Millenium - koniec zwrotów z Impresji

Data: 2020-12-08 17:39:19
Autor: Imka
Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Przysłali SMS-a:
"Dotychczasowy program zwrotów za zakupy z kartą kredytową Impresja trwa
do 31.12.2020 r. Więcej o wprowadzanych zmianach na stronie Banku,"

Na "stronie Banku" nie znalazłam absolutnie nic na temat końca programu
tych zwrotów (może źle patrzyłam?). Wręcz przeciwnie, nadal w tej chwili
jest oferta promocyjna na Impresję, ze zwrotami "po staremu" czyli
"Aż do 5% zwrotu za zakupy
Zakupy z kartą Impresja są tańsze, ponieważ zapewniamy do 5% zwrotu za
zakupy w ponad 20 sklepach Partnerów - aż do 760 zł rocznie."

No to kończą ten program zwrotów czy nie? Czy kończą może tylko dla
starych klientów? ;-P

Zalogowałam się. Wita mnie okno "Ważne"
"Zakończenie obecnego programu zwrotów za zakupy.
Dotychczasowy program zwrotów za zakupy z kartą kredytową Impresja trwa
do 31.12.2020 r.
Więcej o wprowadzanych zmianach w "Szczegółach" poniżej.
Do zaprezentowania dodatkowych informacji potrzebujemy Twojej zgody na
jednorazowe przedstawienie treści o charakterze marketingowym.
Wybierając opcję "DALEJ", wyrażasz na to zgodę i zostaniesz przeniesiony
do formularza w Millenecie, o którym mowa w "Szczegółach"."

Przycisk "Dalej" przerzuca mnie do propozycji aneksu do umowy karty
kredytowej. Są tam trzy dokumenty:
Umowa dostępu do usług za pośrednictwem Kanałów Bankowości
Elektronicznej
Aneks do umowy karty kredytowej
Formularz informacyjny dotyczący kredytu konsumenckiego.
.... i wesoły przycisk AKCEPTUJ.

Próbowałam się rozwieść z Impresją już  miesiąc temu, zwolnili mnie z
pięciu operacji miesięcznie, zostałam. Teraz chyba pora na rozwód ostateczny. Tylko się zastanawiam czy mam się wysilać i znowu do nich dzwonić
(inaczej zrezygnować z karty się nie da, tylko telefon lub oddział),
czy wystarczy zignorować aneks.

--
Imka

Data: 2020-12-08 18:11:13
Autor: Robert_DF
W dniu 08.12.2020 o 17:39, Imka pisze:
Przysłali SMS-a:
"Dotychczasowy program zwrotów za zakupy z kartą kredytową Impresja trwa
do 31.12.2020 r. Więcej o wprowadzanych zmianach na stronie Banku,"

już tę kartę skasowałem, został mi ichniejszy gold...pewnie też do likwidacji lub zamiany na KK z innego banku

gdzie teraz warto wnioskować o KK?

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-12-08 19:05:16
Autor: Imka
Dnia Tue, 8 Dec 2020 18:11:13 +0100, Robert_DF napisał(a):

gdzie teraz warto wnioskować o KK?

Nadzieja tylko w promocjach. Jak ileś lat temu poszukiwałam MC, to Dawid
na grupie polecił mi (dziękuję!!) ówczesną promocję ówczesnego chyba
jeszcze BZWBK - MC World. Odpukać - karta dobrze się miewa do tej pory,
cztery lata minęły, właśnie przysłali odnowioną.

--
Imka

Data: 2020-12-08 14:10:56
Autor: Dawid Rutkowski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji
wtorek, 8 grudnia 2020 o 19:05:54 UTC+1 Imka napisał(a):
Dnia Tue, 8 Dec 2020 18:11:13 +0100, Robert_DF napisał(a): > gdzie teraz warto wnioskować o KK?
[...]

;) serce rośnie.
A pobrali 15zł za odnowienie?
Masz może do niej dodatkową?

