Data: 2009-07-21 10:27:37 | |
Autor: ~|_ukasz | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
W dniu 2009-07-20 23:55, Krzysztof Halasa pisze:
Teraz wedlug pracownikow Millennium (albo raczej pracownikow jednego To nie jest żadna nowość w Zmyllennium, zauważone już parę lat temu. Też mnie szlag trafiał. Pozostaje korespondencja do siedziby banku, obowiązkowo z żółtą zwrotką. Pismo trzeba przemyśleć, bo jeśli czegoś brakuje (np. nr rach. do zwrotu środków) mogą utrudniać. Wziąłbym ich formularz ("do wypełnienia w domu") i przepisał, pomijając niewygodne/podejrzane fragmenty :) - Zdania wsrod personelu nie byly calkiem spojne (bylem jedynym klientem Nawet jeśli coś takiego jest w regulaminie, to nie wydaje się by rzeczywiście obowiązywało prawnie. Inna sprawa, że na druku banku będzie pewnie szybciej/łatwiej w większości przypadków. A ze zmianą rodzaju konta (Superkonto na zwykłe/lokacyjne/rach. techniczny) ma ktoś jakieś nowe doświadczenia? Zdecydowali się co do procedur w tej sprawie? pozdr ~|_. |
|
Data: 2009-07-21 09:20:51 | |
Autor: hiolka | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
A ze zmianą rodzaju konta (Superkonto na zwykłe/lokacyjne/rach. techniczny) ma ktoś jakieś nowe doświadczenia? Zdecydowali się co do procedur w tej sprawie? Jestem z tych zainteresowanych konwersją rachunku Premium na rachunek techniczny. Na razie doświadczam chaosu, jaki panuje w Millenium: 1. od prawie tygodnia czekam na odpowiedz na maila w tej sprawie wysłanego przez Millekontakt..., prawdopodobnie się nie doczekam. 2. efekt pierwszego, ubiegłotygodiowego telefonu na infolinię w sprawie konwersji rachunku to zalecenie udania się do oddziału w celu załatwienia tej sprawy, najlepiej w okolicach końca lipca. Dodatkowo wówczas dowiedziałam się, że po konwersji będzie nadal będzie dostęp do rachunku przez Millenet (wydało mi się to mało prawdopodobne) 3. wczorajsza wizyta w oddziale... Tam kwestia konwersji jest prawie w ogóle nieznana, w każdym razie nie wiedziano nic o jakiejkolwiek procedurze, która by to umożliwiała. Pani konsultantka swtierdziła, że nie jest możliwa konwersja na rachunek techniczny, jeżeli posiada się zapis o rachunku bankowym w umowie kredytowej (sic), może co najwyżej zmienić mi konto na tańszą wersję. A jeżeli mam jakieś wątpliwości, to mogę do nich napisać pismo z zażaleniem (tu podsunięto mi czystą kartkę i długopis. Żałość i zwątpienie. Kwestia klauzul niedozwolonych i przymuszanie klientów wbrew prawu do posiadania rachunku osobistego w ogóle nie brzmiała znajomo (haaloo, Millenium, jak szkolicie swoich pracowników??). Cała próba poradzenia sobie pani z niezaną sytuacją polegała na konsulatacjach z koleżanką (równie "dobrze poinformowaną") przez ściankę między biurkami. Generalnie nic tam nie zwojowałam, wkurzona zadzwoniłam po raz kolejny na infolinię i informacja, którą tam uzyskałam wydaje się najbardziej wiążąca i prawdopodobna: 4. Info od konsultanta infolinii: - pod koniec miesiąca będzie możliwa bezpłatna (i podobno bezproblemowa) konwersja konta Premium na rachunek techniczny. - nie będzie dostępu do tego rachunku przez Millenet (info o saldzie przez telefon lub w oddziale) - ot, rozwiązanie na miarę ery informatycznej, nawet w głupiej (przepraszam elektrownio!) elektrowni mam podgląd przez internet do salda swojego rachunku... -konwersji będzie trzeba dokonać w oddziale. Takie są wieści z placu boju. A tu krótkie info do Millenium, jeżeli ktoś z tego banku czyta o nim opinie w internecie: - szkolcie swoich konsultantów, klienci oczekują fachowej informacji (zamiast niedouczenia lub wręcz świadomego wprowadzania w błąd), a nie rybich oczu po drugiej stronie biurka. - zadbajcie o spójne i jednolite stanowisko w jakiejś sprawie - różne info z Infolinii, niedoinformowanie oddziałów, ignorowanie klientów przez millekontakt. - przesyłajcie szybciej info o procedurach do oddziałów - jeżeli do końca lipca nadal nic nie będzie wiadomo o procedurze konwersji, to wówczas spora liczba klietów może stracić panowanie nad nerwami w bezpośrednim kontakcie z konsultantami. - pomyślcie nad okrojoną wersją Millenetu dla posiadaczy rachunków technicznych (choćby tylko z zakładką "kredyt") To tyle, pozdrawiam! -- |
