Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Millennijny zwrot ?

Millennijny zwrot ?

Data: 2013-06-06 12:24:06
Autor: eSJot
Millennijny zwrot ?
Witam serdecznie,

Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?

pozdrawiam
Sebastian

Data: 2013-06-06 12:07:00
Autor: lukasm
Millennijny zwrot ?
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 12:24:06 UTC+2 użytkownik eSJot napisał:
Witam serdecznie,



Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...



tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?



pozdrawiam

Sebastian

Ja zrobiłem maksymalnie jedną transakcję na 200 zł bez cashbacku (pamięć dobra, ale krótka), pozostałe to drobnica + 200pln cashbacku i dostałem 12 pln zwrotu. Więc albo "naprawili" system w okolicach 8 maja, albo mają jakiś błąd z naliczaniem premii.

Data: 2013-06-06 22:44:29
Autor: Zbynek Ltd.
Millennijny zwrot ?
lukasm napisał(a) :
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 12:24:06 UTC+2 użytkownik eSJot napisał:
Witam serdecznie,



Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...



tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?



pozdrawiam

Sebastian

Ja zrobiłem maksymalnie jedną transakcję na 200 zł bez cashbacku (pamięć dobra, ale krótka), pozostałe to drobnica + 200pln cashbacku i dostałem 12 pln zwrotu. Więc albo "naprawili" system w okolicach 8 maja, albo mają jakiś błąd z naliczaniem premii.

Jeszcze jakbyś zawijał wiersze... Na coś odpowiadam, ale zapomniałem na co ;-) Pamiętam, że miałem wpisać: a ja od 4-go do 17-go.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-06-06 23:15:24
Autor: RobertS
Millennijny zwrot ?
no to chyba w maju musiało się skończyć...bo za kwiecień cb jeszcze dostałem

teraz się zastanawiam do czego mi to dobre konto jeszcze się przyda?

pozdrawiam
RobertS

Data: 2013-06-07 01:33:44
Autor: wromek
Millennijny zwrot ?
no to chyba w maju musiało się skończyć...bo za kwiecień cb jeszcze dostałem

teraz się zastanawiam do czego mi to dobre konto jeszcze się przyda?

jak wypracujesz dobre obroty to dadzą limit kredytowy albo kredyt gotówkowy bez formalności.
jeśli Ci oczywiście potrzeba na jakieś inwestycje... ja tam rozważam ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-06-07 01:30:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"lukasm" 27c7cb87-1442-4031-9ecd-ad009577a9bb@googlegroups.com

: Ja zrobiłem maksymalnie jedną transakcję na 200 zł bez
: cashbacku (pamięć dobra, ale krótka),

Masz historię. Możesz sprawdzić dokładnie co i jak.

: pozostałe to drobnica + 200pln cashbacku i dostałem 12 pln
: zwrotu. Więc albo "naprawili" system w okolicach 8 maja,
: albo mają jakiś błąd z naliczaniem premii.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-06 23:33:14
Autor: lukasm
Millennijny zwrot ?
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 01:30:31 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Masz historię. Możesz sprawdzić dokładnie co i jak.

Jeszcze jakbyś wytłumaczył, jak w tej historii sprawdzić, czyt transakcja była z cashbackiem czy bez?

Data: 2013-06-07 00:06:17
Autor: ls
Millennijny zwrot ?
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 08:33:14 UTC+2 użytkownik lukasm napisał:
Jeszcze jakbyś wytłumaczył, jak w tej historii sprawdzić, czyt transakcja była z cashbackiem czy bez?

CB zrobisz najczesciej: w Realu, BP lub Orlenie. Podejrzane transakcje to np. "202.50zł". Te posprawdzaj. W Auchanie, czy innym Tesco CB nie zrobisz, wiec te transakcje odrzucisz. Przy sprawdzaniu, zagryzaj czekolada ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-07 09:41:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"ls" fc125c53-68d9-43f3-9326-c03d51e1d24d@googlegroups.com...

: CB zrobisz najczesciej: w Realu, BP lub Orlenie.
: Podejrzane transakcje to np. "202.50zł". Te posprawdzaj.
: W Auchanie, czy innym Tesco CB nie zrobisz, wiec te
: transakcje odrzucisz. Przy sprawdzaniu, zagryzaj czekolada ;)

Czekolada pomaga w otrzymaniu cofki za CB? To ja mogę jeść kilogramami! ;)

-=-

Co wiemy o zaistniałej sytuacji?

 -- ,,naprawienie'' dotyczy każdego z wyjątkiem osób takich jak lukasm
 -- ,,naprawienie'' dotyczy wszystkich sklepów
 -- ,,naprawienie'' rozpoczyna się w maju br.

Jeśli tak jest -- nie jakiś sklep wprowadził korektę, uznając,
iż nie chce płacić bankowi za obsługę płatności kartą, ale chyba
bank wprowadził jakąś nowelizację. Czy zatem bank płacił sklepom?
A może bank otrzymywał zapłatę od sklepu? Albo po prostu sklepy
ani nie płaciły bankowi, ani nie otrzymywały zapłaty?


A może to nie Mille coś naprawił, ale Visa?

