Data: 2013-06-06 13:03:13 | |
Autor: boa | |
Millennijny zwrot ? | |
W dniu 06-06-2013 12:24, eSJot pisze:
Witam serdecznie,U mnie też - zmiany nie było w regulaminie ale tez nigdy nie obiecywali zwrotu za keszbek Wiec chyba wcześniej to wynikało z niedopatrzenia które właśnie załatali pozdr boa |
|
Data: 2013-06-06 13:18:26 | |
Autor: radar | |
Millennijny zwrot ? | |
W dniu 2013-06-06 13:03, boa pisze:
U mnie też - zmiany nie było w regulaminie ale tez nigdy nie obiecywali U mnie podobnie. Zobaczymy co wymyślą w odpowiedzi na reklamację ;)) -- radar |
|
Data: 2013-06-06 14:39:11 | |
Autor: eSJot | |
Millennijny zwrot ? | |
hej,
to jest zly miesiac :( najpierw sprytny podniosl mi prowizje za vise do 1 zeta i nie oplaca sie robic serii malych platnosci, za ledwo 10 zl (mbank), teraz millennium sie wypielo na moja ciezka prace z dino marketem :( z bgz sie trzeba ewakuowac, bo sie koncza dobre czasy :( sync juz dawno przestal mnie lubic :( zostaje bzwbk, mbank, pewnie tez ing na chwile i tyle :( pozdrawiam Sebol |
|
Data: 2013-06-06 20:25:30 | |
Autor: radar | |
Millennijny zwrot ? | |
W dniu 2013-06-06 13:18, radar pisze:
U mnie też - zmiany nie było w regulaminie ale tez nigdy nie obiecywaliU mnie podobnie. Zobaczymy co wymyślą w odpowiedzi na reklamację ;)) Reklamacja złożona :) -- radar |
|
Data: 2013-06-07 09:38:28 | |
Autor: lolekanabolek | |
Millennijny zwrot ? | |
W dniu 2013-06-06 20:25, radar pisze:
W dniu 2013-06-06 13:18, radar pisze:kiedy mają dać odpowiedź?? można wiedzieć jak ją uzasadniłeś?? -- pozdrawiam Marcin |
|
Data: 2013-06-07 09:45:44 | |
Autor: radar | |
Millennijny zwrot ? | |
W dniu 2013-06-07 09:38, lolekanabolek pisze:
kiedy mają dać odpowiedź?? można wiedzieć jak ją uzasadniłeś?? ad.1. nie wiem, z reguły na inne pytania odpowiadali do tygodnia ad.2. normalnie ;) nie zgadza mi się moneyback i proszę o sprawdzenie ;))) -- radar |
|
Data: 2013-06-08 10:34:41 | |
Autor: radar | |
Millennijny zwrot ? | |
W dniu 2013-06-06 20:25, radar pisze:
Reklamacja złożona :) Szanowny Panie, Dziękuję za kontakt z Bankiem. Uprzejmie informuję, że w związku z otrzymaną wiadomością została zarejestrowana reklamacja numer ***. Jednocześnie chciałabym poinformować, iż czas rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni. Jednakże w indywidulanym przypadku zgodnie z Regulaminem, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu o 90 dni. Taka sytuacja ma miejsce, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga udziału podmiotów zewnętrznych. W przypadku jakichkolwiek pytań proszę powoływać się na ten numer sprawy. Z poważaniem, Weronika L. Departament Bankowości Elektronicznej Bank Millennium S.A. -- radar |