Millennium- klienci WOJNA

Data: 2009-07-29 11:18:52
Autor: plusz
Millennium- klienci WOJNA
On 29 Lip, 10:56, Jacek Erazmus <jacek.eraz...@gmail.com> wrote:
Właśnie się dowiedziałem od znajomych którzy pracują w BM  że mają
robić wszystko aby uniemożliwić klientom mającym kredyt hip. konwersje
na konto technicznie, jak to określili " Mamy zakaz konwersji".

no to poczytaj jakie warunki trzeba do konta prestige i na takie
konwertuj  :)
dla ułatwienia dodam, że większość posiadaczy kredytów kwalifikuje się
- zgodnie z regulaminem

--
plusz
KalkulatorLokat.pl

Data: 2009-07-29 22:27:59
Autor: Marcin Krzyzanowski
Millennium- klienci WOJNA
On 2009-07-29 20:18:52 +0200, plusz <pluszpicassa@googlemail.com> said:

[...]

gdzie oni ukryli te informacje, znalazlem tylko ze ich klienci posiadają aktywa powyzej 100.000 PLN. Nie moge natomiast znalezc na tej stronie zadnego regulaminu.

Data: 2009-07-30 13:48:29
Autor: atott
Millennium- klienci WOJNA
On 2009-07-29 20:18:52 +0200, plusz <pluszpicassa@googlemail.com> said:

> [...]

gdzie oni ukryli te informacje, znalazlem tylko ze ich klienci posiadają aktywa powyzej 100.000 PLN. Nie moge natomiast znalezc na tej stronie zadnego regulaminu.

"Posiadaczem Konta Osobistego Prestige może być osoba: 1.
posiadająca aktywa, o których mowa w ust. 2, w wysokości 1)
nie mniejszej niż 100 000 PLN lub równowar tość tej kwoty
w walucie obcej, lub
uzyskująca stałe, comiesięczne wpłaty na Konto Osobiste Prestige 2)
w kwocie nie niższej niż 12 000 PLN lub równowartość tej kwoty
w walucie obcej.
Aktywami są: 2.
środki na Rachunkach bankowych prowadzonych przez Bank, 1)
w tym na Rachunkach powierniczych,
war tości w funduszach inwestycyjnych zarządzanych przez 2)
Millennium TFI,
środki zdeponowane na rachunkach prowadzonych przez 3)
Millennium DM,
6
wartości powierzone Millennium TFI przez Posiadaczy rachunku 4)
w ramach usługi zarządzania aktywami,
inne war tości zgromadzone w ramach innych produk tów 5)
oferowanych przez Bank."

Data: 2009-07-31 13:22:28
Autor: Marcin Krzyżanowski
Millennium- klienci WOJNA
On 2009-07-29 20:18:52 +0200, plusz <pluszpicassa@googlemail.com> said:

(...)
[...]

ok, a który z tych punktów odnosi się do posiadaczy kredytu, bo chyba nie do końca rozumiem? mowa jest tutaj tylko o aktywach.

Data: 2009-07-31 06:23:33
Autor: plusz
Millennium- klienci WOJNA
On 31 Lip, 13:22, Marcin Krzyżanowski <mkrzyzanow...@gazeta.pl> wrote:

> "Posiadaczem Konta Osobistego Prestige może być osoba: 1.  (...........)

ok, a który z tych punktów odnosi się do posiadaczy kredytu, bo chyba
nie do końca rozumiem? mowa jest tutaj tylko o aktywach.

zobacz TOiP - warunki znoszące opłaty
a do otwarcia po prostu musisz na jede dzień wpłacic 100000 :)

--
plusz

Data: 2009-07-31 19:36:50
Autor: Cavallino
Millennium- klienci WOJNA
Użytkownik "plusz" <pluszpicassa@googlemail.com> napisał w wiadomości news:39872014-8e4e-49e3-8efd-1d47be7167b2w41g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

zobacz TOiP - warunki znoszące opłaty
a do otwarcia po prostu musisz na jede dzień wpłacic 100000 :)

ROTFL !!!
Drobnostka. ;-)

Millennium- klienci WOJNA