Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy

Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy

Data: 2011-12-01 11:29:41
Autor: M
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Dostalem nowa karte z Millenium.
Dziala w Tesco, dziala w bankomacie Millenium, ale juz np. w
Carrefourach terminale jej nie widza, podobnie w wiekszosci
bankomatow, np. WBK, Nordea, w jakims banku spoldzielczym. Najpierw
zglosilem problem w oddziale. Powiedziano mi, że to chwilowa awaria,
bo juz byl klient, ktory takze nie mogl wyplacic z bankomatu. Po kilku
dniach napisalem reklamacje poczta wewnetrzna. Oto odpowiedz:
"W odpowiedzi na Pana wiadomo¶ć, uprzejmie informuję, że Pana karta
debetowa Millennium VISA Dobre Konto jest aktywna i sprawna. W dniu
26.11.2011 została zarejestrowana transakcja gotówkowa kart±,
nieudanych transakcji system nie odnotował. "
No jak ma system odnotowac nieudane transakcje, skoro terminal w ogole
nie widzi karty??
Ktos z Was mial podobny problem?

M.

Data: 2011-12-01 16:44:13
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
On 1 Gru, 20:29, M <msa...@gmail.com> wrote:
Dostalem nowa karte z Millenium.
Dziala w Tesco, dziala w bankomacie Millenium, ale juz np. w
Carrefourach terminale jej nie widza, podobnie w wiekszosci
bankomatow, np. WBK, Nordea, w jakims banku spoldzielczym. Najpierw
zglosilem problem w oddziale. Powiedziano mi, że to chwilowa awaria,
bo juz byl klient, ktory takze nie mogl wyplacic z bankomatu. Po kilku
dniach napisalem reklamacje poczta wewnetrzna. Oto odpowiedz:
"W odpowiedzi na Pana wiadomo¶ć, uprzejmie informuję, że Pana karta
debetowa Millennium VISA Dobre Konto jest aktywna i sprawna. W dniu
26.11.2011 została zarejestrowana transakcja gotówkowa kart±,
nieudanych transakcji system nie odnotował. "
No jak ma system odnotowac nieudane transakcje, skoro terminal w ogole
nie widzi karty??
Ktos z Was mial podobny problem?

M.

Tak, miałem problem z kredytówk± MC Inspiracje. W jednym sklepie karta
działała, a w drugim nie.
Kartę wymienili z nowym numerem. W oddziale powiedzieli, że to sprawka
wadliwego czipa.
Podobnie jak w Twoim przypadku, niektóre terminale karty nie
rozpoznawały.

Data: 2011-12-02 07:00:22
Autor: Józef Goła¶
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Potwierdzam

Miałem to samo

Poszedłem do oddziału i wymienili mi na now± - niestety trwało to z tydzień -
o dziwo pin pozostał ten sam

--


Data: 2011-12-02 08:06:59
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
M pisze:
Dostalem nowa karte z Millenium.
[...]
Ktos z Was mial podobny problem?

Miałem to samo z Mille Impresją - nie działały operacje, wykorzystujące
chipa. Poszedłem do oddziału i poprosiłem o duplikat, starą kartę od
razu zniszczyli (choć bardzo nie chciałem, bo jednak czasem działała).
Już po 2 miesiącach i 2 upomnieniach telefonicznych dostałem nową... Co
ciekawe, miesiąc później zadzwoniła miła pani z teleserwisu i usilnie
starała się mnie namówić, żebym odwołał wypowiedzenie umowy karty
(wtf?). Bardzo się ucieszyła, gdy udało mi się wreszcie ją przekonać, że
ja żadnego wypowiedzenia nie składałem... :-)

--
MiCHA

Data: 2011-12-05 07:26:08
Autor: M
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Uparli się:

"W nawi±zaniu do poprzednich wiadomo¶ci, uprzejmie informuję, że
zgodnie z Cennikiem wymiana karty na pro¶bę jej posiadacza jest płatne
(20 PLN). Jednakże, w przypadku, gdy karta jest niesprawna może Pan
ubiegać się o zwrot kosztów za jej wydanie, natomiast nie mogę
zagwarantować Panu zwrotu opłaty. Ewentualn± decyzję w tej sprawie
podejmie Zespół Procesowania Reklamacji.



