Millennijny zwrot ?

Data: 2013-06-06 18:51:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"eSJot" 51b06345$0$1462$65785112@news.neostrada.pl

Czy przeoczyłem jakąś zmianę regulaminu w Millennium ? Zwrócili mi kaskę tylko za jedną transakcję, przypuszczam, że za zakup paliwa za ponad 200 zł - reszta transakcji to było pifko plus keszbek...

Ja też mam tylko drobniaki. Pocieszające fakty:

 -- nie muszę uważać przy zakupach na zejście pod krechę
    (Mille uruchomił mi linię debetową na 4kpln; jeśli
    w ciągu tygodnia (tydzień to we wtorek wypłacam
    i w poniedziałek wpłacam a miesiąc nie trwa od
    01 do ostatniego, więc trzeba uważać) spłacę, to
    Mille nie naliczy odsetek

 -- nie muszę rezerwować części pieniędzy na Dobrych

 -- nie muszę biegać po zakupy (a ostatnio kupowałem
    podwójnie za każdym razem płacąc parę złotych;
    wczoraj kasjerki patrzyły na mnie podejrzliwie,
    tak jakby chciały powiedzieć -- i na co to?...
    najwyraźniej są szybsze ode mnie)

 -- zaczynają się normalne czasy

 -- kartami KBBZWBK (KontaGodnegoPolecenia) też
    trzeba płacić, więc będzie łatwiej

 -- w ubm. nie zdążyłem nazbierać kompletu na dwie szarytki

 -- paliwo na OrLenie nie zawsze jest najtańsze

 -- ceny w realu są wysokie

 -- ceny na Orlenie (nie licząc paliwa) są bardzo wysokie

I najważniejsze: cieszę się, że trwało to (dla mnie) ponad rok.

Data: 2013-06-06 19:31:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"eSJot" 51b0c5ba$0$1466$65785112@news.neostrada.pl

I najważniejsze: cieszę się, że trwało to (dla mnie) ponad rok.

:)

Czy ja wiem, czy mi potrzebny ten nowy tablet i odkurzacz?...

W sumie to aż rok z dwóch szarytek... Gdybym wczoraj rano
wiedział o millenijnym ruchu, być może uznałbym, że 19 pln
za kartę pamięci mikroSDHC o pojemności 8 GB to zbyt wiele,
bo przecież mogę zadowolić się kartą o pojemności 4 GB,
którą bym wyciągnął z innego urządzenia, w które bym
zaaplikował kartę o pojemności 2 GB wydobytą ze smartfonu...

Tak oto mam 2 GB luźnej karty...

Data: 2013-06-06 19:29:48
Autor: zgred
Millennijny zwrot ?

Ja też mam tylko drobniaki. Pocieszające fakty:

Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)
Ja - tylko po piwo keszbekowane na Orlen jeździłem, więc nic nie dostałem.

To nie przytyk do Ciebie, ale miewam podobne wrażenia, jak oglądam w TV jakiś żałosny program "rozrywkowy", gdzie widownia patrząc na jakąś chałturę pokazuje do kamer jak to świetnie się bawi ("skoro bilety były po stówie, to nie pokażemy, że nam się nie podoba").

Mille do odstrzału.

BGŻ - zobaczymy we wrześniu, czy wystarczy na dwa dni wrzucać 5k na KO.
EB, póki co, nic mnie nie kosztuje, to niech jest. Robię z niego większość płatności, to i tak wrzucam te tysiąc-półtora, choć wkurza mnie token w telefonie. Niewygodny.
I ciągle jeszcze mam mB (od którego zaczynałem e-banki - kiedy to? 2000/2001?) i jakoś nie mam przesłanek, żeby go zamknąć, bo w paru miejscach musiałbym zmieniać nr konta do jakichś drobnych obrywek za sporadyczne fuchy.

P.S. - Dziś dzwonił naciągacz z GO i proponował 4.1 Spuściłem na drzewo, ale tego 4.1 w ofercie nie widzę. Czyżby indywidualna oferta dla wybranych?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-06 19:38:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"zgred" 51b0c706$0$1219$65785112@news.neostrada.pl

Ja też mam tylko drobniaki. Pocieszające fakty:

Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)

Paliwo. Za 100 pln.

[...]

Ja mam tam linię debetową -- na ,,tydzień'' w ,,miesiącu'' za free.

BGŻ - zobaczymy we wrześniu, czy wystarczy na dwa dni wrzucać 5k na KO.

To dopiero od sierpnia te 5 kpln na KO?

Widzę, że istotnie społeczeństwo musi mieć wroga, aby zintegrować się.
Dokąd banki były łaskawe -- na grupie nie było fajnie. A teraz -- proszę!
Nawet jest wzmianka o Wiewiórkach, :) które do zwierzyńca dorzuciły psy...

P.S. - Dziś dzwonił naciągacz z GO i proponował 4.1 Spuściłem na drzewo,

 -- Jestem alergikiem.
 -- Na jakie drzewa?
 -- Na klony Czarneckiego. ;)

ale tego 4.1 w ofercie nie widzę. Czyżby indywidualna oferta dla wybranych?

Data: 2013-06-06 20:50:30
Autor: S
Millennijny zwrot ?
Ale się napracowałeś, żeby je znaleźć ;)

Ja bym jeszcze wskazał 4% na 3M HH i aukcje, gdzie średnia ostatnio 4,18%. Do tych zabaw też jest potrzebne konto.
Karta i konto w zasadzie darmowe - to co mnie cieszy to oddział z obsługą kasową (gdzieś trzeba wpłacać gotówkę) i stosunkowo wysoki limit wypłat z bankomatów (dowolnych za darmo, 10.000).

Mille do odstrzału.

Rozważam, ale na skutek powyższego się waham.

EB, póki co, nic mnie nie kosztuje, to niech jest. Robię z niego
większość płatności, to i tak wrzucam te tysiąc-półtora, choć wkurza
mnie token w telefonie. Niewygodny.

Konto prestiżowe i masz token sprzętowy za darmo. 3000/mc wlać trzeba, ale to chyba nie problem - od biedy jednego dnia może przyjść i wyjść w inne miejsce. Do tego 1% zwrotu do 750zł/rok.

[...]

Próbowałem kiedyś zamknąć konta w mB. Nie jest to proste, bo na stronie nie ma formularza, nie bardzo wiadomo jak to zrobić, a przy kontakcie mailowym (lubię zamykać za darmo, więc nie dzwoniłem) piętrzą problemy. W efekcie zostawiłem i wisi do dziś. Ciekawy sposób windowania liczby klientów - maksymalnie utrudnić zamknięcie rachunku ;-)

P.S. - Dziś dzwonił naciągacz z GO i proponował 4.1 Spuściłem na drzewo,
ale tego 4.1 w ofercie nie widzę. Czyżby indywidualna oferta dla wybranych?

Bardzo wybranych, skoro OF na stronie proponuje 4,15% ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2013-06-06 21:02:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"S" koqlml$331$1@node1.news.atman.pl

wypłat z bankomatów (dowolnych za darmo, 10.000).

To chyba staje się standardem, do którego przywykliśmy,
niepomni tego, że jeszcze parę lat temu za wypłatę
z ,,cudzego'' bankomatu płaciliśmy 5 pln lub podobnie...

A zamykałeś w banku Pocztowym?

Data: 2013-06-07 12:24:55
Autor: lolekanabolek
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-06 20:50, S pisze:
[...]

też się waham, ale czy dobrze widzę, że można założyć Konto Internetowe i bez karty powinno być one bezpłatne

[...]

to Mille cię miło zaskoczy, jest opcja zamknięcia konta przez system transakcyjny, więc chyba się obejdzie bez wizyty w oddziale ;-))

Marcin

Data: 2013-06-07 16:34:55
Autor: S
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-07 12:24, lolekanabolek pisze:

też się waham, ale czy dobrze widzę, że można założyć Konto Internetowe
i bez karty powinno być one bezpłatne

a z kartą Maestro przy obrocie 100zł/mc także? Przy czym daje ona 1% zwrotu... W zasadzie może to być nawet lepsza opcja niż obecne Dobre Konto.

to Mille cię miło zaskoczy, jest opcja zamknięcia konta przez system
transakcyjny, więc chyba się obejdzie bez wizyty w oddziale ;-))

Miło, ale chyba się przejdę i spróbuję zamienić DK na Internetowe. Dzięki za podpowiedź.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2013-06-07 17:11:10
Autor: Dominik & Co
Millennijny zwrot ?
Dnia 07.06.2013 S <as@wp.pl> napisał/a:

[...]

Także. A ściślej, konto jest bezpłatne bezwarunkowo, karta po
wykonaniu płatności 100 zł/mies. Pamiętać należy o wyłączeniu
"ubezpieczenia" (3 zł/mies). Można mieć oba (Dobre i Internetowe),
za grube płacić Visą, za drobne Maestro. Feler taki, że ta druga
nie nadaje się do bankomatu. Za to przelewy między Dobrym
a Internetowym w czasie rzeczywistym.

to Mille cię miło zaskoczy, jest opcja zamknięcia konta przez system
transakcyjny, więc chyba się obejdzie bez wizyty w oddziale ;-))

Miło, ale chyba się przejdę i spróbuję zamienić DK na Internetowe.

Otwarcie Internetowego załatwisz też z serwisu transakcyjnego,
łącznie z kartą :-)

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-06-07 20:41:01
Autor: S
Millennijny zwrot ?
W dniu 2013-06-07 19:11, Dominik & Co pisze:
Feler taki, Ĺźe ta druga
nie nadaje się do bankomatu. Za to przelewy między Dobrym
a Internetowym w czasie rzeczywistym.

Dlaczego się nie nadaje? Wiem, że ogranicza za darmo do bankomatów Millenium, bo pozostałe płatne (w przeciwieństwie do DK), czy o to Ci chodziło?

Otwarcie Internetowego załatwisz też z serwisu transakcyjnego,
łącznie z kartą :-)

Chyba wolałbym jednak zamianę, bo wówczas zostaje ten sam numer, a DK przestaje być potrzebne. Oddziały Millenium mam 4 w drodze praca-dom,więc ograniczenie bankomatów mi nie przeszkadza, za to podoba mi się limit 10.000 do wypłat. Meritum daje tylko 5000, a za zmianę życzy sobie opłatę ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2013-06-07 21:08:14
Autor: Kamil Jońca
Millennijny zwrot ?
S <as@wp.pl> writes:

Otwarcie Internetowego załatwisz też z serwisu transakcyjnego,
łącznie z kartą :-)

Chyba wolałbym jednak zamianę, bo wówczas zostaje ten sam numer, a DK
Z cennika Mille
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Wyjaśnienia:
1)
Warunki prowadzenia rachunków:
-
Dobre Konto
: Posiadacz rachunku może posiadać jeden rachunek Dobre Konto, przy czym nie ma możliwości
zamiany dotychczas posiadanego ROR na Dobre Konto.
-
Konto Internetowe
: Posiadacz rachunku nie ma możliwości zamiany dotychczas posiadanego ROR na Konto
Internetowe.
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

Powodzenia Kj

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Drive defensively.  Buy a tank.

Data: 2013-06-07 22:26:58
Autor: S
Millennijny zwrot ?
Dzięki - wszystko jasne

Data: 2013-06-12 08:27:54
Autor: Kamil Jońca
Millennijny zwrot ?
On 2013-06-07, S <as@wp.pl> wrote:
Dzięki - wszystko jasne
No właśnie nie wszystko :)
Skorzystałem z formularza, aby zamknąć konto.
Przed chwilą, odebrałem telefon, czy jestem pewien. I ... "wie pan my mamy tu taką możliwośc, bo pan ma tu historię współpracy z naszym bankiem, aby zmienić typ konta na konto internetowe
które byłoby całkiem bezpłatne".
Tak więc, dokumenty swoje praktyka swoje ;)

KJ

Woman on Street: Sir, you are drunk; very, very drunk.
Winston Churchill: Madame, you are ugly; very, very ugly.
I shall be sober in the morning.

Data: 2013-06-09 14:55:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennijny zwrot ?

"Dominik & Co" kot47e$jti$1@node1.news.atman.pl

Otwarcie Internetowego załatwisz też z serwisu
transakcyjnego,łącznie z kartą :-)

Ja próbowałem otworzyć Dobre przez/via
internet -- skończyło się wizytacją marmuru.

Millennijny zwrot ?