Millennium - dziwad³o w systemie online

Data: 2009-05-04 18:46:18
Autor: Mithos
Millennium - dziwad³o w systemie online
Dokona³em sp³aty zad³u¿enia na KK Millennium w kwocie ca³kowitej (sp³ata ustawiona na 100%) jaka wynika z podgl±du online.

Natomiast obok kwoty minimalnej jest jaka¶ "kwota nastêpnej p³atno¶ci" i wynosi ona 1 gr. Dodatkowo zad³u¿enie siê jakby wyzerowa³o wiêc nie wiem sk±d ten 1 gr. Z wiadomych wzglêdów nie chce mi siê dzwoniæ na infoliniê   (koszt rozmowy wyjdzie pewnie kilka PLN). Czy kto¶ ma jaki¶ pomys³ o co chodzi ? :)

--
Mithos

Data: 2009-05-05 23:17:19
Autor: Mithos
Mithos pisze:
[...]

Wys³a³em przelew na 1 gr i wygl±da na to, ¿e wszystko jest w porz±dku :)

--
Mithos

Millennium - dziwad³o w systemie online