-=-

(;

Moim zdaniem to, co ma miejsce teraz, można nazwać grupowym zwolnieniem.
Czy nie ma prawa zabraniającego dokonywania grupowych zwolnień? Czy Jacek
Vincenty lekką ręką odpuści to, w co już zaczął inwestować, mówiąc o potrzebie
płacenia podatku odwisiennego i zapowiadając wprowadzeniu stosownych regulacji
w prawodawstwie? Ja akurat podlegam programowi osłonowemu -- Mille dał mi
limit do Dobrego, za obsługę którego ma nie pobierać ode mnie zapłaty
w trudnych do określenia warunkach. ;) Osłonowy plan nie pokryje strat,
ale złagodzi ból...

;)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-07 01:26:56
Autor: ls
Millennijny zwrot ?
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 09:41:44 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Czekolada pomaga w otrzymaniu cofki za CB? To ja mog� je�� kilogramami! ;)

Ponoc pomaga na pamiec :)
A skoro mozesz, jesc kilogramami: kup zapasz czekolady za 100zl w Realu i juz masz 3zl od Mille. Po co CashBacki? ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-07 20:05:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"ls" 5719130f-ec2e-4014-ae58-03c15d2ba159@googlegroups.com

Czekolada pomaga w otrzymaniu cofki za CB? To ja mog� je�� kilogramami! ;)

: Ponoc pomaga na pamiec :)
: A skoro mozesz, jesc kilogramami: kup zapasz czekolady
: za 100zl w Realu i juz masz 3zl od Mille. Po co CashBacki? ;)

W realu jest za droga.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-10 03:17:24
Autor: ls
Millennijny zwrot ?
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 20:05:28 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
"ls"

: A skoro mozesz, jesc kilogramami: kup zapasz czekolady
: za 100zl w Realu i juz masz 3zl od Mille. Po co CashBacki? ;)

W realu jest za droga.

Nawet TIP korzystny zakup??? :D

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-11 01:02:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"ls" a02b0e09-0ca9-4bfd-9d51-2a3f99a5de55@googlegroups.com

: A skoro mozesz, jesc kilogramami: kup zapasz czekolady
: za 100zl w Realu i juz masz 3zl od Mille. Po co CashBacki? ;)

W realu jest za droga.

: Nawet TIP korzystny zakup??? :D

Czekoladę (z dużą zawartością czekolady w czekoladzie)
kupuję w Lidlu i w Auchan. BTW -- 100 G/g czekolady to
mniej więcej 1 litr mleka, jeśli chodzi o ilość kalorii.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-16 13:27:15
Autor: MarekZ
Millennijny zwrot ?
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kp5ltm$s4p$1@speranza.aioe.org...

BTW -- 100 G/g czekolady to
mniej więcej 1 litr mleka, jeśli chodzi o ilość kalorii.

Nie zdawałem sobie sprawy, że mleko jest aż tak kaloryczne. Dobrze że tego nie piję i ograniczam się do czekolad.

Data: 2013-06-16 15:55:22
Autor: S
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-16 13:27, MarekZ pisze:
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:kp5ltm$s4p$1@speranza.aioe.org...

BTW -- 100 G/g czekolady to
mniej więcej 1 litr mleka, jeśli chodzi o ilość kalorii.

Nie zdawałem sobie sprawy, że mleko jest aż tak kaloryczne. Dobrze że
tego nie piję i ograniczam się do czekolad.

Aż tak? Porównujesz 100g czeko do 1000g mleka. Dla przykładu 100g boczku wieprzowego jest mniej kaloryczne od kilograma bananów.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam
Szymon

Data: 2013-06-18 00:36:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"S" kpkg54$ck1$1@node1.news.atman.pl

Nie zdawałem sobie sprawy, że mleko jest aż tak kaloryczne. Dobrze że
tego nie piję i ograniczam się do czekolad.

Aż tak? Porównujesz 100g czeko do 1000g mleka.

1000g mleka to nie litr mleka, ale istotnie -- niemal
całość mleka to jednak czysta woda. :)

-=-

I mleko bywa różne (znane mi zawartości tłuszczu -- 3.5%,
3.2%, 2%, 1.5%, 0.5%, 0%) i czekolady bywają różne. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-16 18:12:26
Autor: zgred
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-16 13:27, MarekZ pisze:
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:kp5ltm$s4p$1@speranza.aioe.org...

BTW -- 100 G/g czekolady to
mniej więcej 1 litr mleka, jeśli chodzi o ilość kalorii.

Nie zdawałem sobie sprawy, że mleko jest aż tak kaloryczne. Dobrze że
tego nie piję i ograniczam się do czekolad.

A nie pomyślałeś, że może niekoniecznie wszystko, co Enojel piśnie na newsach ma wagę prawdy objawionej?


--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-16 19:34:55
Autor: MarekZ
Millennijny zwrot ?
Użytkownik "zgred"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51bde3e2$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...

A nie pomyślałeś, że może niekoniecznie wszystko, co Enojel piśnie na newsach ma wagę prawdy objawionej?

W tym przypadku ma jednak rację.

Data: 2013-06-16 20:01:19
Autor: Andrzej Lawa
Millennijny zwrot ?
W dniu 16.06.2013 19:34, MarekZ pisze:
Użytkownik "zgred"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:51bde3e2$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...

A nie pomyślałeś, że może niekoniecznie wszystko, co Enojel piśnie na
newsach ma wagę prawdy objawionej?

W tym przypadku ma jednak rację.

W kwestii formalnej: "prawda" objawiona ma wagę wiarygodności dążącą do zera ;)

No chyba że ktoś tutaj, poza Enojelem, wierzy w te brednie o Ziemi liczącej sobie 6 tysięcy lat ;)

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Data: 2013-06-18 01:01:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"Andrzej Lawa" kpkuhf$r7n$1@node1.news.atman.pl

No chyba że ktoś tutaj, poza Enojelem, wierzy w te brednie o Ziemi liczącej sobie 6 tysięcy lat ;)

Kolejny wyznawca analfabetyzmu. :)
I skąd ta wiara w moją wiarę w 6klat?


