Millennium (czasem) rekompensuje swoje błędy

Data: 2014-04-07 15:24:44
Autor: Andrzej Lawa
Millennium (czasem) rekompensuje swoje błędy
Ave!

No, tym razem mała wazelinka dla Millennium... popełnili błąd ale poniekąd naprawili.

Po ładnie spartaczonych detalach konsolidacji powstała konieczność zaciągnięcia dodatkowej małem pożyczki gotówkowej "na wszelki wypadek" (ponieważ wcześniej istniejący wszelki wypadek zeżarły moje problemy z konsolidacją).

Poszedłem do ING, bo zachęcili mnie swoją ofertą, wszystko fajnie i OK... ale okazało się, że Millennium spóźniło się z przesłaniem danych do BIK i ich produkty, które powinny już widnieć jako spłacone, nadal wisiały. Zaświadczenie owszem, jak najbardzie możliwe, ale cena taka, że taniej było wziąć pożyczkę w samym Millennium z prowizją 200zł.

W piątek zadzwonili i w ramach uznania reklamacji odjęli tę prowizję z salda pożyczki.

Zarobić i tak zarobią, a w sumie miły gest.

Data: 2014-04-07 16:20:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Millennium (czasem) rekompensuje swoje błędy

"Andrzej Lawa" lhu8us$86v$1@node2.news.atman.pl

Zarobić i tak zarobią, a w sumie miły gest.

Gdyby każdy myślał jak żyd... ;)

Klonownice obrały kurs dokładnie odwrotny -- stracą,
ale zirytują, rozdrażnią, pokłócą się...

Millennium (czasem) rekompensuje swoje błędy