Ej, ale jak to możliwe, moja była przecież na 4 lata, a kończy się w listopadzie 2021??? Jest jeszcze z logo BZWBK.
Czyżbym polecał coś, czego sam nie miałem?
Może i tak... Albo to nie ja ;>

Na santander wciąż warto spojrzeć, choć od grudnia popsuli i nie ma już roku za darmo za 10 pyknięć, trzeba od początku robić po 10 miesięcznie. Rzutem na taśmę wziąłem w listopadzie jeszcze platynę i 1-2-3 oraz jeszcze mc silver, za którą wpadła stówka w promo.
Teraz "na klik" można dostać aż pięć KK, wcześniej dawali tylko dwie, a trzecią, visę "pajacyk" w promo musiałem załatwiać zwykłym trybem (jedynie odpuścili zaświadczenie o dochodach, wystarczyły wpływy na ROR).

Platyna ma fajne ubezpieczenia, podróżne, assistance (lekarz, hydraulik) i zakupów oraz 4 darmowe wejścia priority pass w roku.
I też dla użytkowników kart dodatkowych (bez priority pass).
To wszystko za darmo za w sumie 10 transakcji miesięcznie na rachunku karty - liczą się też te z kart dodatkowych.
Wada - bez "klika" wymagają dochodu 10k, choć minimalny limit to też tylko 10k.

1-2-3 daje zwroty - 1% za sport, 2% za ubrania i buty, 3% za knajpy. Oczywiście zwrot zależy od MCC terminala - w C&A np. nie ma zwrotów, a są np. w piekarni (bo MCC restauracji).

Data: 2020-12-08 23:42:32
Autor: Imka
Dnia Tue, 8 Dec 2020 14:10:56 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

[...]

Jeszcze nie wiemy, świeżo przyszło, czekamy na wyciąg, stara ważna do
grudnia.

Masz może do niej dodatkową?

Nie, tylko główna.

Ej, ale jak to możliwe, moja była przecież na 4 lata, a kończy się w listopadzie 2021??? Jest jeszcze z logo BZWBK.

Nie ma loga, ma napis Bank Zachodni WBK. Nowa ma już Santandera.
Może brałeś swoją rok później? Albo miałeś lepsze notowania i dostałeś
swoją jednak na pięć lat? Albo się pomylili? ;)

Czyżbym polecał coś, czego sam nie miałem?

Uprzejmie doniosłeś o istnieniu takiej promocji :)

Może i tak... Albo to nie ja ;>

Ty, Ty :))
Message-ID nie podam bo mi wątek wyekspirował już dawno, na guglu
sprawdzić już nie idzie, posta znalazłam u siebie w wysłanych/cytowanych
Jeszcze żaba (bzwbk) ma teraz promocję na KK darmowe - na 4 lata, bo podobno tylko za odnowienie trzeba płacić, 15zł.

a tu masz linka do wątku
https://groups.google.com/g/pl.biznes.banki/c/rsf1IZZMD3g/m/SDh2B6NNAwAJ

[...]

No i właśnie takie informacje na grupie się przydają - może ktoś
stwierdzi, że akurat takiej karty potrzebuje :)

--
Imka

Data: 2020-12-19 20:28:23
Autor: Imka
Dnia Tue, 8 Dec 2020 23:42:32 +0100, Imka napisał(a):

[...]

Właśnie świeżo przyszedł wyciąg, obciążenie 15 zł, zgodnie z
regulaminem, cennikiem, tojpem... jak zwał tak zwał, zaskoczenia nie
było w każdym razie.

--
Imka

Data: 2020-12-08 20:05:56
Autor: Robert_DF
W dniu 08.12.2020 o 19:05, Imka pisze:

[...]

jak Dawid doradza to trzeba brać ;-)

Data: 2020-12-25 23:10:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji

"Imka" 1rv6cl3n00se1.1b62zcx735102$.dlg@40tude.net

cztery lata minęły, właśnie przysłali odnowioną.

*Ponoć* biorą za odnowienie -- *ponoć* można
zgłosić zagubienie, by dali nową za freeko...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2021-01-06 05:55:01
Autor: Dawid Rutkowski
piątek, 25 grudnia 2020 o 23:48:02 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> cztery lata minęły, właśnie przysłali odnowioną.
*Ponoć* biorą za odnowienie -- *ponoć* można zgłosić zagubienie, by dali nową za freeko...

Hmmm, TOiP nie jest tu jasna - nie ma pozycji explicite "wydanie karty w miejsce zgubionej/skradzionej" - ale nie ma też pozycji "wydanie karty", jest tylko "wznowienie".

Wiec taki numer może zadziałać, oczywiście kosztem utraty numeru karty.
Byle tylko dali z nową datą ważności - bo np. taki citek, jak zmienia typ karty, to datę ważności zostawia starą.

Hmm, jak się żonie kiedyś zepsuł po miesiącu pikacz w KK 1-2-3, to - ponieważ dla santandera instytucja duplikatu karty była zbyt trudna i wycofali taką możliwość - zastrzegli jej tą kartę i dali z nowym numerem (co "przy okazji" uniemożliwia użytkowanie przez tydzień sprawnej - bo chip działał, no i IO też by działały - karty) - i chyba z nową datą ważności, choć tu nie jestem pewien, bo różnica ew. i tak tylko o miesiąc.

Ma ktoś konto/KK w santander i może zapytać w poczcie wewnętrznej, czy wydanie nowej KK po zgubieniu jest darmowe i czy ma nową datę ważności?
Bo jakbym ja zapytał, a potem tą KK "zgubił" na kilka miesięcy przed płatnym odnowieniem, to byłoby to podejrzane ;>

Tak jak kiedyś w śp. db - tam była wręcz opłata za samo ZASTRZEŻENIE karty z powodu innego niż kradzież i zgubienie - więc jak wprowadzili opłaty to trzeba było karty "zgubić" ;>

Data: 2021-01-09 07:06:52
Autor: Dawid Rutkowski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Odpowiedzieli niestety, że nowa karta wyda a w miejsce zastrzeżonej ma tą samą datę ważności.
Ew. można sprawdzić w praktyce (tylko jeszcze dopytuję, czy za wydanie karty po zastrzezeniu nie będzie też przypadkiem 15zł opłaty).
Hmmm, macie z tym jakieś doświadczenia praktyczne z santander czy innego banku?

Ja tylko raz zastrzegałem debetówkę visa z mBąka, jak zginęła na poczcie.
Wydaje się, że mBąk daje nową datę ważności - ta karta, co była wznawiana, ma 02/18, a ta z nowym numerem 03/21.

Jeszcze ciekawiej jest z mc "limitowana" wośp - tutaj co pół roku jest nowa karta - numer ten sam, data ważności nowa ;>
Ciekawe, czy "normalne" duplikaty u nich też tak mają?

Ale wśród starych kart znalazłem też debetówkę visa z mBąka z jeszcze innym numerem i datą ważności 05/22.
I nie mam pojęcia, skąd ja mam!
Blankiet z gemalto z datą produkcji 0219 - więc wyglada na wydaną na 3 lata (mc wydają na 5 lat).
Hmmm, może to była KD do przeniesionego do mBąka konta z oranżady finansowej - które potem zaraz zamknąłem - daty chyba się zgadzają.
Ciekawe że dali visę - choć oranżda miała tylko mc..

Data: 2021-01-10 06:32:15
Autor: Dawid Rutkowski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji
No to wiadomo tyle, że za wydanie nowej karty w miejsce zastrzeżonej nie kasują.
Nie ma też opłaty 15zł za wznowienie kart dodatkowych - tylko jedno 15zł za wznowienie głównej.

Ale chyba jednak tak będzie, że nowa karta główna (wydana po zastrzeżeniu) będzie miała tą samą datę ważności.
Bo:
1) zastrzeżenie karty głównej nie powoduje zastrzeżenia kart dodatkowych,
2) karty dodatkowe zawsze mają tą samą datę ważności co karta główna.

Data: 2021-01-16 02:32:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji

"Dawid Rutkowski" 77afa66f-cfb0-4e57-a755-1fc4e9d5390bn@googlegroups.com

: Ale chyba jednak tak będzie, że nowa karta główna (wydana
: po zastrzeżeniu) będzie miała tą samą datę ważności. Bo:

Swego czasu Santander (być może BZWBK) zawzięcie przysyłał
mi kolejne debetówki, które na pniu zastrzegałem (oczywiście
opisałem to tutaj) bez aktywowania... Zamknięte koperty chyba
leżą spokojnie do dzisiaj, więc mógłbym sprawdzić, czy kolejne
karty mają te same daty ważności... Ale czy warto dla/z tak
błahego powodu rozrywać koperty?...

Nie miałem tam kart dodatkowych -- tylko główną.

-=-

~Takie są moje wspomnienia ze współpracy z bankiem Santander/BZWBKKBSg/BZWBK...

bank BZ WBK KB Sg... czyli:

bank Bank Zachodni Wielkopolski Bank Kredytowy Kredyt Bank Santander group

Nie jestem rachmistrzem (więc mogę pomylić się w rachowaniu)
lecz wydaje się mi, że doliczyłem się tylko 4 słów 'bank'...

-=-

KB swego czasu zjadł jakiś malutki bank powstały z części NBP.
Pamiętam, jak moja matka klarowała mi, że w tym banku (pokazała
mi stalowe/pancerne drzwi NBP na ul. Warszawskiej, niedaleko
głównej Poczty w metropolii) nie założę konta... A jednak
założyłem!!! ;) [potrzebowałem jedynie odrobiny cierpliwości
w oczekiwaniu -- NBP przemienił się w Polski Bank Inwestycyjny...]

Miałem taki grymas ;) -- gdy na mnie ktoś z obsługantów krzywo
spojrzał, wynosiłem się do kolejnego banku, z góry upatrzonego...

Był to czas mnożenia się (głównie -- chyba pączkowania) banków...

-=-

W PBI wyjaśniono mi, że czym innym jest niewinne 'oświadczenie'
a czym innym groźne 'poświadczenie'...

Wielkopolski kojarzy się mi z nieszczęsnym Licheniem...
Zaś Zachodni -- ze Wschodnim, który chyba powstał w Białymstoku...

Wschodni był naprawdę wschodnim ;) -- improwizował niemal jak ja...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2021-01-16 06:30:53
Autor: Dawid Rutkowski
sobota, 16 stycznia 2021 o 02:33:00 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
"Dawid Rutkowski" 77afa66f-cfb0-4e57...@googlegroups.com : Ale chyba jednak tak będzie, że nowa karta główna (wydana
[...]

Nowe _debetówki_ po zastrzeżeniu będą miały NOWY numer i NOWĄ datę ważności (do tego przecież nie ma DEBETÓWEK głównych i dodatkowych, choć są dla pełnomocnika, a to ten sam mechanizm).
Nowe _kredytówki_ po zastrzeżeniu będą miały NOWY numer i STARĄ datę ważności.
Duplikatów w santander nie ma.
A duplikaty(? - a może to jeszcze co innego) debetówek WOŚP w mBąku mają STARY numer i NOWĄ datę ważności....

Nie zawsze trzeba rozrywać kopertę, często można odczytać numer i datę ważności telefonem z NFC.
Banki zabezpieczają przed odczytem przez kopertę tylko najlepsze karty - np. santander visy platinum, może też mc world - i trzeba zrobić pierwszą transakcję z chipa lub aktywować w bankomacie - a np. również kredytowe 1-2-3 czy mc silver już za piewszym razem pozwalają na płatność z pikacza. Citi analogicznie.
Najlepsza aplikacja androidowa "czytnik kart bankowych" Juliena Milleau utrudniła to ostatnio - żeby wyświetliła odczytane dane, trzeba podać 4 kolejne cyfry z numeru karty.
Ale dowolne 4 - więc jak masz w ręku kopertę z adresem zwrotnym, a często i logo banku - bo co, reklamka przy okazji być musi - to nie musisz nawet 10 tysięcy razy próbować, bo wiadomo, jakie są 4 pierwsze cyfry numerów kart tego banku.
Tej apki przez jakiś czas nie było w sklepie play, szkoda, że zaktualizowałem ;>
A i ta lista pierwszych 4-6 cyfr z numerów kart utajniona...

Data: 2021-01-16 18:50:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji

"Dawid Rutkowski" 82317104-825c-48f3-8f36-0c855e5a8601n@googlegroups.com

: Nie zawsze trzeba rozrywać kopertę, często można
: odczytać numer i datę ważności telefonem z NFC.

Jak?

: Najlepsza aplikacja androidowa "czytnik kart bankowych"
: Juliena Milleau utrudniła to ostatnio - żeby wyświetliła
: odczytane dane, trzeba podać 4 kolejne cyfry z numeru karty.

Można chyba wymacać...

[...]

Jakie?

: Tej apki przez jakiś czas nie było w sklepie play,
: szkoda, że zaktualizowałem ;>

Trzeba trzymać wcześniejsze wersje -- ja trzymam...
(ale gdy zdechł Asus -- straciłem sporo...)

: A i ta lista pierwszych 4-6 cyfr z numerów kart utajniona...

???

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2021-01-16 15:03:17
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rttfo3$19uq$1@gioia.aioe.org...
[...]

Przeswietlic?
Mozna jeszcze sprobowac w podczerwieni ... albo tradycyjnie - otworzyc nad parą :-)

A numery tych nowych kart byly inne ?
To pewnie i data waznosci byla zmieniana.

Nie obciazali Cie za te karty ?

J.

Data: 2021-01-16 18:54:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji

"J.F." 6002f228$0$509$65785112@news.neostrada.pl

Przeswietlic?

Czym? Już raczej wymacać.

Mozna jeszcze sprobowac w podczerwieni ... albo
tradycyjnie - otworzyc nad parą :-)

A numery tych nowych kart byly inne ?
To pewnie i data waznosci byla zmieniana.

Nie obciazali Cie za te karty ?

Oczywiście! -- pisałem o tym...
Później zwrócili wszystkie te opłaty...
[to się zowie -- w zębach przynieśli...]

100 powodów, dla których nie kocham Santandera czy BZWBK...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2021-01-17 09:55:29
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rtv98b$1e1v$2@gioia.aioe.org...
"J.F." 6002f228$0$509$65785112@news.neostrada.pl
Przeswietlic?
Czym? Już raczej wymacać.

Latarka/zarowka.

Wymacac ... pamietasz metode rysowania odbicia monet za pomoca tylu ołówka ?
Moze zadziala ...

[...]

Hm, zamowiles karte, potem nie odmowiles ... to nie wiem o co pretensje.

Ja pisalem o innej przygodzie - kolejna karta nie dotarla, wiec wyslali nowa, z nowym numerem.

Ale nowa karta, to nowe ustawienia oplat, w tym zwolnienia.
A stara limitu nie wyrobilem.
Reklamacje uznali.

Ale nowy inny numer akurat wydaje sie rozsadny.

J.

Data: 2021-01-18 03:17:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji

"J.F." 6003fb81$0$556$65785112@news.neostrada.pl

Oczywiście! -- pisałem o tym...
Później zwrócili wszystkie te opłaty...
[to się zowie -- w zębach przynieśli...]
100 powodów, dla których nie kocham Santandera czy BZWBK...

Hm, zamowiles karte,

Kiedy zamówiłem?

potem nie odmowiles

Różnymi kanałami ,,odmawiałem'' kilkanaście razy, może
kilkadziesiąt... (zależy jak policzyć...)

... to nie wiem o co pretensje.

Takim jak Ty trzeba zabrać (jak LCzarneckiemu) to i owo,
by zrozumieli, ,,o co ludzie mają'' pretensje, tracąc
kontrolę nad swym dobytkiem...

[...]

Wisienki z BZWBK zadziałały na takich jak Ty i Liwiusz -- jak narkotyk...
Niby kilka stów (niektórzy nawet kilka tałzenów załapali) piechotą nie
chadza, ale czapkowanie złodziejom osłabia ludzi tak mocno, że tracą
w konsekwencji tegoż czapkowania znacznie więcej...

Z BZWBK miałem dużo problemów -- począwszy od poboru za kredytówkę
matki. Opłatę zwrócili, rację przyznali w 100%, ale czas straciłem...

Z Millennium i z Citi było odwrotnie -- sami dzwonili z przypomnieniem
lub z potajemnym ;) rozwiązaniem zawiłych ;) problemów bezpłatności...
W razie potrzeby tak liczyli okres wypowiedzenia, żebym zmieścił się
w bezpłatności... Gdy dawali warunki bezpłatności -- dbali o to, by
spełnienie było praktycznie jedynie aktem mej woli...