BTW -- złośliwi twierdzą, że to prawosławie mierzy wiek Ziemi właśnie tak.

-=-

Ciekawe, jak długo w okolicach 14 dnia miesiąca przezywać będę ataki duchowieństwa...

14 grudnia 2012 roku zaczyna się ów absurd około godziny 14 a kończy
14 marca 2013? Nic z tego... Zaczyna się to wiele lat wcześniej, ale
28 dnia miesiąca (niekoniecznie października) i wcale nie kończy się
wraz ze śmiercią ciała łajdaka. :)

-=-

Jesteś debilem, Andreasie Lavo, czy tylko służysz debilom?
Nie są debilami, zaś słudzy ich też wprawdzie nie są debilami,
ale/jednak/lecz są przygłupami zwyczajnymi/pospolitymi
określanymi fachowo ;) mianem 'przygłupus vulgaris'...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-16 21:36:19
Autor: S
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-16 19:34, MarekZ pisze:
Użytkownik "zgred"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:51bde3e2$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...

A nie pomyślałeś, że może niekoniecznie wszystko, co Enojel piśnie na
newsach ma wagę prawdy objawionej?

W tym przypadku ma jednak rację.

Prawie ;-) * powinna być: nie dotyczy mleka 0,5%

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam
Szymon

Data: 2013-06-18 00:48:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"S" kpl44d$1bd$1@node1.news.atman.pl

Prawie ;-) * powinna być: nie dotyczy mleka 0,5%

A zerowego? I o jakiej czekoladzie myślisz?

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-18 00:46:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"zgred" 51bde3e2$0$1220$65785112@news.neostrada.pl

A nie pomyślałeś, że może niekoniecznie wszystko, co Enojel piśnie na newsach ma wagę prawdy objawionej?

Zgred ma w dupie prawdę -- ważne dla niego to, co mówi
(albo raczej -- pierdoli) biskup. :)

Ile ma czekolada a ile mleko -- można sprawdzić nawet bez
wychodzenia z domu. Oczywiście są różne czekolady i są
różne mleka. Co więcej -- nie tylko mleko krowie można
kupić w sklepach. I mleko kozie, i przeróżne sery kozie
można kupić tak samo łatwo, jak krowie mleko...

Jednak rząd wielkości jest właśnie taki -- tak zwana tabliczka
czekolady ma w sobie tyle samo kalorii co litr krowiego mleka.

Wracając do biskupów -- szkoda, że są analfabetami
i nie potrafią zapamiętać pisowni mego imienia. :)
Ponoć polski biskup Rzymu był poliglotą -- IMO albo
był analfabetą, albo nie miał posłuchu wśród swych
poddanych.

-=-

Mam na swej myśli oczywiście Rzana Paula sekundowego.

(z angielskiego -- Rzan; z niemieckiego -- Paul; z łaciny -- sekundowy;
mowa zac o poliglocie, który nie potrafi powtórzyć pisowni imienia swego
adwersarza)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-07 08:48:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"lukasm" 5083da8a-5721-456f-a410-050a1c5ac1fb@googlegroups.com

Masz historię. Możesz sprawdzić dokładnie co i jak.

: Jeszcze jakbyś wytłumaczył, jak w tej historii
: sprawdzić, czyt transakcja była z cashbackiem
: czy bez?

Tu już potrzebna pamięć białkowa lub paragon.
Ja ponad stówę wydaję jednorazowo chyba tylko
na paliwo i w Auchan.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-06 12:29:41
Autor: Kamil Jońca
Millennijny zwrot ?
eSJot <serwkomp@interia.pl> writes:

Witam serdecznie,

Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi
kaskę tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za
ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?
Albo naprawili system.
KJ


--
http://blogdebart.pl/2009/12/22/mamy-chorych-dzieci/
Bugs, pl. n.:
Small living things that small living boys throw on small living girls.

Data: 2013-06-06 13:31:55
Autor: lolekanabolek
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-06 12:29, Kamil Jońca pisze:
eSJot <serwkomp@interia.pl> writes:

Witam serdecznie,

Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi
kaskę tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za
ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?
Albo naprawili system.
KJ

niestety, tylko 3 zeta mi wpłynęło, no nic będzie mniej kart w portfelu -;((


--
pozdrawiam
Marcin

Data: 2013-06-06 05:28:44
Autor: ricardotesty
Millennijny zwrot ?
Też się napracowałem robiąc 9 razy płatność w Realu i zwrotu nie ma wcale bo każda transakcja była poniżej 100pln + 200 cash back.

