutro :)

W niedzielę przelew już się wykonał, no to napisałem już z czystej ciekawości reklamację dlaczego w sobotę się nie dało a w niedzielę już tak i oto enigmatyczna i zawiła odpowiedź:

"Wynika to z założonego zlecenia stałego. Zlecenie założone jednak nie zrealizowane pomniejsza limit dzienny a takie widnieje w systemie."

Toż to logika wysokiego lotu i ja po prostu za głupi jestem aby to pojąć :D

Xenocide

Data: 2019-03-17 20:55:23
Autor: Robert Tomasik
W dniu 17.03.2019 o 19:53, xbartx pisze:

"Wynika to z założonego zlecenia stałego. Zlecenie założone jednak nie
zrealizowane pomniejsza limit dzienny a takie widnieje w systemie."
Toż to logika wysokiego lotu i ja po prostu za głupi jestem aby to pojąć :D

W sobotę do limitu wliczały sie twoje nieudane próby. W niedzielę miałeś
nowy pusty limit. Przynajmniej ja tak rozumiem tę odpowiedź.

Data: 2019-03-18 17:05:33
Autor: xbartx
On 3/17/19 8:55 PM, Robert Tomasik wrote:

W sobotę do limitu wliczały sie twoje nieudane próby. W niedzielę miałeś
nowy pusty limit. Przynajmniej ja tak rozumiem tę odpowiedź.

Mi chodzi o logikę? Jak do limitu transakcji może się wliczyć nieudana próba? Opisał bym jeszcze trochę kretynizmów tego systemu, których się domyślam ale mi szkoda klawiatury :)

Xenocide

Data: 2019-03-18 10:11:31
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 11:05:34 UTC-5 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

Mi chodzi o logikę? Jak do limitu transakcji może się wliczyć nieudana próba? Opisał bym jeszcze trochę kretynizmów tego systemu, których się domyślam ale mi szkoda klawiatury :)

Widac nie rozumiesz jak dziala i po co jest system ograniczen.
Jest on po to aby jak najmniej pieniedzy dalo sie wyprowadzic z konta.

I jako taki raczej bedzie dzialal w kierunku ograniczenia niz rozluznienia. Innymi slowy, kazda akcja bedzie ten limit zmniejszac bo to ogranicza szanse ze komus sie uda wyprowadzic kase z konta.

Jak masz limity za male to je sobie powieksz. Jak oczekujesz duzej operacji to idz do banku i tam ci pewnie mila osoba pomoze ogarnac temat.

A zeby cie bardziej nakrecic to ujawnie ci ze w jakims banku (chyba ing) jest tak ze jak ty zrobisz przelew z Twojego laptopa przez Twoje polaczenie komorkowe z Twojego telefonu i wyczerpiesz limit (powiedzmy okolice 100kpln).. To jak ja bede chcial w ing zrobic przelew z Mojego komputera ale przez Twoja komorke (wifi udzielone) to nie zrobie. Bo sie limit wyczerpal.

Taka ciekawostka!

Data: 2019-03-18 18:24:41
Autor: Kamil Jońca
sczygiel@gmail.com writes:

Jak masz limity za male to je sobie powieksz. Jak oczekujesz duzej operacji to idz do banku i tam ci pewnie mila osoba pomoze ogarnac temat.

Ale cały ten wątek jest o tym że NIE MOŻNA POWIĘKSZYĆ.

KJ

Politicians should read science fiction, not westerns and detective stories.
-- Arthur C. Clarke

Data: 2019-03-18 12:30:24
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 12:27:02 UTC-5 użytkownik Kamil Jońca napisał:
sczygiel@gmail.com writes:

> Jak masz limity za male to je sobie powieksz. Jak oczekujesz duzej operacji to idz do banku i tam ci pewnie mila osoba pomoze ogarnac temat.

Ale cały ten wątek jest o tym że NIE MOŻNA POWIĘKSZYĆ.

Nawet po wizycie w banku?

Nie czytam dlugasnych watkow wiec z gory przepraszam.

Data: 2019-03-18 20:41:37
Autor: Kamil Jońca

sczygiel@gmail.com writes:

> [...]

Ale cały ten wątek jest o tym że NIE MOŻNA POWIĘKSZYĆ.

OIDP to nawet.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
The brain is a wonderful organ; it starts working the moment you get up

Data: 2019-03-18 18:41:26
Autor: J.F.
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
Dnia Mon, 18 Mar 2019 10:11:31 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com
napisał(a):
[...]

Moze i cos nieglupiego w tym jest, ale jak oni to rozrozniaja ?
Adres IP przeciez zmienny, a w komorkach chyba nawet wspolny
(DNAT-owany).

J.

Data: 2019-03-18 12:32:42
Autor: sczygiel
napisał(a):
> [...]

Moze i cos nieglupiego w tym jest, ale jak oni to rozrozniaja ?
Adres IP przeciez zmienny, a w komorkach chyba nawet wspolny

Adres komorki podczas jednej sesji pewnie ten sam.
A ze moj laptop bedzie inaczej natowany niz xbartxa to niewazne, bank tego pewnie nie widzi albo uwaza ze reszta roznic niewazna bo to pewnie haker sie anonymizuje tylko nieudolnie. Czy jakos tak.
Tak czy siak jak w umowie i regulaminie uslugi internetowej nie jest napisane czego nie wolno to moga robic co chca...

