Millennium - nowa strona

Data: 2010-01-25 18:26:00
Autor: rafi
Millennium - nowa strona
Data: 2010-01-25 19:52:17
Autor: pwz
Millennium - nowa strona
W dniu 2010-01-25 18:26, rafi pisze:
dostĂŞpna jest nowa strona banku narazie w wersji beta
(...)

IMHO tak samo nieczytelna (maźgi, migoczące duperele), jak poprzednia.
pwz

Data: 2010-01-25 22:34:53
Autor: obserwator
Millennium - nowa strona
dostępna jest nowa strona banku narazie w wersji beta

http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci_indywidualni/nowa-strona-internetowa/

A może wiecie czy zmiany będą dotyczyć także serwisu transakcyjnego?

Data: 2010-01-25 22:52:28
Autor: rafi
Millennium - nowa strona

Użytkownik "obserwator" <grafeeWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:5fb7.00000194.4b5e0e7dnewsgate.onet.pl...
dostępna jest nowa strona banku narazie w wersji beta

http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci_indywidualni/nowa-strona-internetowa/

A może wiecie czy zmiany będą dotyczyć także serwisu transakcyjnego?

możesz się zalogować i sprawdzić

Data: 2010-01-26 09:24:14
Autor: grafeeWYTNIJTO
Millennium - nowa strona

http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci_indywidualni/nowa-strona-internetowa/

> A może wiecie czy zmiany będą dotyczyć także serwisu transakcyjnego?

możesz się zalogować i sprawdzić Póki co to nie mogę, gdyż nie mam u nich rachunku ale zastanawiam się nad jego
otwarciem stąd też pytam szanownych forumowiczów-użytkowników millenet-u :)

Data: 2010-01-26 11:15:14
Autor: Marcin Krzyżanowski
Millennium - nowa strona
W dniu 2010-01-26 09:24, grafeeWYTNIJTO@op.pl pisze:
możesz się zalogować i sprawdzić

Póki co to nie mogę, gdyż nie mam u nich rachunku ale zastanawiam się nad jego
otwarciem stąd też pytam szanownych forumowiczów-użytkowników millenet-u :)

Zmienili ikonki. Ale nadal nie można się zalogować np. z Chrome czy z Safari.

Data: 2010-01-27 17:10:53
Autor: dwr
Millennium - nowa strona
rafi pisze:
dostępna jest nowa strona banku narazie w wersji beta

http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci_indywidualni/nowa-strona-internetowa/
Nadal występuje upierdliwy problem zwijania menu.
Kiedy najade kursorem np. na Karty otwiera się obok kolejne menu.
Kiedy próbuje na nie kursorem najechać okienko znika. Za którymś razem zostaje :) Można to obejść otwierając okienko z "właśiwościami" (prawoklik) i nie wyłączając okienka przejechać kursorem na właściwe menu ;) Tylko po co takie kombinacje być muszą?
Ze względu na dużą rozdzielczość poziomą ekranu to menu nie nachodzi na główne i może stąd problemy z jego obsługa. Preglądarka to Firefox.

Millennium - nowa strona