Millennium - lokaty jednodniowe, jakaś jazda

Data: 2010-01-31 19:16:24
Autor: maincoon
Millennium - lokaty jednodniowe, jakaś jazda
Millennium ma w ofercie lokaty jednodniowe, na 3%.
Nic szczególnego, ale ja nie o tym chciałem... Założyłem eksperymentalnie lokatę jednodniową, odnawialną
na kwotę 550 zł :) Skąd taka kwota? Ano stąd, że odsetki
wynoszą troszkę więcej niż 4,5 gr co zaokrągla się do 5gr. :)
Jeszcze parę tygodni temu rzeczywiście tak było, a teraz...
wchodzę do zmylenetu, sprawdzam... i odsetki czasem
wynoszą 4 a czasem 5gr... Co więcej raz się kapitalizują,
a raz nie, daty księgowań też dziwaczne.
Niezły tam burdel mieć muszą (co nie jest nowiną, odsetki
odkąd pamiętam dziwnie naliczali, a nigdy się nie mylili
na korzyść klienta!)

Testował może ktoś i może podzielić moje obserwacje?
Na jakiej podstawie bank może źle zaokrąglać odsetki?
u mnie chodzi...
550 zł  - test 3 dniowy:
1. 5 gr
2. 5 gr
3. 5 gr
dzisiaj ma 550,15 daty ok.
mam testować dalej?

Millennium - lokaty jednodniowe, jakaś jazda