Millennium - idą po rozum do głowy?

Data: 2009-08-22 02:08:26
Autor: Bartek
Millennium - idą po rozum do głowy?
Witam,

Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium:

Szanowny Panie,

W nawiązaniu do wcześniejszej informacji o zmianach wysokości i zasad
pobierania opłat za prowadzenie kont osobistych w naszym Banku
wprowadzonych od 1 sierpnia 2009 r, chcielibyśmy przekazać miłą
informację o specjalnej ofercie, którą dla Pana przygotowaliśmy.

Bardzo cenimy to, że korzysta Pan aktywnie z serwisu internetowego
Millenet.

Dlatego informujemy, że Pana konta o numerach:
xxxxxxxx
xxxxxxxx
będą prowadzone bezpłatnie od 1 sierpnia 2009 r. przez kolejnych 12
miesięcy.

Dziękujemy za aktywne korzystanie z Millenet!

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z TeleMillennium(R) 0 801 331
331 lub + 48 22 598 40 40.

Pozdrawiamy,
Bank Millennium SA

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Troche już dla mnie za późno skorzystać z ich wspaniałomyslnej oferty,
po ukazaniu się ich nowego TOiP postanowiłem skończyć moją przygodę z
tym bankiem.
Na marginesie, jeżeli ktoś może mi wytłumaczyć, na jakiej podstawie
spece z Millennium założyły sobie, że mają takich samych klientów jak
PKO BP, którzy każde cięgi w postaci podnoszenia opłat, będą znosić ze
stoickim spokojem?

Pozdrawiam,
Bartek

Data: 2009-08-22 11:29:14
Autor: Mithos
Bartek pisze:
[...]

Tak zakłada większość banków. I obserwując społeczeństwo (znajomi, rodzina) stwierdzam, że banki mają rację.

Ludziom nie chce się zmieniać banku za kilka złotych miesięcznie. Zwłaszcza, że skoro podnoszą wszyscy to gdzie mają się przenieść ? Sporo część osób nie rozumie działania KK i większości produktów bankowych więc trudno, żeby analizowali cenniki wszystkich banków, zwłaszcza że i tak pewnie zrobiliby to błędnie (np. nie dostrzegą jakichś obowiązkowych ubezpieczeń od niczego itp.).

--
Mithos

Data: 2009-08-22 12:08:15
Autor: bartekk
Bartek pisze:
Witam,

Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium:

A gdzie ta wiadomosc dostales? Ja zrezygnowalem okolo 25 lipca chyba z konta i zastanawiam sie czy tez dostane cos takiego ;)

Data: 2009-08-22 12:09:44
Autor: bartekk
Bartek pisze:
Witam,

Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium:

Aha, tez to dostalem ;) w millenecie

Data: 2009-08-22 12:14:31
Autor: Tolek
On 2009-08-22 12:09, bartekk wrote:
Bartek pisze:
Witam,

Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium:

Aha, tez to dostalem ;) w millenecie
do mnie zadzwonili, mówiąc że konto w CHF będę miał prowadzone bezpłatnie. Ani słowa o złotówkowym...

T.

Data: 2009-08-22 04:45:54
Autor: Bartek
On 2009-08-22 12:09, bartekk wrote:> Bartek pisze:

> Aha, tez to dostalem ;) w millenecie

do mnie zadzwonili, mówiąc że konto w CHF będę miał prowadzone
bezpłatnie. Ani słowa o złotówkowym...

T.

Te dwa wyiksowane numery kont to złotówkowe i oszczędnościowe.

Data: 2009-08-22 21:11:33
Autor: darek

Użytkownik "Tolek"  napisał w wiadomości:

do mnie zadzwonili, mówiąc że konto w CHF będę miał prowadzone bezpłatnie. Ani słowa o złotówkowym...

U mnie odwrotnie, zlotówkowe za darmo a o euro cisza :-)

darek

Data: 2009-08-22 12:35:58
Autor: Ra
Bartek pisze:
[...]

mille miał w sumie lepsze wyniki niż zakładano, co prawda zysk za kwartał to chyba 9mln to bardzo mało, teraz z samych opłat za konto zbiorą co najmniej połowę i to przez miesiąc

Data: 2009-08-24 10:27:52
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2009-08-22 11:08, Bartek pisze:
[...]

Ciekawostka, ja nie dostałem takiej wiadomości.
Stawiam dolary przeciw orzechom, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy
korzystałem z Millenetu więcej niż przedpiścy, a już na pewno wielokrotnie więcej niż przeciętny klient.

Innymi słowy wygląda to na jakąś ściemę, kryteria są z pewnością inne...

Millennium - idą po rozum do głowy?