Millennium- klienci WOJNA

Data: 2009-07-30 00:11:22
Autor: RobertS
Millennium- klienci WOJNA

Robi się ciekawie więc chyba usiąde i napisze maila  w tej sprawie do
UOIKiK i KNF bo widać że kolejny bank chce stać się "bardzo popularny"
dzięki swoim "uczciwym" zasadom.

też masz tam kredyt i chciałem zmienić konto czy chcesz napisać w imieniu "poszkodowanych klientow"?

RobertS

Data: 2009-07-29 22:03:20
Autor: Jacek Erazmus
Millennium- klienci WOJNA
On 30 Lip, 00:11, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]
> dzięki swoim "uczciwym" zasadom.

też masz tam kredyt i chciałem zmienić konto czy chcesz napisać w

Mam tam kredyt ale chętnie się przyłącze do jakieś ciekawej akcji :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-07-30 09:59:45
Autor: Bolek
Millennium- klienci WOJNA

Mam tam kredyt ale chętnie się przyłącze do jakieś ciekawej akcji :)

Proponuję akcję rozdawania ulotek informacyjnych na temat
kluzul niedozwolonych i kont technicznych dla kredyciarzy
pod placówkami banku.

Millennium- klienci WOJNA