Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy

Data: 2011-12-02 08:06:59
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
M pisze:
Dostalem nowa karte z Millenium.
[...]
Ktos z Was mial podobny problem?

Miałem to samo z Mille Impresją - nie działały operacje, wykorzystujące
chipa. Poszedłem do oddziału i poprosiłem o duplikat, starą kartę od
razu zniszczyli (choć bardzo nie chciałem, bo jednak czasem działała).
Już po 2 miesiącach i 2 upomnieniach telefonicznych dostałem nową... Co
ciekawe, miesiąc później zadzwoniła miła pani z teleserwisu i usilnie
starała się mnie namówić, żebym odwołał wypowiedzenie umowy karty
(wtf?). Bardzo się ucieszyła, gdy udało mi się wreszcie ją przekonać, że
ja żadnego wypowiedzenia nie składałem... :-)

--
MiCHA

Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy