Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku

Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku

Data: 2013-12-13 22:22:31
Autor: Andrzej Lawa
Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
W dniu 13.12.2013 22:19, RobertS pisze:

Uwierz mi, że analitycy praktycznie we wszystkich bankach mają tego
rodzaju psychozy. Często wymagają dokumentów zupełnie od czapy lub
takich, których uzyskanie jest wręcz niemożliwe.

W takim wypadku konieczne jest skierowanie sprawy do kogoś wyżej, aby
przywołał danego analityka do porządku...

Próbowałem. Ciężko się przebić. Przynajmniej bez broni automatycznej ;-/

Póki co czekam na tę ostatnią opinię, a w międzyczasie składam reklamację i wysyłam skargę do KNF.

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Data: 2013-12-13 23:26:24
Autor: RobertS
Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku

Próbowałem. Ciężko się przebić. Przynajmniej bez broni automatycznej ;-/

Bo składałeś wniosek sam i dlatego możesz strzelać na ślepo, nawet z automatu.

Póki co czekam na tę ostatnią opinię, a w międzyczasie składam
reklamację i wysyłam skargę do KNF.

Nie chodzi o to, abym zniechęcał, ale:
- bank reklamację odrzuci powołując się na wewn. procedury, których nie znasz i nie poznasz,
- odp. z KNF pewnie nawet nie uzyskasz.

Pamiętaj, że analityk w kwestii Twojego kredytu jest jak kapitan na statku = pierwszy po Bogu. Zawsze może dać negata, bo stwierdzi, że "za duże ryzyko dla banku"...i próbuj walczyć z taką argumentacją ;-/

--
pozdrawiam
RobertS

Data: 2013-12-13 23:38:45
Autor: Andrzej Lawa
Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
W dniu 13.12.2013 23:26, RobertS pisze:

Póki co czekam na tę ostatnią opinię, a w międzyczasie składam
reklamację i wysyłam skargę do KNF.

Nie chodzi o to, abym zniechęcał, ale:
- bank reklamację odrzuci powołując się na wewn. procedury, których nie
znasz i nie poznasz,
- odp. z KNF pewnie nawet nie uzyskasz.

Cóż, poprzednio jak mnie wkręcili w konsolidację i zapomnieli o maksymalnej liczbie produktów do konsolidacji (tzn. "panienka z okienka" nie wiedziała o takim limicie i dopiero po wysłaniu wszystkiego do analityka zgłosił sprzeciw formalny) to uczciwie oddali kasę za wypis z rejestru gruntów i dokumenty z innych banków. I ponieśli limit produktów do konsolidacji.

Może i tym razem dotrze do kogoś, że takie robienie sobie złej prasy nie ma sensu?

Ech, tęsknię nieco za "starymi, dobrymi czasami" kiedy w banku można zawsze było porozmawiać z osoba kompetentną dla całego procesu zawierania umowy...

Pamiętaj, że analityk w kwestii Twojego kredytu jest jak kapitan na
statku = pierwszy po Bogu. Zawsze może dać negata, bo stwierdzi, że "za
duże ryzyko dla banku"...i próbuj walczyć z taką argumentacją ;-/

Umowę już mam, teraz tylko natknąłem się na niedostatecznie sprecyzowane warunki uruchomienia - w sumie nie miałbym pretensji (ok, chwilkę marudziłbym na wymagania, ale pretensji bym nie miał) jakby od początku powiedzieli "i do uruchomienia potrzebne będą opinie bankowe z dokładnie takimi danymi".

To jest właśnie syndrom głuchego telefonu - brak sprawnej komunikacji pomiędzy szczeblami decyzyjnymi, żeby "pierwsza linia" mogła sprawnie obsłużyć klienta.

W każdym razie czuję się nieco jak tym filmie:

http://www.youtube.com/watch?v=JtEkUmYecnk

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona