Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy

Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy

Data: 2011-12-05 07:26:08
Autor: M
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Uparli się:

"W nawiązaniu do poprzednich wiadomości, uprzejmie informuję, że
zgodnie z Cennikiem wymiana karty na prośbę jej posiadacza jest płatne
(20 PLN). Jednakże, w przypadku, gdy karta jest niesprawna może Pan
ubiegać się o zwrot kosztów za jej wydanie, natomiast nie mogę
zagwarantować Panu zwrotu opłaty. Ewentualną decyzję w tej sprawie
podejmie Zespół Procesowania Reklamacji.



Z poważaniem,

Bartłomiej Tarnacki

Departament Bankowości Elektronicznej



Bank Millennium S.A."

Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmową
przyjęcia reklamacji wadliwego produktu. Co dalej? Skarga do KNF?

M.

Data: 2011-12-05 19:31:02
Autor: MarekZ
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Użytkownik "M" <msawic@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8aa341dc-b84b-449e-b9a9-9b4fdad79bbb@d10g2000vbf.googlegroups.com...

Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmową
przyjęcia reklamacji wadliwego produktu. Co dalej? Skarga do KNF?

IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.

Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%" zostanie rozpatrzona pozytywnie.

Data: 2011-12-05 22:26:13
Autor: M
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
On 5 Gru, 19:31, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.

Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%"
zostanie rozpatrzona pozytywnie.

Ale jak sami napisali, nie gwarantują zwrotu opłaty, więc nie mam
zamiaru jej ponosić.
Widzę jeszcze jedno wyjście: rozwiązanie umowy i ponowne jej
podpisanie, skoro dla banku tak jest prościej, niż wymienić wadliwy
produkt.

M.

Data: 2011-12-06 10:08:45
Autor: MarekZ
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Użytkownik "M" <msawic@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bdbcd1fa-bfa8-4c96-b599-8779c45d8275@c13g2000vbh.googlegroups.com...

IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.

Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%"
zostanie rozpatrzona pozytywnie.

Ale jak sami napisali, nie gwarantują zwrotu opłaty, więc nie mam
zamiaru jej ponosić.
Widzę jeszcze jedno wyjście: rozwiązanie umowy i ponowne jej
podpisanie, skoro dla banku tak jest prościej, niż wymienić wadliwy
produkt.

No skoro tak wolisz, to na pewno nikomu w Millennium nie będzie to przeszkadzać.

To jest taki rodzaj zabezpieczenia, bo zawsze może się trafić jakiś pierdolnięty klient, który zażyczy sobie dwustu wymian karty rocznie pod pretekstem ich złego działania, po czym sprzeda te plastiki za jakieś 50 zł jakimś kolekcjonerom czy tam komuś. Albo z mikroprocesorów będzie chciał odzyskać miedź albo złoto.

Data: 2011-12-06 02:15:33
Autor: M
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
To jest taki rodzaj zabezpieczenia, bo zawsze mo e si trafi jaki
pierdolni ty klient, kt ry za yczy sobie dwustu wymian karty rocznie pod
pretekstem ich z ego dzia ania, po czym sprzeda te plastiki za jakie 50 z
jakim kolekcjonerom czy tam komu . Albo z mikroprocesor w b dzie chcia
odzyska mied albo z oto.

Przecież jak pisał jeden z poprzedników, przed wydaniem nowej, zabrali
mu starą kartę.
Poza tym jak mam udowodnić bankowi, że w większości terminali karta
nie działa? Czy pracownik banku wyjdzie ze mną do sklepu/bankomatu za
rogiem, żeby to zobaczyć? Nie sądzę.

M.

Data: 2011-12-06 11:39:51
Autor: MarekZ
Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Użytkownik "M" <msawic@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:dd7eba2b-69c7-4e78-bc76-7c550f1ffdbd@j10g2000vbe.googlegroups.com...

Przecież jak pisał jeden z poprzedników, przed wydaniem nowej, zabrali
mu starą kartę.
Poza tym jak mam udowodnić bankowi, że w większości terminali karta
nie działa? Czy pracownik banku wyjdzie ze mną do sklepu/bankomatu za
rogiem, żeby to zobaczyć? Nie sądzę.

Nikt nigdzie nie będzie wychodził i niczego nie będzie sprawdzał, po prostu zwrócą tę opłatę czy tam jej nie pobiorą. Miałem tyle kart w Mille i tyle razy tam robiłem przeróżne rzeczy, że wiem jak to działa w praktyce. Oczywiście 100%-owej gwarancji na to nie ma. ;-)

Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona