Data: 2011-12-01 11:29:41 | |
Autor: M | |
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy | |
Dostalem nowa karte z Millenium.
Dziala w Tesco, dziala w bankomacie Millenium, ale juz np. w Carrefourach terminale jej nie widza, podobnie w wiekszosci bankomatow, np. WBK, Nordea, w jakims banku spoldzielczym. Najpierw zglosilem problem w oddziale. Powiedziano mi, że to chwilowa awaria, bo juz byl klient, ktory takze nie mogl wyplacic z bankomatu. Po kilku dniach napisalem reklamacje poczta wewnetrzna. Oto odpowiedz: "W odpowiedzi na Pana wiadomo¶ć, uprzejmie informuję, że Pana karta debetowa Millennium VISA Dobre Konto jest aktywna i sprawna. W dniu 26.11.2011 została zarejestrowana transakcja gotówkowa kart±, nieudanych transakcji system nie odnotował. " No jak ma system odnotowac nieudane transakcje, skoro terminal w ogole nie widzi karty?? Ktos z Was mial podobny problem? M. |
|
Data: 2011-12-01 16:44:13 | |
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl | |
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy | |
On 1 Gru, 20:29, M <msa...@gmail.com> wrote:
Dostalem nowa karte z Millenium. Tak, miałem problem z kredytówk± MC Inspiracje. W jednym sklepie karta działała, a w drugim nie. Kartę wymienili z nowym numerem. W oddziale powiedzieli, że to sprawka wadliwego czipa. Podobnie jak w Twoim przypadku, niektóre terminale karty nie rozpoznawały. |
|
Data: 2011-12-02 07:00:22 | |
Autor: Józef Goła¶ | |
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy | |
Potwierdzam
Miałem to samo Poszedłem do oddziału i wymienili mi na now± - niestety trwało to z tydzień - o dziwo pin pozostał ten sam -- |
|
Data: 2011-12-02 08:06:59 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy | |
M pisze:
Dostalem nowa karte z Millenium. Miałem to samo z Mille Impresją - nie działały operacje, wykorzystujące chipa. Poszedłem do oddziału i poprosiłem o duplikat, starą kartę od razu zniszczyli (choć bardzo nie chciałem, bo jednak czasem działała). Już po 2 miesiącach i 2 upomnieniach telefonicznych dostałem nową... Co ciekawe, miesiąc później zadzwoniła miła pani z teleserwisu i usilnie starała się mnie namówić, żebym odwołał wypowiedzenie umowy karty (wtf?). Bardzo się ucieszyła, gdy udało mi się wreszcie ją przekonać, że ja żadnego wypowiedzenia nie składałem... :-) -- MiCHA |
|
Data: 2011-12-05 07:26:08 | |
Autor: M | |
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy | |
Uparli się:
"W nawi±zaniu do poprzednich wiadomo¶ci, uprzejmie informuję, że zgodnie z Cennikiem wymiana karty na pro¶bę jej posiadacza jest płatne (20 PLN). Jednakże, w przypadku, gdy karta jest niesprawna może Pan ubiegać się o zwrot kosztów za jej wydanie, natomiast nie mogę zagwarantować Panu zwrotu opłaty. Ewentualn± decyzję w tej sprawie podejmie Zespół Procesowania Reklamacji. Z poważaniem, Bartłomiej Tarnacki Departament Bankowo¶ci Elektronicznej Bank Millennium S.A." Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmow± przyjęcia reklamacji wadliwego produktu. Co dalej? Skarga do KNF? M. |
|
Data: 2011-12-05 19:31:02 | |
Autor: MarekZ | |
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy | |
Użytkownik "M" <msawic@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:8aa341dc-b84b-449e-b9a9-9b4fdad79bbb@d10g2000vbf.googlegroups.com...
Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmow± IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu. Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%" zostanie rozpatrzona pozytywnie. |
|
Data: 2011-12-05 22:26:13 | |
Autor: M | |
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy | |
On 5 Gru, 19:31, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu. Ale jak sami napisali, nie gwarantuj± zwrotu opłaty, więc nie mam zamiaru jej ponosić. Widzę jeszcze jedno wyj¶cie: rozwi±zanie umowy i ponowne jej podpisanie, skoro dla banku tak jest pro¶ciej, niż wymienić wadliwy produkt. M. |
|
Data: 2011-12-06 10:08:45 | |
Autor: MarekZ | |
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy | |
Użytkownik "M" <msawic@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:bdbcd1fa-bfa8-4c96-b599-8779c45d8275@c13g2000vbh.googlegroups.com...
IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu. No skoro tak wolisz, to na pewno nikomu w Millennium nie będzie to przeszkadzać. To jest taki rodzaj zabezpieczenia, bo zawsze może się trafić jaki¶ pierdolnięty klient, który zażyczy sobie dwustu wymian karty rocznie pod pretekstem ich złego działania, po czym sprzeda te plastiki za jakie¶ 50 zł jakim¶ kolekcjonerom czy tam komu¶. Albo z mikroprocesorów będzie chciał odzyskać miedĽ albo złoto. |
|
Data: 2011-12-06 02:15:33 | |
Autor: M | |
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy | |
To jest taki rodzaj zabezpieczenia, bo zawsze mo e si trafi jaki Przecież jak pisał jeden z poprzedników, przed wydaniem nowej, zabrali mu star± kartę. Poza tym jak mam udowodnić bankowi, że w większo¶ci terminali karta nie działa? Czy pracownik banku wyjdzie ze mn± do sklepu/bankomatu za rogiem, żeby to zobaczyć? Nie s±dzę. M. |
|
Data: 2011-12-06 11:39:51 | |
Autor: MarekZ | |
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy | |
Użytkownik "M" <msawic@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:dd7eba2b-69c7-4e78-bc76-7c550f1ffdbd@j10g2000vbe.googlegroups.com...
Przecież jak pisał jeden z poprzedników, przed wydaniem nowej, zabrali Nikt nigdzie nie będzie wychodził i niczego nie będzie sprawdzał, po prostu zwróc± tę opłatę czy tam jej nie pobior±. Miałem tyle kart w Mille i tyle razy tam robiłem przeróżne rzeczy, że wiem jak to działa w praktyce. Oczywi¶cie 100%-owej gwarancji na to nie ma. ;-) |
|