Millennium nowy system

Data: 2010-03-01 11:13:49
Autor: MarekZ
Millennium nowy system
W Mille wdrożyli nową nakładkę na system w oddziałach. Dość sympatycznie wygląda. Wreszcie koniec tej anachronicznej nakładki z trybem tekstowym na każdym kroku.

Data: 2010-03-01 11:51:36
Autor: tes
Millennium nowy system
W Mille wdrożyli nową nakładkę na system w oddziałach. Dość sympatycznie wygląda. Wreszcie koniec tej anachronicznej nakładki z trybem tekstowym na każdym kroku.

a dalej chodzi tak wolno ?

Data: 2010-03-01 11:57:00
Autor: MarekZ
Millennium nowy system
Użytkownik "tes" <news123@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmg6d0$636$1@atlantis.news.neostrada.pl...

a dalej chodzi tak wolno ?

Ja miałem okazję obserwować wykonywanie przelewów z rachunku karty. Odniosłem wrażenie, że teraz jest sporo mniej klikania oraz przenoszenia się między ekranami. Choć widziałem też mega niedoróbkę - numer rachunku docelowego jest podzielony na podpola: LK-BANK-NR i kursor automatycznie nie przenosi się pomiędzy tymi podpolami, tylko trzeba albo tabulator nacisnąć albo myszką kliknąć. Niedopatrzenie łatwe do poprawienia.

Co do szybkości działania systemu jako takiego nie miałem wrażenia aby działał wybitnie wolno przy przelewach. Przy składaniu wniosków było rzeczywiście wolno, ale to przetestuję dopiero w najbliższych dniach.

Millennium nowy system