Data: 2013-06-06 13:03:13
Autor: boa
Millennijny zwrot ?
W dniu 06-06-2013 12:24, eSJot pisze:
Witam serdecznie,

Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę
tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200
zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?

pozdrawiam
Sebastian
U mnie też - zmiany nie było w regulaminie ale tez nigdy nie obiecywali zwrotu za keszbek
Wiec chyba wcześniej to wynikało z niedopatrzenia które właśnie załatali

pozdr
boa

Data: 2013-06-06 13:18:26
Autor: radar
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-06 13:03, boa pisze:
U mnie też - zmiany nie było w regulaminie ale tez nigdy nie obiecywali
zwrotu za keszbek

U mnie podobnie. Zobaczymy co wymyślą w odpowiedzi na reklamację ;))


--
radar

Data: 2013-06-06 14:39:11
Autor: eSJot
Millennijny zwrot ?
hej,

to jest zly miesiac :(

najpierw sprytny podniosl mi prowizje za vise do 1 zeta i nie oplaca sie robic serii malych platnosci, za ledwo 10 zl (mbank),

teraz millennium sie wypielo na moja ciezka prace z dino marketem :(

z bgz sie trzeba ewakuowac, bo sie koncza dobre czasy :(

sync juz dawno przestal mnie lubic :(

zostaje bzwbk, mbank, pewnie tez ing na chwile i tyle :(

pozdrawiam
Sebol

Data: 2013-06-06 20:25:30
Autor: radar
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-06 13:18, radar pisze:
U mnie też - zmiany nie było w regulaminie ale tez nigdy nie obiecywali
zwrotu za keszbek
U mnie podobnie. Zobaczymy co wymyślą w odpowiedzi na reklamację ;))

Reklamacja złożona :)


--
radar

Data: 2013-06-07 09:38:28
Autor: lolekanabolek
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-06 20:25, radar pisze:
W dniu 2013-06-06 13:18, radar pisze:
U mnie też - zmiany nie było w regulaminie ale tez nigdy nie obiecywali
zwrotu za keszbek
U mnie podobnie. Zobaczymy co wymyślą w odpowiedzi na reklamację ;))

Reklamacja złożona :)


kiedy mają dać odpowiedź?? można wiedzieć jak ją uzasadniłeś??

--
pozdrawiam
Marcin

Data: 2013-06-07 09:45:44
Autor: radar
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-07 09:38, lolekanabolek pisze:
kiedy mają dać odpowiedź?? można wiedzieć jak ją uzasadniłeś??

ad.1. nie wiem, z reguły na inne pytania odpowiadali do tygodnia
ad.2. normalnie ;) nie zgadza mi się moneyback i proszę o sprawdzenie ;)))


--
radar

Data: 2013-06-08 10:34:41
Autor: radar
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-06 20:25, radar pisze:
Reklamacja złożona :)

Szanowny Panie,

Dziękuję za kontakt z Bankiem.

Uprzejmie informuję, że w związku z otrzymaną wiadomością została zarejestrowana reklamacja numer ***.

Jednocześnie chciałabym poinformować, iż czas rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni. Jednakże w indywidulanym przypadku zgodnie z Regulaminem, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu o 90 dni. Taka sytuacja ma miejsce, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga udziału podmiotów zewnętrznych.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę powoływać się na ten numer sprawy.

Z powaĹźaniem,

Weronika L.
Departament Bankowości Elektronicznej

Bank Millennium S.A.

--
radar

Data: 2013-06-06 14:40:15
Autor: MarekZ
Millennijny zwrot ?
UĹźytkownik "eSJot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51b06345$0$1462$65785112@news.neostrada.pl...

Witam serdecznie,

Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

Generalnie cieszy mnie, że Mille to zablokowało. Walor edukacyjny - bezcenny. To kolejny po tym co mBank swojego czasu zrobił przyczynek do edukacji przez rzeczywistość przeróżnych niezmiernie rozemocjowanych postaci zgromadzonych wokół stronek typu lajfsrarter czy podobnych. :P

Data: 2013-06-06 15:13:21
Autor: lolekanabolek
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-06 14:40, MarekZ pisze:
UĹźytkownik "eSJot"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:51b06345$0$1462$65785112@news.neostrada.pl...




postaci zgromadzonych wokół stronek typu lajfsrarter czy podobnych. :P

dokładnie, wczoraj poczytałem trochę komentarzy pod wiśniami z ing, to klienci chcieli nawet dzwonić do ING i się dopytać czy zaliczą płatność u płaza, hehe



--
pozdrawiam
Marcin

Data: 2013-06-06 06:22:29
Autor: ls
Millennijny zwrot ?
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 15:13:21 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

dokładnie, wczoraj poczytałem trochę komentarzy pod wiśniami z ing, to klienci chcieli nawet dzwonić do ING i się dopytać czy zaliczą płatność u płaza, hehe

A to akurat dobra inicjatywa: sam jestem ciekaw, czy zaliczy.
W wakacje wolalbym ze 2x zaplacic rachunki u plaza i potem wypoczac, a nie ganiac z karta ING po sklepach ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2013-06-07 09:40:18
Autor: lolekanabolek
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-06 15:22, ls pisze:
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 15:13:21 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

dokładnie, wczoraj poczytałem trochę komentarzy pod wiśniami z ing, to
klienci chcieli nawet dzwonić do ING i się dopytać czy zaliczą płatność
u płaza, hehe

A to akurat dobra inicjatywa: sam jestem ciekaw, czy zaliczy.
W wakacje wolalbym ze 2x zaplacic rachunki u plaza i potem wypoczac, a nie ganiac z karta ING po sklepach ;)

a dla mnie to znowu jest podawanie na tacy banku, co nastepnym razem mają wykluczyć z promocji


--
pozdrawiam
Marcin

Data: 2013-06-06 16:16:50
Autor: Zbynek Ltd.
Millennijny zwrot ?
eSJot napisał(a) :
Witam serdecznie,

Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?

Żarło, żarło, aż zżarło. No i dobrze. Mniej będzie latania po piwo, co tylko mi wyjdzie na zdrowie :-)

--
Pozdrawiam
    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-06-08 18:25:50
Autor: Zbynek Ltd.
Millennijny zwrot ?
Zbynek Ltd. napisał(a) :
eSJot napisał(a) :
Witam serdecznie,

Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?