|
Data: 2009-07-21 17:15:44 | |
Autor: blad | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
Użytkownik "hiolka "
(...) - pod koniec miesiąca będzie możliwa bezpłatna (i podobno bezproblemowa) nie taka głupia elektrownia skoro to umożliwia - RWE (dawniej STOEN) w Warszawie nic takiego nie ma :( *** blad *** |
|
Data: 2009-07-21 18:50:50 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
"blad" news:h44mlm$a3q$1nemesis.news.neostrada.pl
nie taka głupia elektrownia skoro to umożliwia - RWE (dawniej STOEN) Jak już to zakład energetyczny :) - w PL 99,99% klientów kupuje prąd nie od elektrowni tylko od ZE. A schemat wygląda tak: 1. Elektrownia produkuję prąd 2. Prąd wyprodukowany w danej elektrowni kupują PSE 3. PSE sprzedają prąd ZE 4. ZE sprzedają klientom indywidualny itp. zakupiony od PSE prąd Pośrednicy, pośrednicy, pośrednicy + opłaty przesyłowe i inne duperele w rachunku sprawiają, że w stosunku do siły nabywczej przeciętnego Polaka mamy kosmicznie drogą energię elektryczną :( Przepraszam za OT. PS. A co do podglądu rachunków za prąd - rozumiem, że mówimy o funkcjonalności jaką zaoferował swoim klientom Vattenfal - czy tak? |
|
Data: 2009-07-22 11:16:00 | |
Autor: hiolka | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
A co do podglądu rachunków za prąd - rozumiem, że mówimy o funkcjonalności Nie, to Energa. -- |
|
Data: 2009-07-21 19:00:41 | |
Autor: Ra | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
hiolka pisze:
>> A ze zmianą rodzaju konta (Superkonto na zwykłe/lokacyjne/rach. >> techniczny) ma ktoś jakieś nowe doświadczenia? Zdecydowali się co do >> procedur w tej sprawie? > > Jestem z tych zainteresowanych konwersją rachunku Premium na rachunek > techniczny. Na razie doświadczam chaosu, jaki panuje w Millenium: > problem jest taki że decyzja była chyba dość nagła, nie ma jeszcze rozwiązania informatycznego, zresztą to typowy problem w wielu firmach gdzie zapomina się o it i it z gazet się dowiaduje o nowych rzeczach > 1. od prawie tygodnia czekam na odpowiedz na maila w tej sprawie wysłanego > przez Millekontakt..., prawdopodobnie się nie doczekam. > > 2. efekt pierwszego, ubiegłotygodiowego telefonu na infolinię w sprawie > konwersji rachunku to zalecenie udania się do oddziału w celu załatwienia > tej > sprawy, najlepiej w okolicach końca lipca. Dodatkowo wówczas dowiedziałam > się, że po konwersji będzie nadal będzie dostęp do rachunku przez Millenet > (wydało mi się to mało prawdopodobne) techniczne nie, lokacyjne tak > > 3. wczorajsza wizyta w oddziale... Tam kwestia konwersji jest prawie w ogóle > nieznana, w każdym razie nie wiedziano nic o jakiejkolwiek procedurze, która > by to umożliwiała. Pani konsultantka swtierdziła, że nie jest możliwa > konwersja na rachunek techniczny, jeżeli posiada się zapis o rachunku > bankowym w umowie kredytowej (sic), może co najwyżej zmienić mi konto na > tańszą wersję. A jeżeli mam jakieś wątpliwości, to mogę do nich napisać > pismo > z zażaleniem (tu podsunięto mi czystą kartkę i długopis. panie sie nie znają i generalnie mają zakaz takiej konwersji, musisz pogadać z kierownikiem jego nie obowiązuje takie zalecenia > > Żałość i zwątpienie. Kwestia klauzul niedozwolonych i przymuszanie klientów > wbrew prawu do posiadania rachunku osobistego w ogóle nie brzmiała znajomo > (haaloo, Millenium, jak szkolicie swoich pracowników??). Cała próba > poradzenia sobie pani z niezaną sytuacją polegała na konsulatacjach z > koleżanką (równie "dobrze poinformowaną") przez ściankę między biurkami. tak u nich jest > Generalnie nic tam nie zwojowałam, wkurzona zadzwoniłam po raz kolejny na > infolinię i informacja, którą tam uzyskałam wydaje się najbardziej wiążąca i > prawdopodobna: > > 4. Info od konsultanta infolinii: > - pod koniec miesiąca będzie możliwa bezpłatna (i podobno bezproblemowa) > konwersja konta Premium na rachunek techniczny. > - nie będzie dostępu do tego rachunku przez Millenet (info o saldzie przez > telefon lub w oddziale) - ot, rozwiązanie na miarę ery informatycznej, nawet > w głupiej (przepraszam elektrownio!) elektrowni mam podgląd przez internet > do ciekawe rachunki u nas płaci się stoenowi a on nie ma takich bajerów widać też po odpisach bre - drugiego spekulanta na opcjach - że nieźle musieli popłynąć. szkoda tylko że dział inwestycji dostaje solidne premie za zyski a za straty płaci część detaliczna |
|
Data: 2009-07-21 20:15:16 | |
Autor: zycie_po_zyciu | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
Ra <aa@aa.com> napisał(a):
hiolka pisze: Nieprawda. Konwersję można było zrobić "od zawsze", tylko teraz zrobiono z tego nieoficjalny zakaz. -- |
|
Data: 2009-07-22 09:35:12 | |
Autor: Ra | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
zycie_po_zyciu pisze:
Ra <aa@aa.com> napisał(a):tak sorry chodziło mi o konto lokacyjne |
|
Data: 2009-07-22 10:19:29 | |
Autor: Cavallino | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:
tak sorry chodziło mi o konto lokacyjne> Jestem z tych zainteresowanych konwersją rachunku Premium na rachunek To jest to samo co techniczne. |
|
Data: 2009-07-22 13:07:24 | |
Autor: Ra | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
Cavallino pisze:
Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:IMHO to będzie następca oszczędnościowego, mille nadal potrzebuje lokat ale zobaczymy poza tym skoro "od zawsze" można kredyt podpiąć pod techniczne a pod lokacyjne jeszcze nie no to nie jest to to samo konto |
|
Data: 2009-07-22 13:13:35 | |
Autor: Cavallino | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:
IMHO to będzie następca oszczędnościowego, mille nadal potrzebuje lokat ale zobaczymytak sorry chodziło mi o konto lokacyjne A dlaczego niby nie? Można, tylko że to nie jest w interesie banku, więc ściemniają. |
|
Data: 2009-07-22 20:05:01 | |
Autor: Ra | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
Cavallino pisze:
Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:Ponieważ produkt o nazwie konto lokacyjne pojawił się dopiero w najnowszej toip i data uruchomienia jest 01.08 Można, tylko że to nie jest w interesie banku, więc ściemniają.konta techniczne jak i inne rzeczy "techniczne" jak sama nazwa wskazuje się wymagane ze względów technicznych przez system i zazwyczaj nie są wogóle widziane przez użytkowników i to ani klientów końcowych ani większości pracowników, przykładowo masz jeszcze konto do obsługi kk w czy kredytu gotówkowego - w mille nie znasz ich numerów |
|
Data: 2009-07-22 20:07:11 | |
Autor: Cavallino | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:
Ponieważ produkt o nazwie konto lokacyjne pojawił się dopiero w najnowszej toip i data uruchomienia jest 01.08IMHO to będzie następca oszczędnościowego, mille nadal potrzebuje lokat ale zobaczymy Wiesz lepiej od banku? Cytowałem już wiadomość którą mi przesłali, z której jasno wynika że konto techniczne i lokacyjne to to samo. Więc nie bardzo rozumiem po co się upierasz, że jest inaczej. |
|
Data: 2009-07-22 20:56:55 | |
Autor: Ra | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
Cavallino pisze:
Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:no cóż do końca nie wierzyłem że biznes może tak nazwać konto techniczne, które służy tylko i wyłącznie do księgowań związanych z danych produktem czyli kredytem a nie lokatami |
|
Data: 2009-07-23 07:43:07 | |
Autor: Pete | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
W dniu 22.07.09 20:07, Cavallino pisze:
Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news: Od Banku czy może od jednego z pracowników? Cytowałem już wiadomość którą mi przesłali, z której jasno wynika że Włącznie z oprocentowaniem? No no, zadziwia mnie ten bank.... -- Pete |
|
Data: 2009-07-23 06:21:15 | |
Autor: zycie_po_zyciu | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
Pete <nobody@nowhere.com> napisał(a):
> Cytowałem już wiadomość którą mi przesłali, z której jasno wynika że Lokacyjne jest oprocentowane na cale 0%. Lokacyjne to tak naprawdę marketingowa nazwa konta technicznego, czyli to jest to samo. -- |
|
Data: 2009-07-23 12:45:38 | |
Autor: Ra | |
Millennium - moje dzisiejsze walki... | |
zycie_po_zyciu pisze:
Pete <nobody@nowhere.com> napisał(a):dowiadywałem się u źródeł i marketingowo to może i to samo, ale tylko marketingowo |
|