Millennium - codziennie więcej - naliczanie odsetek

Data: 2011-03-18 10:57:24
Autor: Stephen Wyszy
Millennium - codziennie więcej - naliczanie odsetek
Jak naliczane są odsetki w millennium z dzienną kapitalizacją? Na
koncie mam kwotę która z obliczeń daje 0,1051zł czyli teoretycznie
11gr. Jednak codziennie księgowane jest 10 groszy. Z ciekawości
sprawdziłem oprocentowanie jest 3,65%, wiec dla kwoty 50zl z groszem
powinno dawac 0,005zl czyli 1gr. Niestety nie ksieguje nic. Dorzucilem
zlotowke czyli 0,0051zl nadal nic. Zatem jakie jest zaokrąglenie w
millennium?

Millennium - codziennie więcej - naliczanie odsetek