Żarło, żarło, aż zżarło. No i dobrze. Mniej będzie latania po piwo, co tylko mi wyjdzie na zdrowie :-)

Swoją drogą, to stracą na handlu te markety i stacje benzynowe, które miały cash-back. Zamiast jechać po zakupy za kwotę do 99zł, zrobię te zakupy w pobliskim sklepie. I tyle. A nawet i powyżej 100. Aż do 199. Nie będzie mi się chciało jechać, by dostać te marne 3 zł. 3 zł to koszt paliwa dojazdu do sklepu oddalonego o jedyne 3 km od domu. Straconego czasu już nie liczę.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-06-08 23:56:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"Zbynek Ltd." kovm0f$dso$1@node2.news.atman.pl

Swoją drogą, to stracą na handlu te markety i stacje benzynowe, które miały cash-back. Zamiast jechać po zakupy za kwotę do 99zł, zrobię te zakupy w pobliskim sklepie. I tyle. A nawet i powyżej 100. Aż do 199. Nie będzie mi się chciało jechać, by dostać te marne 3 zł. 3 zł to koszt paliwa dojazdu do sklepu oddalonego o jedyne 3 km od domu. Straconego czasu już nie liczę.

Ja już przeskoczyłem na osiedlowy sklep Społem -- gdzie mleko
wypasione (2% tłuszczyku/smalczyku) jest po 199 groszy za jeden
litr. W Centralu dziś była obniżka cen (20%) ponoć na wszystko.
Nie zaglądałem, bo źle czułem się -- od połowy maja stale choruję.
Pod Centralem byłem, bo wyjechałem na przejażdżkę rowerową. :)
W głowie kręci się mi, pocę się, plecy (chyba od kręgosłupa, ale
tamtego odcinka nie odzwierciedliłem rezonansem magnetycznym)
bolą, prawe biodro boli mocno...

Zbyt wolne tempo życia -- zabija. Nie mogę przyspieszyć,
albowiem choruję; nie mogę wyzdrowieć, albowiem żyję
zbyt wolno, i nie o antyniewolnictwo (; mi się ;) tutaj
rozchodzi.

Mogę sprzątać? -- próbuję, ale alergia nasila się i nawet
ciężko mi z płynami i proszkami myjącymi... A ponoć mam
alergie tylko na pyłki drzew (zapewne klonów sadzonych
przez Leszka Czarneckiego) i traw, nie zaś na środki
(i zewnętrza?) myjące...

Najzabawniejsze jest to, że nie toleruję już zapachu pijaków.
Przedwczoraj z jednym (z sąsiadem) rozmawiałem -- i powoli
zacząłem dusić się. Wkrótce nie będę mógł spotykać się
z ludźmi brudnymi lub pijanymi czy palącymi tytoń...
Z jednej strony bardzo dobrze, z przeciwnej zaś
chyba czeka mnie samotność. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-06 18:51:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"eSJot" 51b06345$0$1462$65785112@news.neostrada.pl

Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

Ja też mam tylko drobniaki. Pocieszające fakty:

 -- nie muszę uważać przy zakupach na zejście pod krechę
    (Mille uruchomił mi linię debetową na 4kpln; jeśli
    w ciągu tygodnia (tydzień to we wtorek wypłacam
    i w poniedziałek wpłacam a miesiąc nie trwa od
    01 do ostatniego, więc trzeba uważać) spłacę, to
    Mille nie naliczy odsetek

 -- nie muszę rezerwować części pieniędzy na Dobrych

 -- nie muszę biegać po zakupy (a ostatnio kupowałem
    podwójnie za każdym razem płacąc parę złotych;
    wczoraj kasjerki patrzyły na mnie podejrzliwie,
    tak jakby chciały powiedzieć -- i na co to?...
    najwyraźniej są szybsze ode mnie)

 -- zaczynają się normalne czasy

 -- kartami KBBZWBK (KontaGodnegoPolecenia) też
    trzeba płacić, więc będzie łatwiej

 -- w ubm. nie zdążyłem nazbierać kompletu na dwie szarytki

 -- paliwo na OrLenie nie zawsze jest najtańsze

 -- ceny w realu są wysokie

 -- ceny na Orlenie (nie licząc paliwa) są bardzo wysokie

I najważniejsze: cieszę się, że trwało to (dla mnie) ponad rok.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-06 19:24:12
Autor: eSJot
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-06 18:51, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

"eSJot" 51b06345$0$1462$65785112@news.neostrada.pl

Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi
kaskę tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za
ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

Ja też mam tylko drobniaki. Pocieszające fakty:

-- nie muszę uważać przy zakupach na zejście pod krechę
    (Mille uruchomił mi linię debetową na 4kpln; jeśli
    w ciągu tygodnia (tydzień to we wtorek wypłacam
    i w poniedziałek wpłacam a miesiąc nie trwa od
    01 do ostatniego, więc trzeba uważać) spłacę, to
    Mille nie naliczy odsetek

-- nie muszę rezerwować części pieniędzy na Dobrych

-- nie muszę biegać po zakupy (a ostatnio kupowałem
    podwójnie za każdym razem płacąc parę złotych;
    wczoraj kasjerki patrzyły na mnie podejrzliwie,
    tak jakby chciały powiedzieć -- i na co to?...
    najwyraźniej są szybsze ode mnie)

-- zaczynają się normalne czasy

-- kartami KBBZWBK (KontaGodnegoPolecenia) też
    trzeba płacić, więc będzie łatwiej

-- w ubm. nie zdążyłem nazbierać kompletu na dwie szarytki

-- paliwo na OrLenie nie zawsze jest najtańsze

-- ceny w realu są wysokie

-- ceny na Orlenie (nie licząc paliwa) są bardzo wysokie

I najważniejsze: cieszę się, że trwało to (dla mnie) ponad rok.


