Data: 2009-08-22 02:08:26 | |
Autor: Bartek | |
Millennium - idą po rozum do głowy? | |
Witam,
Dostałem dziś taką oto wiadomość z Millennium: Szanowny Panie, W nawiązaniu do wcześniejszej informacji o zmianach wysokości i zasad pobierania opłat za prowadzenie kont osobistych w naszym Banku wprowadzonych od 1 sierpnia 2009 r, chcielibyśmy przekazać miłą informację o specjalnej ofercie, którą dla Pana przygotowaliśmy. Bardzo cenimy to, że korzysta Pan aktywnie z serwisu internetowego Millenet. Dlatego informujemy, że Pana konta o numerach: xxxxxxxx xxxxxxxx będą prowadzone bezpłatnie od 1 sierpnia 2009 r. przez kolejnych 12 miesięcy. Dziękujemy za aktywne korzystanie z Millenet! W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z TeleMillennium(R) 0 801 331 331 lub + 48 22 598 40 40. Pozdrawiamy, Bank Millennium SA -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Troche już dla mnie za późno skorzystać z ich wspaniałomyslnej oferty, po ukazaniu się ich nowego TOiP postanowiłem skończyć moją przygodę z tym bankiem. Na marginesie, jeżeli ktoś może mi wytłumaczyć, na jakiej podstawie spece z Millennium założyły sobie, że mają takich samych klientów jak PKO BP, którzy każde cięgi w postaci podnoszenia opłat, będą znosić ze stoickim spokojem? Pozdrawiam, Bartek |
|
Data: 2009-08-22 11:29:14 | |
Autor: Mithos | |
Millennium - idą po rozum do głow y? | |
Bartek pisze:
Na marginesie, jeżeli ktoś może mi wytłumaczyć, na jakiej podstawie Tak zakłada większość banków. I obserwując społeczeństwo (znajomi, rodzina) stwierdzam, że banki mają rację. Ludziom nie chce się zmieniać banku za kilka złotych miesięcznie. Zwłaszcza, że skoro podnoszą wszyscy to gdzie mają się przenieść ? Sporo część osób nie rozumie działania KK i większości produktów bankowych więc trudno, żeby analizowali cenniki wszystkich banków, zwłaszcza że i tak pewnie zrobiliby to błędnie (np. nie dostrzegą jakichś obowiązkowych ubezpieczeń od niczego itp.). -- Mithos |
|
Data: 2009-08-22 12:08:15 | |
Autor: bartekk | |
Millennium - idą po rozum do głow y? | |
Bartek pisze:
Witam, A gdzie ta wiadomosc dostales? Ja zrezygnowalem okolo 25 lipca chyba z konta i zastanawiam sie czy tez dostane cos takiego ;) |
|
Data: 2009-08-22 12:09:44 | |
Autor: bartekk | |
Millennium - idą po rozum do głow y? | |
Bartek pisze:
Witam, Aha, tez to dostalem ;) w millenecie |
|
Data: 2009-08-22 12:14:31 | |
Autor: Tolek | |
Millennium - idą po rozum do głow y? | |
On 2009-08-22 12:09, bartekk wrote:
Bartek pisze:do mnie zadzwonili, mówiąc że konto w CHF będę miał prowadzone bezpłatnie. Ani słowa o złotówkowym... T. |
|
Data: 2009-08-22 04:45:54 | |
Autor: Bartek | |
Millennium - idą po rozum do głowy? | |
On 22 Sie, 12:14, Tolek <tolek...@NIELUBIESPAMU.gazeta.pl> wrote:
On 2009-08-22 12:09, bartekk wrote:> Bartek pisze: Te dwa wyiksowane numery kont to złotówkowe i oszczędnościowe. |
|
Data: 2009-08-22 21:11:33 | |
Autor: darek | |
Millennium - idą po rozum do głowy? | |
Użytkownik "Tolek" napisał w wiadomości: do mnie zadzwonili, mówiąc że konto w CHF będę miał prowadzone bezpłatnie. Ani słowa o złotówkowym... U mnie odwrotnie, zlotówkowe za darmo a o euro cisza :-) darek |
|
Data: 2009-08-22 12:35:58 | |
Autor: Ra | |
Millennium - idą po rozum do głow y? | |
Bartek pisze:
Witam,mille miał w sumie lepsze wyniki niż zakładano, co prawda zysk za kwartał to chyba 9mln to bardzo mało, teraz z samych opłat za konto zbiorą co najmniej połowę i to przez miesiąc |
|
Data: 2009-08-24 10:27:52 | |
Autor: ~|_ukasz | |
Millennium - idą po rozum do głow y? | |
W dniu 2009-08-22 11:08, Bartek pisze:
Witam, Ciekawostka, ja nie dostałem takiej wiadomości. Stawiam dolary przeciw orzechom, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy korzystałem z Millenetu więcej niż przedpiścy, a już na pewno wielokrotnie więcej niż przeciętny klient. Innymi słowy wygląda to na jakąś ściemę, kryteria są z pewnością inne... |