Millennium - idą po rozum do głow y?

Data: 2009-08-24 10:27:52
Autor: ~|_ukasz
Millennium - idą po rozum do głow y?
W dniu 2009-08-22 11:08, Bartek pisze:
Witam,

Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium:

Szanowny Panie,

W nawiązaniu do wcześniejszej informacji o zmianach wysokości i zasad
pobierania opłat za prowadzenie kont osobistych w naszym Banku
wprowadzonych od 1 sierpnia 2009 r, chcielibyśmy przekazać miłą
informację o specjalnej ofercie, którą dla Pana przygotowaliśmy.

Bardzo cenimy to, że korzysta Pan aktywnie z serwisu internetowego
Millenet.

Dlatego informujemy, że Pana konta o numerach:
xxxxxxxx
xxxxxxxx
będą prowadzone bezpłatnie od 1 sierpnia 2009 r. przez kolejnych 12
miesięcy.

Ciekawostka, ja nie dostałem takiej wiadomości.
Stawiam dolary przeciw orzechom, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy
korzystałem z Millenetu więcej niż przedpiścy, a już na pewno wielokrotnie więcej niż przeciętny klient.

Innymi słowy wygląda to na jakąś ściemę, kryteria są z pewnością inne...

Millennium - idą po rozum do głow y?