Millennium - idą po rozum do głow y?

Data: 2009-08-22 12:09:44
Autor: bartekk
Millennium - idą po rozum do głow y?
Bartek pisze:
Witam,

Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium:

Aha, tez to dostalem ;) w millenecie

Data: 2009-08-22 12:14:31
Autor: Tolek
On 2009-08-22 12:09, bartekk wrote:
Bartek pisze:
Witam,

Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium:

Aha, tez to dostalem ;) w millenecie
do mnie zadzwonili, mówiąc że konto w CHF będę miał prowadzone bezpłatnie. Ani słowa o złotówkowym...

T.

Data: 2009-08-22 04:45:54
Autor: Bartek
On 2009-08-22 12:09, bartekk wrote:> Bartek pisze:

> Aha, tez to dostalem ;) w millenecie

do mnie zadzwonili, mówiąc że konto w CHF będę miał prowadzone
bezpłatnie. Ani słowa o złotówkowym...

T.

Te dwa wyiksowane numery kont to złotówkowe i oszczędnościowe.

Data: 2009-08-22 21:11:33
Autor: darek

Użytkownik "Tolek"  napisał w wiadomości:

do mnie zadzwonili, mówiąc że konto w CHF będę miał prowadzone bezpłatnie. Ani słowa o złotówkowym...

U mnie odwrotnie, zlotówkowe za darmo a o euro cisza :-)

darek

Millennium - idą po rozum do głow y?