Millennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta

Data: 2011-03-29 21:47:20
Autor: 085
Millennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta
Uzytkownik "Stephen Wyszy" <fuallegro@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ce0bc0e1-5bd9-4cd9-864f-a648eb07ad0fd16g2000yqd.googlegroups.com...
Oj nieladnie Millennium nieladnie... Dzis mnie skroili 2,99 za jakies
ubezpieczenie o ktorym nawet mowy nie bylo przy zakladaniu konta. Nie
mam teraz dostepu do umowy bo jest kilkaset kilometrow dalej, ale moze
ktos z grupowiczow powie mi czy w umowie jest jakis zapis o
ubezpieczenie i sie na niego zgodzilem?

Przy umowie jest kwadracik. Bylo odznaczyc. Zeby bylo smieszniej, to formularz po cofnieciu sie do strony poprzedniej i nastepnie po przejsciu do kolejnej wszystkie zmiany pozostawia tak jak wprowadziles... z wyjatkiem wlasnie tego kwadracika.

p, zul

Data: 2011-03-29 21:28:23
Autor: Tomasz Opalski
Millennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta
085 <zul@grzybach.pl> napisał(a):

Przy umowie jest kwadracik. Bylo odznaczyc. Zeby bylo smieszniej, to formularz po cofnieciu sie do strony poprzedniej i nastepnie po przejsciu o do kolejnej wszystkie zmiany pozostawia tak jak wprowadziles... z wyjatkiem wlasnie tego kwadracika.

A to jednak jest sposób na złożenie wniosku tak aby od początku mieć to ubezpieczenie nieaktywne?
Ja konto zakładałem w oddziale i miła pani mnie poinformowała, że ubezpieczenie musi zostać aktywowane, oczywiście dla mojego dobra, bo karta i PIN są przesyłane  pocztą i zawsze coś złego może się wydarzyć. Ale jak karta zostanie aktywowana, to można zrezygnować. Ponieważ oddział Mille mam po drodze, to kiedy karta do mnie dotarła, zajrzałem ponownie do oddziału. Jedno głębokie spojrzenie w oczy czy aby naprawdę jestem pewien i świadom zagrożeń, solenne zapewnienie z mojej strony, że rzeczywiście chcę tak narażać moją własną kasę, podpis na wniosku i po 5 minutach byłem uwolniony od ubezpieczenia.

Data: 2011-04-02 12:39:05
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-03-29 23:28, Tomasz Opalski pisze:

Ja konto zakładałem w oddziale i miła pani mnie poinformowała, że
ubezpieczenie musi zostać aktywowane, oczywiście dla mojego dobra, bo karta i
PIN są przesyłane  pocztą

PIN pocztą? Przecież w oddziałach wydają koperty z PINami przy podpisywaniu umowy.

Data: 2011-04-02 12:12:51
Autor: Tomasz Opalski
Wojciech Nawara <usenet@nawara.info> napisał(a):
> [...]

> PIN są przesyłane  pocztą

PIN pocztą? Przecież w oddziałach wydają koperty z PINami przy podpisywaniu umowy.

No fakt! Przecież rzeczywiście przy zakładaniu konta obie koperty były wydane. Tym bardziej IMHO nie ma uzasadnienia dla tego ubezpieczenia.

--

Millennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta