Millenium - konwersja konta Premium na...

Data: 2011-12-02 10:42:06
Autor: Bart33
Millenium - konwersja konta Premium na...
Witam,
posiadam w Millenium konto osobistem PREMIUM - bank uszczęśliwił mnie nim przy okazji kredytu hipotecznego - i wszystko było ok dopóki nie zaczęli naliczać opłaty za utrzymanie rachunku.
Jakiś czas temu podczas wizyty w odziale podpytywałem o możliwość konwersji posiadanego konta do np. DOBREGO KONTA - jednak pani zbyła mnie mówiąc, że muszę założyć nowy rachunek, a i tak będę musiał utrzymywac konto PREMIUM, bo jest powiązane z posiadanym kredytem.
Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia w kwesti zmiany rachunku w Banku Milennium, ewentualnie inne rozwiązanie które pozwoli pozbyć się uciążliwej opłaty miesiącznej.

--
Pozdrawiam ;)
        Bart

Data: 2011-12-02 03:59:07
Autor: R.
Millenium - konwersja konta Premium na...
Można dokonać bezpłatnej konwersji na rachunek techniczny - zowie się to "KONTO LOKACYJNE" - podgląd w millenet jest (również do harmonogramu kredytu), nie można z niego wypłacać kanałem internetowym.

Do tego można zupełnie osobno założyć konto DOBRE i wyjadać wisienki (póki jeszcze są do wzięcia).

Tu w komentarzach można wyłuskać argumenty jakich można użyć wobec opornych pracowników banku:

http://prnews.pl/michal-macierzynski/millennium-wprowadza-drastyczne-podwyzki-oplat-za-konta-41715.html

pozdrawiam

R.

Millenium - konwersja konta Premium na...