:)

Data: 2013-06-06 19:31:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"eSJot" 51b0c5ba$0$1466$65785112@news.neostrada.pl

I najważniejsze: cieszę się, że trwało to (dla mnie) ponad rok.

:)

Czy ja wiem, czy mi potrzebny ten nowy tablet i odkurzacz?...

W sumie to aż rok z dwóch szarytek... Gdybym wczoraj rano
wiedział o millenijnym ruchu, być może uznałbym, że 19 pln
za kartę pamięci mikroSDHC o pojemności 8 GB to zbyt wiele,
bo przecież mogę zadowolić się kartą o pojemności 4 GB,
którą bym wyciągnął z innego urządzenia, w które bym
zaaplikował kartę o pojemności 2 GB wydobytą ze smartfonu...

Tak oto mam 2 GB luźnej karty...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-06 19:29:48
Autor: zgred
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-06 18:51, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

Ja też mam tylko drobniaki. Pocieszające fakty:

Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)
Ja - tylko po piwo keszbekowane na Orlen jeździłem, więc nic nie dostałem.

To nie przytyk do Ciebie, ale miewam podobne wrażenia, jak oglądam w TV jakiś żałosny program "rozrywkowy", gdzie widownia patrząc na jakąś chałturę pokazuje do kamer jak to świetnie się bawi ("skoro bilety były po stówie, to nie pokażemy, że nam się nie podoba").

Mille do odstrzału.

BGŻ - zobaczymy we wrześniu, czy wystarczy na dwa dni wrzucać 5k na KO.
EB, póki co, nic mnie nie kosztuje, to niech jest. Robię z niego większość płatności, to i tak wrzucam te tysiąc-półtora, choć wkurza mnie token w telefonie. Niewygodny.
I ciągle jeszcze mam mB (od którego zaczynałem e-banki - kiedy to? 2000/2001?) i jakoś nie mam przesłanek, żeby go zamknąć, bo w paru miejscach musiałbym zmieniać nr konta do jakichś drobnych obrywek za sporadyczne fuchy.

P.S. - Dziś dzwonił naciągacz z GO i proponował 4.1 Spuściłem na drzewo, ale tego 4.1 w ofercie nie widzę. Czyżby indywidualna oferta dla wybranych?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-06 19:38:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"zgred" 51b0c706$0$1219$65785112@news.neostrada.pl

Ja też mam tylko drobniaki. Pocieszające fakty:

Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)

Paliwo. Za 100 pln.

Ja - tylko po piwo keszbekowane na Orlen jeździłem, więc nic nie dostałem.

To nie przytyk do Ciebie, ale miewam podobne wrażenia, jak oglądam w TV jakiś żałosny program "rozrywkowy", gdzie widownia patrząc na jakąś chałturę pokazuje do kamer jak to świetnie się bawi ("skoro bilety były po stówie, to nie pokażemy, że nam się nie podoba").

Mille do odstrzału.

Ja mam tam linię debetową -- na ,,tydzień'' w ,,miesiącu'' za free.

BGŻ - zobaczymy we wrześniu, czy wystarczy na dwa dni wrzucać 5k na KO.

To dopiero od sierpnia te 5 kpln na KO?

Widzę, że istotnie społeczeństwo musi mieć wroga, aby zintegrować się.
Dokąd banki były łaskawe -- na grupie nie było fajnie. A teraz -- proszę!
Nawet jest wzmianka o Wiewiórkach, :) które do zwierzyńca dorzuciły psy...




P.S. - Dziś dzwonił naciągacz z GO i proponował 4.1 Spuściłem na drzewo,

 -- Jestem alergikiem.
 -- Na jakie drzewa?
 -- Na klony Czarneckiego. ;)

ale tego 4.1 w ofercie nie widzę. Czyżby indywidualna oferta dla wybranych?


--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-06 20:50:30
Autor: S
Millennijny zwrot ?
Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)

Ja bym jeszcze wskazał 4% na 3M HH i aukcje, gdzie średnia ostatnio 4,18%. Do tych zabaw też jest potrzebne konto.
Karta i konto w zasadzie darmowe - to co mnie cieszy to oddział z obsługą kasową (gdzieś trzeba wpłacać gotówkę) i stosunkowo wysoki limit wypłat z bankomatów (dowolnych za darmo, 10.000).

Mille do odstrzału.

Rozważam, ale na skutek powyższego się waham.

EB, póki co, nic mnie nie kosztuje, to niech jest. Robię z niego
większość płatności, to i tak wrzucam te tysiąc-półtora, choć wkurza
mnie token w telefonie. Niewygodny.

Konto prestiżowe i masz token sprzętowy za darmo. 3000/mc wlać trzeba, ale to chyba nie problem - od biedy jednego dnia może przyjść i wyjść w inne miejsce. Do tego 1% zwrotu do 750zł/rok.