Z Citi miałem tylko raz karciany problem -- z martwą debetówką. Citi
pisemnie obiecywał bezpłatną wymianę -- nawet nie trzeba było płacić
podawaniem powodu chęci wymiany... Ale gdy RAZ zgłosiłem chęć wymiany
martwej debetówki (w kilku sklepach i bankomacie nie przeszła) przez
kilka minut (może przez jedną, może trochę dłużej) deliberowali, czym
mnie tak mocno zniechęcili do siebie, że wkrótce zrezygnowałem z ich
usług... Wówczas prowadzenie konta kosztowało u nich 10 pln miesięcznie,
więc nieźle wyszedłem na tej rezygnacji... Postanowiłem wówczas, że
mogę być ich klientem ponownie, gdy będą mi prowadzili konto za free...
I dotrzymałem słowa -- gdy zaproponowali mi kredytówkę, którą mogłem
bezpłatnie opłacać rachunki... Uruchomienie tej kredytówki też było
pracochłonne ;) i długotrwałe a stosunki z Citim tak napięte, że
byle drgnięcie mogło zerwać ,,nic porozumienia''... ;)

Ogólnie z: mBankiem, Citi i Millennium nie mam problemów.
Takoż z Orange i Play.

Z BZWBK/Santanderem rozstałem się na czas nieokreślony i raczej nie
zatęsknię tam zbyt szybko... Podobnie z Getin i Nest. Jeśli wrócę do
CA -- to tylko po to, by najeść się błyskawicznie (za przeniesienie)
i odejść... [na odchodne beknąć lub pierdnąć? -- czyli zagadać do
nich ich językiem?...]

Za sprawą Citi pogodziłem się także z Biedronką.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2021-01-18 14:48:04
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ru31ia$1vhk$2@gioia.aioe.org...
[...]

Jesli nie zamowiles ... to moze i dobrze robiles :)

[...]

Ja mam pretensje o Polecenie zaplaty.
Wychodzi na to, ze jeden mbank zrobil to dobrze, a przynajmniej chcial - bo nie testowalem w prakryce.

[...]

Nie, to nie wisienki.

[...]

A ja w miare malo ... wiec chwale.
Do pelni szczescia, to do oddzialu mam 100m, wiec jak nie da sie czegos zalatwic zdalnie, to tez nie narzekam :-)

Z Millennium i z Citi było odwrotnie -- sami dzwonili z przypomnieniem
lub z potajemnym ;) rozwiązaniem zawiłych ;) problemów bezpłatności...

Musialbym sprawdzic, ale Santanderowi tez sie chyba zdarzalo.

Ot paranoja - robic cennik i przypominac jak go ominac :-)

Ogólnie z: mBankiem, Citi i Millennium nie mam problemów.

mBankowi trzeba przyznac jedno - jak sie od poczatku nastawili na "obsluga klientow tylko zdalna", tak ciagle nie trzeba odwiedzac oddzialu.

J.

Data: 2021-01-26 01:47:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji

"J.F." 60059194$0$522$65785112@news.neostrada.pl

Hm, zamowiles karte,

Wisienki z BZWBK zadziałały na takich jak Ty i Liwiusz -- jak narkotyk...

Nie, to nie wisienki.

Więc co? -- orzeszki?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2021-01-10 14:18:05
Autor: Alf/red/
Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Ciekawe, czy "normalne" duplikaty u nich też tak mają?

Przy okazji zmiany typu konta dostałem nową debetówkę z terminem jakieś 3,5 roku.

[...]

Oranża zamykali oficjalnie bodaj w lipcu 2019. Możliwe, że maju już była migracja. Nie pamiętam harmonogramu.

--
Alf/red/

Data: 2021-01-10 06:54:54
Autor: Dawid Rutkowski
niedziela, 10 stycznia 2021 o 14:18:07 UTC+1 Alf/red/ napisał(a):
W dniu 09.01.2021 o 16:06, Dawid Rutkowski pisze:
> Ciekawe, czy "normalne" duplikaty u nich też tak mają?
Przy okazji zmiany typu konta dostałem nową debetówkę z terminem jakieś 3,5 roku.

O, to ciekawostka.
Z jakiego zmieniałeś na jakie?
Te stara i nowa debetówka to były visa czy mc?
Numer się zmienił?
Data ważności nowej inna czy ta sama co na starej?
A CVV2/CVC2?

> [...]
Oranża zamykali oficjalnie bodaj w lipcu 2019. Możliwe, że maju już była migracja. Nie pamiętam harmonogramu.

Ja też nie pamiętam, może jest to gdzieś w pamięci zewnętrznej (na p.b.b. albo naszym mini-post-mBąkowym forum www.bank.fora.pl) - ale weź to znajdź.
Co gorsza, coś mi się zaczęło przypominać, że mi oranżada - tzn. wtedy było to już kompakt finanse - wypowiedziała umowę - na pewno dostałem taki list.
Więc wynikałoby, że mnie nie "zmigrowali".
Ale też pamiętam na pewno, że byłem w oddziale jakieś konto wypowiadać...
Tylko czemu musiałem w oddziale?
Hmm, jak o tym myślę to przypominam sobie, że był chyba taki czas, że miałem w mBąku 3 RORy - mobilne, mkonto intensive oraz jeszcze trzecie.
Tylko po co to trzecie?
Że z oranżady to możliwe, ale przez ten list wątpliwe....
Hmm, a może było tak, że jednak się sam "zmigrowałem" - i to właśnie po to byłem w tym oddziale - a wypowiedzenie przyszło bo przyszło - a najważniejszą sprawą mogło być to, że "zmigrowane" konto miało warunki post-oranżadowe tylko na rok, więc po roku je zamknąłem.
Mogło też być tak, że tylko jedna debetówka do niego była darmowa...
A może w tym oddziale byłem, bo była z tym związana jakaś promo? Ale chyba się nie udała - ale to też może mi się z żubrem mieszać...

Data: 2021-01-10 22:20:38
Autor: Alf/red/
[...]

Ojej, ale ja nie wiem, czy to nie tajemnica...
Ze "zwykłego" na intensywne.
mc->mc
tak
06/21 -> 01/24, a wymieniałem w styczniu 2019 (poprzednio pisałem z głowy, i się walnąłem)
tak

--
Alf/red/

Data: 2020-12-15 07:37:59
Autor: jakson
[...]

Nie kończą zwrotów, ale musisz podpisać aneks.
Nowa lista partnerów obowiązująca od stycznia 2021 jest tu:
https://www.bankmillennium.pl/documents/10184/141924/Regulamin_Moneyback_Impresja.pdf

Dodatkowo po złożeniu rezygnacji z KK proponują 10% zwrotu od każdej transakcji (max 200zł) w kolejnym okresie rozliczeniowym..
PS Revolut też powinien zwrócić te 10%, ale 100% pewności nie mam :)

Data: 2020-12-15 18:05:21
Autor: Imka
Dnia Tue, 15 Dec 2020 07:37:59 -0800 (PST), jakson napisał(a):

[...]

Nie ma to jak popytać mądrych ludzi - dziękuję :)
Przetrzymam tę kartę bez używania i bez aneksu kilka miesięcy, częściowo
z lenistwa (nie chce mi się do nich znowu dzwonić), częściowo z
ciekawości (zobaczę co wymyślą w sytuacji braku akceptacji aneksu).
Może sami wypowiedzą...? ;)

--
Imka

Data: 2020-12-16 05:04:42
Autor: jakson
Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Przetrzymam tę kartę bez używania i bez aneksu kilka miesięcy, częściowo

Albo podpisz aneks (i wypowiedz kartę, co by 10% dostać), albo pozbądź się karty - inne wyjścia nie mają sensu.
....chyba, że karta będzie leżeć nieużywana w ramach eksperymentu :)

Data: 2020-12-16 17:44:42
Autor: Imka
Dnia Wed, 16 Dec 2020 05:04:42 -0800 (PST), jakson napisał(a):

[...]

Miesiąc temu w ramach pierwszego podejścia do wypowiedzenia zwolnili
mnie z obowiązku pięciu operacji miesięcznie do maja '21, zatem będzie
leżeć w ramach eksperymentu. Naprawdę jestem ciekawa co (i czy w ogóle
coś) się stanie jak nie zareaguję na ten aneks.

--
Imka

Data: 2020-12-25 23:47:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji

"Imka" 1w8rh4bdjrvxe$.t3k3kvgfb1ch$.dlg@40tude.net

mnie z obowiązku pięciu operacji miesięcznie do maja '21

Słabo -- mnie dawali na rok, aż znudziłem się, więc
zasugerowali, że dadzą mi na rok bez mych usilnych ;)
starań, ale uznałem, że 5 miesięcznie to niezbyt
duże obciążenie (bywa, że mam 5x5) i mam 5 od lat...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-12-16 15:35:56
Autor: cef
W dniu 2020-12-15 o 18:05, Imka pisze:
[...]

A ja nie miałem żadnych wiadomości od banku w tej sprawie.
Jakieś tam moneybacki bywały na wyciągu,
ale nie zwracam na to szczególnej uwagi.
Czy to jakieś karty ze specjalną ofertą zwrotów
i mojej zwykłej impresji to nie dotyczy?

Data: 2020-12-19 20:31:57
Autor: Imka
Dnia Wed, 16 Dec 2020 15:35:56 +0100, cef napisał(a):

[...]

Ja mam najzwyklejszą impresję sprzed sześciu lat, najpierw był SMS
ostrzegawczy, a potem up* okienko w systemie transakcyjnym.
Może nie wysyłają wszystkim naraz, tylko w kolejności zgłoszeń? ;)

--
Imka

Data: 2020-12-19 22:58:58
Autor: cef
W dniu 2020-12-19 o 20:31, Imka pisze:
[...]

Ja mam też zwykła, sprzed siedmiu lat.
Kilka dni temu dostałem komunikat w aplikacji, więc
może faktycznie mają jakąś kolejność.
W systemie transakcyjnym nic nie było.
Karty używam, nigdy nie korzystałem celowo z żadnego systemu
zwrotów czy promocji (tzn specjalne zakupy, bo zwrot),
więc ogólnie te zasady i ich zmiany niewiele mnie obchodzą.

Data: 2020-12-25 23:22:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji

"cef" 5fde77a0$0$520$65785112@news.neostrada.pl

Karty używam, nigdy nie korzystałem celowo z żadnego systemu
zwrotów czy promocji (tzn specjalne zakupy, bo zwrot),
więc ogólnie te zasady i ich zmiany niewiele mnie obchodzą.

W Leroy Merlin można coś kupić i zwrócić...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2021-01-06 05:41:24
Autor: Dawid Rutkowski
piątek, 25 grudnia 2020 o 23:48:03 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> [...]
W Leroy Merlin można coś kupić i zwrócić...

W leroy-merlin to KK alfa milka, a nie impresją.
Ciekawe swoją drogą jak milek liczy zwroty na taką KK z moneybackiem - czy odlicza od moneybacku zwroty u partnerów?

Ciekawe, co w ogóle bank by zrobil, gdyby moneyback wyszedł ujemny - np. w pandemii niektóre wysyłkowe sklepy z ubraniami dają 100 dni na zwrot (inna sprawa, czy będą potrafiły zwrócić na kartę), ale nawet niech zakup będzie 30 grudnia, a zwrot 7 stycznia - a moneyback liczony i wypłacany miesięczne.
Oczywiście brak innych transakcji w tych miesiącach.

Ja mam teraz w santanderze pajacyka ze zwrotem 1% za wszystko - i tu odejmują też za wszystkie zwroty (tzn. te, których nie udało się zrobić na debetówkę ;) oraz 1-2-3 dająca zwroty za konkretne MCC - ale tu nie było (anty-)okazji sprawdzić, czy odliczają za zwort u tychże MCC.

Data: 2020-12-28 10:44:50
Autor: lolekanabolek
W dniu 15.12.2020 o 16:37, jakson pisze:

Dodatkowo po złożeniu rezygnacji z KK proponują 10% zwrotu od każdej transakcji (max 200zł) w kolejnym okresie rozliczeniowym.
PS Revolut też powinien zwrócić te 10%, ale 100% pewności nie mam :)

mi zaproponowali 3% zwrotu przez 3 miesiące, maksymalnie 760 zł

Marcin

Millenium - koniec zwrotów z Impresji