Data: 2019-03-18 22:07:14
Autor: xbartx
On 3/18/19 6:11 PM, sczygiel@gmail.com wrote:

Widac nie rozumiesz jak dziala i po co jest system ograniczen.
Jest on po to aby jak najmniej pieniedzy dalo sie wyprowadzic z konta.

Kolejny mądry. W Millenium byłeś na praktykach czy jak? ;)
System bankowy to nie jest jakaś gra albo inna ruletka, tego się po prostu używa i wykonuje operację według uznania. Jak dla mnie nie może być w systemie bankowym coś takiego jak nieudana próba (no może poza próbą logowania albo zmiany hasła), bo niby jak? Mam na koncie 1000 zł, nie mam żadnego debetu, kredytu ani nic takiego i chcę przelać 1500 zł i co system mi zaliczy nieudaną próbę? Przecież mamy XXI w. o ile się dobrze orientuję.

Dostałem od kolejnej osoby kolejną odpowiedź znaczy kolejną wizję by Mille cytuję:

"w odniesieniu do Pana zgłoszenia uprzejmie informuję, że limit główny stanowi dzienny limit transakcji możliwych do wykonania poprzez system Millenet. W poczet Limitu głównego wliczone zostają również transakcje zlecone z datą przyszłą oraz takie, *które nie zostały przyjęte przez system z powodu błędnych danych*. W dniu 15-03-2019 zlecił Pan przelew"

Normalnie jak na wojnie w tym Mille. Reasumując 15 zleciłem przelew i poszedł i doszedł tego samego dnia, 16tego nie mogłem bo limit, 17ego o dziwno mogłem i poszedł a dzisiaj 18ego znowu nie mogłem bo limit. Bankowego Nobla bym im przyznał bez chwili zastanowienia.

Xenocide

Data: 2019-03-22 19:24:56
Autor: Szymon
W dniu 2019-03-18 o 22:07, xbartx pisze:

[...]

Jeszcze jedna ciekawostka... Mille ma ciekawe promocje na KO, ale po jej uruchomieniu działa tylko przez 3 miesiące na nowe środki. Potem można przystąpić do kolejnej. Aż chciałoby się przed końcem obecnej wyprowadzić środki jednym przelewem zerując konto, kolejnego dnia zakładam byłby dzień badania stanu, w następnym środki wracają jako "nowe" i kolejne 3 miesiące promocja się nalicza. Tutaj niestety limit mocno blokuje.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2019-03-22 21:48:35
Autor: Waldek
W dniu 2019-03-22 o 19:24, Szymon pisze:

[...]

Już "prawie" nie blokuje bo limit spadł z 200 do obecnie 100k
a jak obetną do 50k... to problem całkowicie zniknie :Q

Data: 2019-03-25 17:43:33
Autor: xbartx
On 3/22/19 7:24 PM, Szymon wrote:

[...]

Według tego co przerobiłem to da się tak ustawić, że przez kolejne dni zlecam przelewy z datą przyszłą i potem jednego dnia ustawiam przelew z datą przyszłą z KO > ROR i w teorii powinno zadziałać ale w praktyce głowy nie dam. Znaczy więcej niż jeden przelew na 50k na pewno wyjdzie jednego dnia ale nie wiem czy przelew między własnymi rachunkami idzie szybciej niż przelew na zewnątrz. Na logikę na pewno tak, ale Mille i logika to tutaj może być różnie ;)

Xenocide

Data: 2019-03-29 17:22:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

"xbartx" q7b0fm$21j$1@node1.news.atman.pl

Według tego co przerobiłem to da się tak ustawić, że przez kolejne dni zlecam przelewy z datą przyszłą

Ponoć warto nieco zróżnicować takie zlecenia, bo
kilka na tę samą kwotę Mille potrafi potraktować
jako jeden.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

 - 17 marca ZUS spał bez ostrzegania
 - z 17 na 18 bm. spał zgodnie z harmonogramem
 - teraz śpi...
 - bodajże 11 marca br. byłem w ZUSie -- ,,system'' wtedy też spał...

[ja akurat także spałem 11 marca, bo byłem tak schorowany,
że z trudem łapałem kontakt ze światem, ale że nie ja
wyznaczyłem termin i nie miałem pewności co do tego,
czy dostanę usprawiedliwiające moja nieobecność zwolnienie
od lekarza rodzinnego -- wolałem stawić się w ZUSie na
wezwanie; zwolnienie otrzymałem 14 bm. -- bo ,,na gwałt''
potrzebowałem skierowania na badanie krwi i skierowania
(akurat tu już bez gwałtu) do specjalisty]

Data: 2019-03-30 00:19:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd

"Eneuel Leszek Ciszewski" q7lgns$gul$1@node2.news.atman.pl

- 17 marca ZUS spał bez ostrzegania
- z 17 na 18 bm. spał zgodnie z harmonogramem
- teraz śpi...
- bodajże 11 marca br. byłem w ZUSie -- ,,system'' wtedy też spał...

+ - 27 marca ZUS spał bez ostrzegania
+ - z 27 na 28 bm. spał zgodnie z harmonogramem

Terminem składania deklaracji jest 15 dzień miesiąca -- zaczynam
zwykle właśnie ~27 dnia miesiąca, aby zdążyć... Gdybym zaczynał
po 10 dniu -- raczej ;) bym spóźniał się...

--