I ciągle jeszcze mam mB (od którego zaczynałem e-banki - kiedy to?
2000/2001?) i jakoś nie mam przesłanek, żeby go zamknąć, bo w paru
miejscach musiałbym zmieniać nr konta do jakichś drobnych obrywek za
sporadyczne fuchy.

Próbowałem kiedyś zamknąć konta w mB. Nie jest to proste, bo na stronie nie ma formularza, nie bardzo wiadomo jak to zrobić, a przy kontakcie mailowym (lubię zamykać za darmo, więc nie dzwoniłem) piętrzą problemy. W efekcie zostawiłem i wisi do dziś. Ciekawy sposób windowania liczby klientów - maksymalnie utrudnić zamknięcie rachunku ;-)

P.S. - Dziś dzwonił naciągacz z GO i proponował 4.1 Spuściłem na drzewo,
ale tego 4.1 w ofercie nie widzę. Czyżby indywidualna oferta dla wybranych?


Bardzo wybranych, skoro OF na stronie proponuje 4,15% ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam
Szymon

Data: 2013-06-06 21:02:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"S" koqlml$331$1@node1.news.atman.pl

wypłat z bankomatów (dowolnych za darmo, 10.000).

To chyba staje się standardem, do którego przywykliśmy,
niepomni tego, że jeszcze parę lat temu za wypłatę
z ,,cudzego'' bankomatu płaciliśmy 5 pln lub podobnie...



Próbowałem kiedyś zamknąć konta w mB. Nie jest to proste,
bo na stronie nie ma formularza, nie bardzo wiadomo jak
to zrobić, a przy kontakcie mailowym (lubię zamykać za
darmo, więc nie dzwoniłem) piętrzą problemy. W efekcie
zostawiłem i wisi do dziś. Ciekawy sposób windowania
liczby klientów - maksymalnie utrudnić zamknięcie rachunku ;-)

A zamykałeś w banku Pocztowym?

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-07 12:24:55
Autor: lolekanabolek
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-06 20:50, S pisze:
Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)

Ja bym jeszcze wskazał 4% na 3M HH i aukcje, gdzie średnia ostatnio
4,18%. Do tych zabaw też jest potrzebne konto.
Karta i konto w zasadzie darmowe - to co mnie cieszy to oddział z
obsługą kasową (gdzieś trzeba wpłacać gotówkę) i stosunkowo wysoki limit
wypłat z bankomatów (dowolnych za darmo, 10.000).

Mille do odstrzału.

Rozważam, ale na skutek powyższego się waham.

też się waham, ale czy dobrze widzę, że można założyć Konto Internetowe i bez karty powinno być one bezpłatne


Próbowałem kiedyś zamknąć konta w mB. Nie jest to proste, bo na stronie
nie ma formularza, nie bardzo wiadomo jak to zrobić, a przy kontakcie
mailowym (lubię zamykać za darmo, więc nie dzwoniłem) piętrzą problemy.
W efekcie zostawiłem i wisi do dziś. Ciekawy sposób windowania liczby
klientów - maksymalnie utrudnić zamknięcie rachunku ;-)

to Mille cię miło zaskoczy, jest opcja zamknięcia konta przez system transakcyjny, więc chyba się obejdzie bez wizyty w oddziale ;-))


--
pozdrawiam
Marcin

Data: 2013-06-07 16:34:55
Autor: S
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-07 12:24, lolekanabolek pisze:

też się waham, ale czy dobrze widzę, że można założyć Konto Internetowe
i bez karty powinno być one bezpłatne

a z kartą Maestro przy obrocie 100zł/mc także? Przy czym daje ona 1% zwrotu... W zasadzie może to być nawet lepsza opcja niż obecne Dobre Konto.

to Mille cię miło zaskoczy, jest opcja zamknięcia konta przez system
transakcyjny, więc chyba się obejdzie bez wizyty w oddziale ;-))

Miło, ale chyba się przejdę i spróbuję zamienić DK na Internetowe. Dzięki za podpowiedź.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam
Szymon

Data: 2013-06-07 17:11:10
Autor: Dominik & Co
Millennijny zwrot ?
Dnia 07.06.2013 S <as@wp.pl> napisał/a:

też się waham, ale czy dobrze widzę, że można założyć Konto Internetowe
i bez karty powinno być one bezpłatne

a z kartą Maestro przy obrocie 100zł/mc także? Przy czym daje ona 1% zwrotu... W zasadzie może to być nawet lepsza opcja niż obecne Dobre Konto.

Także. A ściślej, konto jest bezpłatne bezwarunkowo, karta po
wykonaniu płatności 100 zł/mies. Pamiętać należy o wyłączeniu
"ubezpieczenia" (3 zł/mies). Można mieć oba (Dobre i Internetowe),
za grube płacić Visą, za drobne Maestro. Feler taki, że ta druga
nie nadaje się do bankomatu. Za to przelewy między Dobrym
a Internetowym w czasie rzeczywistym.

to Mille cię miło zaskoczy, jest opcja zamknięcia konta przez system
transakcyjny, więc chyba się obejdzie bez wizyty w oddziale ;-))

Miło, ale chyba się przejdę i spróbuję zamienić DK na Internetowe.

Otwarcie Internetowego załatwisz też z serwisu transakcyjnego,
łącznie z kartą :-)

--
Dominik & kąpany (via slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-06-07 20:41:01
Autor: S
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-07 19:11, Dominik & Co pisze:
Feler taki, Ĺźe ta druga
nie nadaje się do bankomatu. Za to przelewy między Dobrym
a Internetowym w czasie rzeczywistym.