Z poważaniem,

Bartłomiej Tarnacki

Departament Bankowo¶ci Elektronicznej



Bank Millennium S.A."

Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmow±
przyjęcia reklamacji wadliwego produktu. Co dalej? Skarga do KNF?

M.

Data: 2011-12-05 19:31:02
Autor: MarekZ
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Użytkownik "M" <msawic@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:8aa341dc-b84b-449e-b9a9-9b4fdad79bbb@d10g2000vbf.googlegroups.com...

Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmow±
przyjęcia reklamacji wadliwego produktu. Co dalej? Skarga do KNF?

IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.

Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%" zostanie rozpatrzona pozytywnie.

Data: 2011-12-05 22:26:13
Autor: M
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
On 5 Gru, 19:31, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.

Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%"
zostanie rozpatrzona pozytywnie.

Ale jak sami napisali, nie gwarantuj± zwrotu opłaty, więc nie mam
zamiaru jej ponosić.
Widzę jeszcze jedno wyj¶cie: rozwi±zanie umowy i ponowne jej
podpisanie, skoro dla banku tak jest pro¶ciej, niż wymienić wadliwy
produkt.

M.

Data: 2011-12-06 10:08:45
Autor: MarekZ
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Użytkownik "M" <msawic@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:bdbcd1fa-bfa8-4c96-b599-8779c45d8275@c13g2000vbh.googlegroups.com...

IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.

Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%"
zostanie rozpatrzona pozytywnie.

Ale jak sami napisali, nie gwarantuj± zwrotu opłaty, więc nie mam
zamiaru jej ponosić.
Widzę jeszcze jedno wyj¶cie: rozwi±zanie umowy i ponowne jej
podpisanie, skoro dla banku tak jest pro¶ciej, niż wymienić wadliwy
produkt.

No skoro tak wolisz, to na pewno nikomu w Millennium nie będzie to przeszkadzać.

To jest taki rodzaj zabezpieczenia, bo zawsze może się trafić jaki¶ pierdolnięty klient, który zażyczy sobie dwustu wymian karty rocznie pod pretekstem ich złego działania, po czym sprzeda te plastiki za jakie¶ 50 zł jakim¶ kolekcjonerom czy tam komu¶. Albo z mikroprocesorów będzie chciał odzyskać miedĽ albo złoto.

Data: 2011-12-06 02:15:33
Autor: M
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
To jest taki rodzaj zabezpieczenia, bo zawsze mo e si trafi jaki
pierdolni ty klient, kt ry za yczy sobie dwustu wymian karty rocznie pod
pretekstem ich z ego dzia ania, po czym sprzeda te plastiki za jakie 50 z
jakim kolekcjonerom czy tam komu . Albo z mikroprocesor w b dzie chcia
odzyska mied albo z oto.

Przecież jak pisał jeden z poprzedników, przed wydaniem nowej, zabrali
mu star± kartę.
Poza tym jak mam udowodnić bankowi, że w większo¶ci terminali karta
nie działa? Czy pracownik banku wyjdzie ze mn± do sklepu/bankomatu za
rogiem, żeby to zobaczyć? Nie s±dzę.

M.

Data: 2011-12-06 11:39:51
Autor: MarekZ
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Użytkownik "M" <msawic@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:dd7eba2b-69c7-4e78-bc76-7c550f1ffdbd@j10g2000vbe.googlegroups.com...

Przecież jak pisał jeden z poprzedników, przed wydaniem nowej, zabrali
mu star± kartę.
Poza tym jak mam udowodnić bankowi, że w większo¶ci terminali karta
nie działa? Czy pracownik banku wyjdzie ze mn± do sklepu/bankomatu za
rogiem, żeby to zobaczyć? Nie s±dzę.

Nikt nigdzie nie będzie wychodził i niczego nie będzie sprawdzał, po prostu zwróc± tę opłatę czy tam jej nie pobior±. Miałem tyle kart w Mille i tyle razy tam robiłem przeróżne rzeczy, że wiem jak to działa w praktyce. Oczywi¶cie 100%-owej gwarancji na to nie ma. ;-)

Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona