Millenium - koniec zwrotów z Impresji

Data: 2020-12-15 07:37:59
Autor: jakson
Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Zakupy z kartą Impresja są tańsze, ponieważ zapewniamy do 5% zwrotu za zakupy w ponad 20 sklepach Partnerów - aż do 760 zł rocznie." No to kończą ten program zwrotów czy nie? Czy kończą może tylko dla starych klientów? ;-P

Nie kończą zwrotów, ale musisz podpisać aneks.
Nowa lista partnerów obowiązująca od stycznia 2021 jest tu:
https://www.bankmillennium.pl/documents/10184/141924/Regulamin_Moneyback_Impresja.pdf

Dodatkowo po złożeniu rezygnacji z KK proponują 10% zwrotu od każdej transakcji (max 200zł) w kolejnym okresie rozliczeniowym..
PS Revolut też powinien zwrócić te 10%, ale 100% pewności nie mam :)

Data: 2020-12-15 18:05:21
Autor: Imka
Dnia Tue, 15 Dec 2020 07:37:59 -0800 (PST), jakson napisał(a):

[...]

Nie ma to jak popytać mądrych ludzi - dziękuję :)
Przetrzymam tę kartę bez używania i bez aneksu kilka miesięcy, częściowo
z lenistwa (nie chce mi się do nich znowu dzwonić), częściowo z
ciekawości (zobaczę co wymyślą w sytuacji braku akceptacji aneksu).
Może sami wypowiedzą...? ;)

--
Imka

Data: 2020-12-16 05:04:42
Autor: jakson
Millenium - koniec zwrotów z Impresji
Przetrzymam tę kartę bez używania i bez aneksu kilka miesięcy, częściowo

Albo podpisz aneks (i wypowiedz kartę, co by 10% dostać), albo pozbądź się karty - inne wyjścia nie mają sensu.
....chyba, że karta będzie leżeć nieużywana w ramach eksperymentu :)

Data: 2020-12-16 17:44:42
Autor: Imka
Dnia Wed, 16 Dec 2020 05:04:42 -0800 (PST), jakson napisał(a):

[...]

Miesiąc temu w ramach pierwszego podejścia do wypowiedzenia zwolnili
mnie z obowiązku pięciu operacji miesięcznie do maja '21, zatem będzie
leżeć w ramach eksperymentu. Naprawdę jestem ciekawa co (i czy w ogóle
coś) się stanie jak nie zareaguję na ten aneks.

--
Imka

Data: 2020-12-25 23:47:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji

"Imka" 1w8rh4bdjrvxe$.t3k3kvgfb1ch$.dlg@40tude.net

mnie z obowiązku pięciu operacji miesięcznie do maja '21

Słabo -- mnie dawali na rok, aż znudziłem się, więc
zasugerowali, że dadzą mi na rok bez mych usilnych ;)
starań, ale uznałem, że 5 miesięcznie to niezbyt
duże obciążenie (bywa, że mam 5x5) i mam 5 od lat...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-12-16 15:35:56
Autor: cef
W dniu 2020-12-15 o 18:05, Imka pisze:
[...]

A ja nie miałem żadnych wiadomości od banku w tej sprawie.
Jakieś tam moneybacki bywały na wyciągu,
ale nie zwracam na to szczególnej uwagi.
Czy to jakieś karty ze specjalną ofertą zwrotów
i mojej zwykłej impresji to nie dotyczy?

Data: 2020-12-19 20:31:57
Autor: Imka
Dnia Wed, 16 Dec 2020 15:35:56 +0100, cef napisał(a):

[...]

Ja mam najzwyklejszą impresję sprzed sześciu lat, najpierw był SMS
ostrzegawczy, a potem up* okienko w systemie transakcyjnym.
Może nie wysyłają wszystkim naraz, tylko w kolejności zgłoszeń? ;)

--
Imka

Data: 2020-12-19 22:58:58
Autor: cef
W dniu 2020-12-19 o 20:31, Imka pisze:
[...]

Ja mam też zwykła, sprzed siedmiu lat.
Kilka dni temu dostałem komunikat w aplikacji, więc
może faktycznie mają jakąś kolejność.
W systemie transakcyjnym nic nie było.
Karty używam, nigdy nie korzystałem celowo z żadnego systemu
zwrotów czy promocji (tzn specjalne zakupy, bo zwrot),
więc ogólnie te zasady i ich zmiany niewiele mnie obchodzą.

Data: 2020-12-25 23:22:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millenium - koniec zwrotów z Impresji

"cef" 5fde77a0$0$520$65785112@news.neostrada.pl

Karty używam, nigdy nie korzystałem celowo z żadnego systemu
zwrotów czy promocji (tzn specjalne zakupy, bo zwrot),
więc ogólnie te zasady i ich zmiany niewiele mnie obchodzą.

W Leroy Merlin można coś kupić i zwrócić...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2021-01-06 05:41:24
Autor: Dawid Rutkowski
piątek, 25 grudnia 2020 o 23:48:03 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> [...]
W Leroy Merlin można coś kupić i zwrócić...

W leroy-merlin to KK alfa milka, a nie impresją.
Ciekawe swoją drogą jak milek liczy zwroty na taką KK z moneybackiem - czy odlicza od moneybacku zwroty u partnerów?

Ciekawe, co w ogóle bank by zrobil, gdyby moneyback wyszedł ujemny - np. w pandemii niektóre wysyłkowe sklepy z ubraniami dają 100 dni na zwrot (inna sprawa, czy będą potrafiły zwrócić na kartę), ale nawet niech zakup będzie 30 grudnia, a zwrot 7 stycznia - a moneyback liczony i wypłacany miesięczne.
Oczywiście brak innych transakcji w tych miesiącach.

Ja mam teraz w santanderze pajacyka ze zwrotem 1% za wszystko - i tu odejmują też za wszystkie zwroty (tzn. te, których nie udało się zrobić na debetówkę ;) oraz 1-2-3 dająca zwroty za konkretne MCC - ale tu nie było (anty-)okazji sprawdzić, czy odliczają za zwort u tychże MCC.

Data: 2020-12-28 10:44:50
Autor: lolekanabolek
W dniu 15.12.2020 o 16:37, jakson pisze:

Dodatkowo po złożeniu rezygnacji z KK proponują 10% zwrotu od każdej transakcji (max 200zł) w kolejnym okresie rozliczeniowym.
PS Revolut też powinien zwrócić te 10%, ale 100% pewności nie mam :)

mi zaproponowali 3% zwrotu przez 3 miesiące, maksymalnie 760 zł

Marcin

Millenium - koniec zwrotów z Impresji