Dlaczego się nie nadaje? Wiem, że ogranicza za darmo do bankomatów Millenium, bo pozostałe płatne (w przeciwieństwie do DK), czy o to Ci chodziło?

Otwarcie Internetowego załatwisz też z serwisu transakcyjnego,
łącznie z kartą :-)

Chyba wolałbym jednak zamianę, bo wówczas zostaje ten sam numer, a DK przestaje być potrzebne. Oddziały Millenium mam 4 w drodze praca-dom,więc ograniczenie bankomatów mi nie przeszkadza, za to podoba mi się limit 10.000 do wypłat. Meritum daje tylko 5000, a za zmianę życzy sobie opłatę ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam
Szymon

Data: 2013-06-07 21:08:14
Autor: Kamil Jońca
Millennijny zwrot ?
S <as@wp.pl> writes:

Otwarcie Internetowego załatwisz też z serwisu transakcyjnego,
łącznie z kartą :-)

Chyba wolałbym jednak zamianę, bo wówczas zostaje ten sam numer, a DK
Z cennika Mille
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Wyjaśnienia:
1)
Warunki prowadzenia rachunków:
-
Dobre Konto
: Posiadacz rachunku może posiadać jeden rachunek Dobre Konto, przy czym nie ma możliwości
zamiany dotychczas posiadanego ROR na Dobre Konto.
-
Konto Internetowe
: Posiadacz rachunku nie ma możliwości zamiany dotychczas posiadanego ROR na Konto
Internetowe.
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

Powodzenia Kj

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Drive defensively.  Buy a tank.

Data: 2013-06-07 22:26:58
Autor: S
Millennijny zwrot ?
Dzięki - wszystko jasne

Data: 2013-06-12 08:27:54
Autor: Kamil Jońca
Millennijny zwrot ?
On 2013-06-07, S <as@wp.pl> wrote:
Dzięki - wszystko jasne
No właśnie nie wszystko :)
Skorzystałem z formularza, aby zamknąć konto.
Przed chwilą, odebrałem telefon, czy jestem pewien. I ... "wie pan my mamy tu taką możliwośc, bo pan ma tu historię współpracy z naszym bankiem, aby zmienić typ konta na konto internetowe
które byłoby całkiem bezpłatne".
Tak więc, dokumenty swoje praktyka swoje ;)

KJ


--
http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewiarygodny-list-prof-majewskiej-wprowadzenie/
Woman on Street: Sir, you are drunk; very, very drunk.
Winston Churchill: Madame, you are ugly; very, very ugly.
I shall be sober in the morning.

Data: 2013-06-09 14:55:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"Dominik & Co" kot47e$jti$1@node1.news.atman.pl

Otwarcie Internetowego załatwisz też z serwisu
transakcyjnego,łącznie z kartą :-)

Ja próbowałem otworzyć Dobre przez/via
internet -- skończyło się wizytacją marmuru.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-06-11 11:17:13
Autor: quiris
Millennijny zwrot ?
On 2013-06-06, eSJot <serwkomp@interia.pl> wrote:

tak więc pomyłka Banku, czy moje nieoczytanie ?

OdpowiedĹş z Banku Millennium:

"W nawiązaniu do Pana zapytania uprzejmie informuję, że od dnia 1 maja Bank dokonał zmiany w naliczaniu zwrotu od transakcji bezgotówkowych wraz z wypłatą cashback (POS+cashback). Obecnie Bank nie uwzględnia części operacji, która miała formę wypłaty gotówki w kasie sklepu typu casback. Dotychczas ze względu na niepoprawnie działający system bankowy Klienci otrzymywali zwrot również od kwoty wypłaty gotówki.
 Regulamin zwrotu części wydatkĂłw na zakupy dla Posiadaczy Dobrego Konta precyzuje, Ĺźe zwrot dotyczy wyłącznie transakcji bezgotĂłwkowych, a wypłaty gotĂłwki w sklepie takimi nie są."

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-06-11 13:23:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"quiris" <listy@blaut.biz> napisał w wiadomości news:slrnkre1pp.504.listycvm242.internetdsl.tpnet.pl...

"W nawiązaniu do Pana zapytania uprzejmie informuję, że od dnia 1 maja
Bank dokonał zmiany w naliczaniu zwrotu od transakcji bezgotówkowych

Czyli niejako uznają, że do tej pory było OK.
Cieszmy się zatem siotry tym, co dał nam los. :)

   Nic nie może przecież wiecznie trwać
   Co zesłał los trzeba będzie stracić
   Nic nie może przecież wiecznie trwać
   Za miłosć też przyjdzie kiedys nam zapłacić

   http://teksty.org/anna-jantar,nic-nie-moze-wiecznie-trwac,tekst-piosenki

wraz z wypłatą cashback (POS+cashback). Obecnie Bank nie uwzględnia
części operacji, która miała formę wypłaty gotówki w kasie sklepu typu
casback. Dotychczas ze względu na niepoprawnie działający system bankowy
Klienci otrzymywali zwrot również od kwoty wypłaty gotówki.

Regulamin zwrotu części wydatków na zakupy dla Posiadaczy Dobrego Konta
precyzuje, że zwrot dotyczy wyłącznie transakcji bezgotówkowych, a
wypłaty gotówki w sklepie takimi nie są."

Bez przesady -- przecież ta makulatura szybko lądowała we wpatomatach!
Za te kilka chwil zabieracie ludziom chleb?! Jak tak można?! To ahumanitarne!!! ;)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Millennijny zwrot ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona