Millennium - 6,5% - jakie kwoty?

Data: 2012-10-03 03:26:44
Autor: lery.IT
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?
wg opisu: 6,5% jest do 25k, chodzi o wpłacona kwotę, czy przechowywaną na koncie? Dlaczego mam wątpliwości? powyżej 25k oprocentowanie spada na 5,5%

wariant 1 - Wpłacam równo 25k, odestki kapitalizuja się comiesięcznie, powiększając 25k -- > oprocentowanie będzie nadal 6,5% czy już 5,5%?

jeśli spada na 5,5% to:
wariant 2 - Wpłacam 24.890, czekam na kapitalizację i wypłacam co miesiąc odsetki

dobrze myślę?

Data: 2012-10-03 13:11:26
Autor: Kamil Jońca
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?
"lery.IT" <lery.it@gmail.com> writes:

wg opisu: 6,5% jest do 25k, chodzi o wpłacona kwotę, czy przechowywaną na koncie? Dlaczego mam wątpliwości? powyżej 25k oprocentowanie spada na 5,5%

Wg mnie:
oprocentowanie dotyczy nowych środków i to przedziałami.
Np. Mam na Koncie Oszczędnościowym (KO) 100 PLN

Wpłacam na KO 26000 "nowych środków".
Wtedy 100 PLN (stare ) jest oprocentowane normalnie 25000 jest po 6.5
1000 jest po 5.5

KJ

But Officer, I stopped for the last one, and it was green!

Data: 2012-10-03 13:15:35
Autor: Kamil Jońca
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

I jeszcze gwoli uzupełnienia: OIDP odsetki nie liczą sie do "nowych
środków" więc nawet na 5.5 się nie załapią.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
<Espy> be careful, some twit might quote you

Data: 2012-10-03 06:51:26
Autor: lery.IT
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?

I jeszcze gwoli uzupełnienia: OIDP odsetki nie liczą sie do "nowych

środków" więc nawet na 5.5 się nie załapią.

KJ

pewnie jeszcze z nowymi środkami będzie tak, jak w mBąku, czyli wylanie na zewnątrz i przelanie z powrotem nie zda egzaminu ;)
To ja dzisiaj lokaty w mBaku założyłem, a z OF i IB dzwonią, jeden z propozycją 7% (ale żadnych szczegółów), drugi 10% (1mc). Tylko po kiego grzyba trzeba łazić do nich?

Data: 2012-10-03 15:59:35
Autor: pawlin
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?
W dniu 2012-10-03 15:51, lery.IT pisze:

[...]

juz ci odpowiadam: zeby wcisnac systematyczne oszczedzanie :D dzisiaj mialem wkurwa. do zony zadzwonili w zeszlym tygodniu ze super puper oferta 7.5% brutto na 6, 9 lub 12 miesiecy i to jeszcze tak fantastycznie ze zrywaja obecne lokaty tax free i bez utraty odsetek odpalaja ta lokata idealna plus tylko ze trzeba przejsc sie do nich do taxcare. no dobra zonka poszla. nasiadlo na nia 2 gosci i wciskaja systematyczne oszczedzanie. do tego okazalo sie ze 6 miesieczna lokata nie na 7.5% a na 7% a jeszcze pozniej okazalo sie ze tax free nie podlega takiemu rolowaniui. i kolesiowi dostalo sie za ta babe ktora dzwonila.

Data: 2012-10-03 16:40:56
Autor: Kamil Jońca
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?
[...]

Może przeczytaj regulamin tej promocji. Nie jest długi. (Tak, nie zda
egzaminu)

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
Do what you can to prolong your life, in the hope that someday you'll

Data: 2012-10-03 22:22:52
Autor: Krzysztof Halasa
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?
"lery.IT" <lery.it@gmail.com> writes:

wg opisu: 6,5% jest do 25k, chodzi o wpłacona kwotę, czy przechowywaną
na koncie? Dlaczego mam wątpliwości? powyżej 25k oprocentowanie spada
na 5,5%

Zawracanie gitary. Rozumiem lokaty "od XXX", ale "do XXX" oznacza tylko
i wyłącznie to, że bank szuka jelenia, a lokata to tylko taka marchewka.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-10-03 13:30:29
Autor: Piotr Hołda
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?
W dniu środa, 3 października 2012 22:22:53 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:
"lery.IT" <lery.it@gmail.com> writes:

> wg opisu: 6,5% jest do 25k, chodzi o wpłacona kwotę, czy przechowywaną

> na koncie? Dlaczego mam wątpliwości? powyżej 25k oprocentowanie spada

> na 5,5%

Zawracanie gitary.

Zgadzam się. Cały ten pogmatwany regulamin to zawracanie gitary. Odpuściłem. Są inne bardziej zrozumiałe promocje.

Data: 2012-10-04 00:09:43
Autor: lery.IT
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?
On Wednesday, October 3, 2012 10:30:29 PM UTC+2, Piotr Hołda wrote:
W dniu środa, 3 października 2012 22:22:53 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

Zgadzam się. Cały ten pogmatwany regulamin to zawracanie gitary. Odpuściłem. Są inne bardziej zrozumiałe promocje.

Ja się skusiłem, głównie z powodu możliwości wycofania w każdej chwili. I od razu wtopa z przelewem. Jeden przelew poszedł z innego banku bezpośrednio na Konto Oszczędnościowe, a zaraz potem drugi na dobre Konto.
Efekt taki że kasa na Dobre wpłynęła już wczoraj, a na KO jeszcze nie. Domyślam się że mają dziwne wewnętrzne księgowania.

Data: 2012-10-04 09:28:03
Autor: Kamil Jońca
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?
[...]

OIDP, na konto oszczędnośćiowe można tylko z osobistego :)
KJ

Hardware, n.:
The parts of a computer system that can be kicked.

Data: 2012-10-04 06:15:07
Autor: lery.IT
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?

OIDP, na konto oszczędnośćiowe można tylko z osobistego :)

KJ

heh, przed chwilą dostałem odbity przelew :) a już się niepokoiłem i miąłem wizję pisania reklamacji.

Data: 2012-10-05 19:45:34
Autor: xbartx
Millennium - 6,5% - jakie kwoty?
Dnia Thu, 04 Oct 2012 09:28:03 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

OIDP, na konto oszczędnośćiowe można tylko z osobistego :)

Czyli samego KO mieć nie można, słabo.

--
xbartx

Millennium - 6,5% - jakie kwoty?